![]() |
De profeet bedwelmde ook niet.
OK
Citaat:
Een beetje rechtlijnigheid kan geen kwaad toch? Terug naar de sharia is toch ook terug naar handjekap en lekker dichtschroeien van de wonde in kokende olie? of wordt dat een "toegestane" verdoofde operatie? Waar zitten onze huismoslims die me hier antwoord op kunnen geven? Porpo? Suikertje? moslim! ? |
bloed, veel bloed en ze zijn gelukkig.
|
Citaat:
http://orion-media.blogspot.com/2011...htered-at.html ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://3.bp.blogspot.com/_JHfnV3_-x7A/Swy89gy2s-I/AAAAAAAAGnw/WxS34ZlqNrk/s200/0_61_112409_nepal.jpg [/img] |
Wat voor beestjes zijn dat? koeikes? die door hindus worden vermoord?
Maar open gerust een topic over hindus die koeien onverdoofd kelen hoor. Hier gaat het over het verbod op bedwelmen voor alle moslims. |
Citaat:
Bent u vegetarisch? |
walgelijk, werkelijk walgelijk zo graag een dier zien onthoofd worden.
Het opeten is bijzaak, wat telt is bloed, bloed bloed |
Citaat:
Laat jij je verdoven alvorens te worden geopereerd of doet dat volgens jou geen pijn als ze je buik opensnijden? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De bedoeling na de operatie is natuurlijk dat je verder leeft, maar het lot van een schaap/geit/kameel/kalf is barbecue. Na de operatie doet het verder pijn, soms duurt het heel lang of tot jij dood gaat. Als je weet hoe je het moet doen dan maak jij het dier in een fractie van een seconde bewusteloos. |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag betekent eigenlijk niets voor mij, wat is leven voor jou? |
Citaat:
Citaat:
- Reageren op externe stimuli - Beïnvloeden hun omgeving - Zijn gewaar van hun omgeving - Passen zich aan aan omgeving - Gebruiken energie - Planten voort - Opgebouwd uit bepaalde materialen - Handhaven van de homeostase - Hoge mate van orgaisatie |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het gaat dan ook niet om het wat maar om het hoe. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest heb ik geen idee wat u wilt zeggen, zou u zo vriendelijk kunnen zijn om alles eens duidelijk te formuleren? |
Citaat:
Ik zie aan die spartelende dieren dat ze uiteraard niet bewusteloos zijn. Ze eerst bewusteloos maken heet VERDOVEN en nèt d�*t willen de moslimpjes toch niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom vergelijk jij nog steeds appels met peren?!! Je ziet onwillekeurige bewegingen en meer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
- Reageren op externe stimuli Neen - Beïnvloeden hun omgeving Ja - Zijn gewaar van hun omgeving Neen - Passen zich aan aan omgeving Neen - Gebruiken energie Neen - Planten voort Neen - Opgebouwd uit bepaalde materialen Ja - Handhaven van de homeostase Neen - Hoge mate van orgaisatie Ja/neen (afhankelijk van tijd) Omdat het dier niet voldoet aan enkele criteria, is volgens Zapatista's definitie van leven is het dier wel degelijk dood. |
Citaat:
Als ik verder ga met discussie dan lees ik hier straks meer dan 10000 definities van het leven. |
Citaat:
En op GEEN ENKELE manier blijkt uit mijn vorige post dat ik gezegd heb dat een of ander hypothetisch schaap HET leven is. Het leven is geen entiteit, organismen zoals het schaap kunnen wel levend zijn als het aan die factoren die ik heb opgenoemd voldoet. En opnieuw, als enkele factoren wegvallen dan is dat organisme dood. |
Citaat:
|
Citaat:
- werkend metabolisme - homeostase - mogelijkheid tot groeien - reageren op stimuli - voortplanting - aanpassing Een geslacht schaap scoort negatief op ieder criterium. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat belooft een hete winter te worden in Antwerpen...8O |
Citaat:
Ik vind dat nagels knippen geen pijn doet, dus laat ik mezelf ook niet verdoven als ik mijn nagels laat knippen. Waarom zou je een dier niet verdoven alvorens het te doden? heb je dan geen greintje respect voor dat dier? |
Citaat:
|
Citaat:
Neem een factor Reageren op externe stimuli bijvoorbeeld. Jij eet het dier op: jij reageert op externe stimuli. Dus het dier is niet dood. |
Citaat:
Citaat:
Voor een ander is respect tonen mogelijk wanneer jij vegetarisch bent. |
Citaat:
In overtuiging leven we in dezelfde wereld met totaal verschillende wereldbeelden, we verschillen van mekaar fundamenteel in alle percepties. |
Citaat:
Je geloofsgenoten zouden nogal wat zaken graag wettelijk zien worden. Kinderverkrachting bijvoorbeeld. In sommige van de ons omringende landen zijn ze daar al half in geslaagd. De jurisprudentie is er al. http://info.kopp-verlag.de/hintergru...ewaltigen.html :oops::oops::oops: |
Citaat:
En heb jij soms probleem met het verkrachten van kinderen, partners en katten INDIEN het via het parlement wettelijk wordt verklaard? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is belachelijk inderdaad als je gelooft dat je een product bent van überhaupt doelloze willekeurige processen in de natuur omdat logica ultiem is en het staat boven de natuur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be