![]() |
Citaat:
Bron: http://vrtnieuws.telenet-media.be/ni...bak/index.html PS: Sigarettenautomaten in cafés zullen voortaan werken met jetons die niet worden verkocht aan -16-jarigen. |
:lol: :roll: Haha, die dwaze paarse regering vaardigt (terecht) maatregelen uit tegen tabaksgebruik, maar versoepelt ondertussen de wetgeving inzake cannabis, hetgeen veel schadelijker is dan tabak!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou verboden moeten zijn om iets te verbieden.
Ik meen toch altijd gehoord te hebben dat 1 joint qua teer en zo gelijk staat met een tiental sigaretten ? Dus is het dan toch schadelijker ? Of mag ik gerust een stukje asfalt tot mij nemen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat mij niet om eventuele verslavende effecten of hoe dat men rookt.
Maar wel zit er nu in 1 joint meer schadelijke stoffen dan in 1 sigaret ? Nicotine, teer, en weet ik veel welke andere brol er in die kankerstokken zitten ? Ik heb altijd gehoord dat er in een joint meer schadelijke stoffen zitten dan in een gewone sigaret ? Iemand cijfers ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Thanks Distel.
Oke. Dus 1 joint is veel ongezonder dan een sigaret. Dat was mijn vraag. hehe. Mijn conclusie is dan ook : rook niets man en vrouwen . En als ge echt iets in uwen mond wilt steken en ergens wilt op zuigen dan zuigt ge maar op ........censuur.... en als ge als vrouw ergens wilt op zuigen dan zuigt ge maat op ......censuur.... censuur .....censuur. Veel gezonder en totaal niet verslavend... alhoewel... nie verslavend ..... |
Citaat:
|
...
|
Citaat:
:groen: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een joint is dus op sommige punten zo'n vijfmaal slechter dan een gewone sigaret. Maar back to topic: ik vind het goed dat -16'ers in ieder geval al meer moeite zullen moeten doen om aan hun sigaretten te geraken en canabis blijft in alle geval verboden onder de 18. TL |
Citaat:
Dieper inhaleren + filter |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be