![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom terug in de tijd dat de pastoors een politiek stemadvies gaven.
titel en ondertitel: Léonard houdt niet van De Wever N-VA-voorzitter krijgt veeg uit de pan link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=FG3K24DD tekst voor als de link niet werkt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() datie eerst voor zijn eigen deur veegt. Van beschermers van pedofielen en kinderverkrachters hebben we geen lessen te ontvangen, meneer de immanente rechtvaardigheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk een goeie zaak, want iedereen weet dat Leonard wereldvreemd is. Tis nog raar dat hij geen spel maakte van de geaardheid van de premier van "alle" belgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle middelen zijn goed! Het is zelfs meelijwekkend te zien hoe ze zich allemaal aan de macht vastgrijpen. Gelukkig weet de hedendaagse mens (op enkele uitzonderingen na) beter!
![]() |
#6 |
|
![]() Ik zou niet overdrijven
Wat Leonard zegt wijkt niet af van de meeste partijen. Hij voegt voor een keer eens iets niet provocerend toe. Zijn oproep om Nederlands te leren naar Di Rupo toe is ook niet mis. De man is immers ook geen getogen Nederlandstalige. Zijn visie op het neoliberalisme is zelfs structureel en past volledig bij de inhoud die de Kerk kan bieden in de maatschappij en ik ben vooral verschoten dat dat aan bod kwam.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() en wij houden niet van Léonard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Leonard wordt toch vervangen door Leonard 2. Als randdebiel vond ik hem nu niet mis.
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mensen als Leonard maken mensen als De Wever groot.
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar hij heeft in mijn hartje toch meer dan 500 dagen onvervalste en torenhoge emoties van geluk teweeg gebracht. En sedert de vorming van de regering-zonder-Vlaamse-meerderheid, is er omzeggens geen dag voorbij gegaan, of het was schateren van het lachen met de regeringsbeslissingen die ze tot op heden al genomen hebben: de ene flater na de andere; het ene circusmoment na het andere; het toppunt: Di Rupo zijn eigen achterban organiseert een staking tegen zijn eigen politieke zuil en veroorzaakt daarmee een nog nijpendere nood aan budgetbijsturing ... Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() maar hij heeft in mijn hartje toch meer dan 500 dagen onvervalste en torenhoge emoties van geluk teweeg gebracht.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() En u haalde er net nog de Fuhrer bij. Dus wie is er in het verleden blijven steken ? U!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele van die tafelpartijen is trouw gebleven aan z'n beginselen en verraden hun eigen kiezers, 't zijn de grootste huichelaars die je maar kan vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Ik houd ook niet van Leonard en zijn kliekje pedofielen...
|
![]() |
![]() |