![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Stel er komen NU verkiezingen, op wie brengt u uw stem uit? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,64% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
51 | 83,61% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,92% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Met onze vorst, die een nieuwe verkiezing wil boycotten, had ik graag eens getoetst via een virtuele verkiezing. Stemplicht is er niet, doch graag jullie mening
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah, om den eerste te zijn....
Enne er zijn nog méér Vlaamse partijen mijn beste,of ligt uw afkeer voor het Vb er zo dik op dat u deze opzettelijk bent vergeten... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 8 mei 2011 om 21:18. |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() *high five*
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() spreek Nederlands, joker
waardeloze poll Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2011 om 21:58. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik waan me hier bij de VRT.
Het VB is zelfs niet in de enquête opgenomen... ![]()
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oei, had ik niet gezien, anders had ik niet gestemd. Foute enquete dus.
#8 |
Minister
|
![]() VB, maar die zit niet in uw poll
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik dacht eerst voor den BuB te stemmen, maar ze staan er niet bij
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ik stel voor dat diegenen die VB zouden willen stemmen op de nva knop duwen hier. En dan op 't einde zien we of we ( weliswaar samen ) meer dan 50 % halen.
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 8 mei 2011 om 23:44. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij deze...
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() totaal geen idee op wie ik zou stemmen. SPa, Groen! = te Belgicistisch, te behoudsgezind, en zeker SPa teveel meestappen in het liberale verhaal.
CD&V en OVLD: sowieso te rechts, vooral op socio-economisch vlak, te Belgicistisch. N-VA: te rechts, zowel economisch als etisch. een flamigante sociaal-democratische partij, daar zou ik op stemmen zè, maar die bestaat niet ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() inderdaad...zoals ik reeds aangaf: VB staat er niet bij
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat ons zeggen dat ik 1) het VB geen sociaal-democratische partij vind en 2) andere problemen heb met het VB.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Daartegenover staat dat ik dan weer van mijn kant vind dat het VB wél een flamingante sociaal democratische partij is.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bon, meningen zijn vrij.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() 'T is te zeggen: meningen "hebben" is nog min of meer vrij.
Een mening "geven" wordt gecontroleeerd door het establishment...behalve (voorloppig) op internet ![]()
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Compleet overbodige oefening, die bovendien niet eens volledig is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |