![]() |
Léonard houdt niet van De Wever
Welkom terug in de tijd dat de pastoors een politiek stemadvies gaven.
titel en ondertitel: Léonard houdt niet van De Wever N-VA-voorzitter krijgt veeg uit de pan link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=FG3K24DD tekst voor als de link niet werkt: Citaat:
|
datie eerst voor zijn eigen deur veegt. Van beschermers van pedofielen en kinderverkrachters hebben we geen lessen te ontvangen, meneer de immanente rechtvaardigheid
|
Dat is natuurlijk een goeie zaak, want iedereen weet dat Leonard wereldvreemd is. Tis nog raar dat hij geen spel maakte van de geaardheid van de premier van "alle" belgen.
|
Citaat:
|
Alle middelen zijn goed! Het is zelfs meelijwekkend te zien hoe ze zich allemaal aan de macht vastgrijpen. Gelukkig weet de hedendaagse mens (op enkele uitzonderingen na) beter!
|
Ik zou niet overdrijven
Wat Leonard zegt wijkt niet af van de meeste partijen. Hij voegt voor een keer eens iets niet provocerend toe. Zijn oproep om Nederlands te leren naar Di Rupo toe is ook niet mis. De man is immers ook geen getogen Nederlandstalige. Zijn visie op het neoliberalisme is zelfs structureel en past volledig bij de inhoud die de Kerk kan bieden in de maatschappij en ik ben vooral verschoten dat dat aan bod kwam. |
Citaat:
|
en wij houden niet van Léonard
|
Citaat:
|
Citaat:
Leonard wordt toch vervangen door Leonard 2. Als randdebiel vond ik hem nu niet mis. |
Citaat:
Mensen als Leonard maken mensen als De Wever groot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij heeft in mijn hartje toch meer dan 500 dagen onvervalste en torenhoge emoties van geluk teweeg gebracht. En sedert de vorming van de regering-zonder-Vlaamse-meerderheid, is er omzeggens geen dag voorbij gegaan, of het was schateren van het lachen met de regeringsbeslissingen die ze tot op heden al genomen hebben: de ene flater na de andere; het ene circusmoment na het andere; het toppunt: Di Rupo zijn eigen achterban organiseert een staking tegen zijn eigen politieke zuil en veroorzaakt daarmee een nog nijpendere nood aan budgetbijsturing ... Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam. |
maar hij heeft in mijn hartje toch meer dan 500 dagen onvervalste en torenhoge emoties van geluk teweeg gebracht.
:lol: ach een kinderhand is gauw gevuld, vertederend:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele van die tafelpartijen is trouw gebleven aan z'n beginselen en verraden hun eigen kiezers, 't zijn de grootste huichelaars die je maar kan vinden. :-D |
Citaat:
|
Ik houd ook niet van Leonard en zijn kliekje pedofielen...
|
grappig hoe schuimbekkend de belgo's hier weer tekeer gaan. En het wordt met de dag erger. Teken dat we goed bezig zijn :evil:
|
Citaat:
Bart en zijn hechte vrienden noemen zich toch niet voor niets het VNV binnen de NVA. Ja, volgens hun gaat het om de Vlaams Nationale Vrienden, maar iedereen kent de dubbele betekenis van de afkorting VNV : dé collaboratiepartij bij uitstek tijdens WO2;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Straf dat de Belgofonen de beschermer van de pedopasters terug op een piedestal zetten van zodra hij ook maar één belgofoon geluid laat horen! De hypocrieten! :evil:
|
Allen tegen NVA!!!:evil:
*boemerangeffect* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Léonard betreft, weet elk normaal mens, dat hij wereldvreemd is. Hij jaagt meer katholieken buiten dan hij binnen krijgt en of hij door in de Belgicisitische vijver te gaan vissen, meent zieltjes te winnen durf ik te betwijfelen. Wie neemt die nog ernstig, ukkie? |
Zelfs nu BDW veilig en wel opgeborgen zit in de oppositie, blijven sommigen het nodig vinden om op hem te kappen alsof hij publieke vijand #1 is. De schrik zit er precies goed in...
|
Citaat:
U weet toch nog welke andere "kornuiten" zeer gekant waren tegen homofielen? |
Citaat:
Maar kom nu eens met ernstige socio-economische argumenten af, om een discussie over politiek te voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
nogal wiedes niet? |
Citaat:
Kom, kom als het over BDW bashen gaat, geeft u iedereen gelijk, ZELFS wereldvreemde pipo Léonard. Triestig. |
Citaat:
Een Waal die De Wever niet graag heeft : niets nieuws onder de zon zeiden ze 2000 jaar geleden al. |
Vanaf volgende zondag zitten Henri, System en het bubbelclubje elke week trouw vooraan in de kerk tijdens de zondagsmis. :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be