![]() |
Officieel racisme bij VRT in gang gezet.
Ik ben nog iemand van de oude slag: racisme heeft bij mij de verbinding met zogenaamd "ras", huidskleur met name. Als men over "kleur" spreekt in die zin, heeft men het gewoonlijk toch niet over haarkleur dacht ik.
Men gaat dus medewerker aanwerven op basis van hun huidskleur blijkbaar. Citaat:
-------------------- Polen, Russen, Roemenen, Finnen, Noren, Engelsen, Zweden, Nederlanders, Duitsers, Letlanders, Esten.... kortom alles wat geen "kleur" heeft kan dus op zijn kin kloppen, wegens niet zichtbaar "divers". Ook leuk zijn die bezoldigde (!!jaja uw en mijn kinderen moeten daarvoor betalen, en wij ook) opleidingsstages voor "nieuwe" vlamingen. Ineens wordt hier geen melding gemaakt van "kleur". Wie zouden ze hiermee bedoelen? |
Dat is al langer aan de gang, ze vinden gewoon niet genoeg gekwalificeerden met een kleurtje, gaan die allochtonen dan ook een andere rol moeten spelen dan allochtoon?
Ik zie al een moslima die een hoertje moet spelen of haar Vlaamse man een tongzoen geven, dat zal de dag zijn. |
Citaat:
Nu ja, nu is die daar al niet meer, verkrachtingsperikelen of zoiets...:? |
Citaat:
Ze zitten daar dik in de shit bij de VRT. :lol: |
Ze graven hun eigen graf. Daar gaan de kijkcijfers !!!!
|
Och de jonge generatie kijkt geen tv meer, die kijkt internet.
De tijd dat televisie de publieke opinie sterk kon beïnvloeden is voorgoed voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar andersgekleurden van de straat in de studio sleuren om toch maar dat quota te kunnen halen is belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi, long overdue.
En nu doortrekken naar de bedrijven die representatief moeten zijn aan de streek waar ze gevestigd zijn. Dat wil zeggen dat bv. Brusselse bedrijven voor meer als de helft aan nieuwe belgen moet tewerkstellingen, en al die jobinpikkers uit Vlaanderen worden geweerd. Competentie of opleiding mag geen vereiste zijn, en bedrijven die niet willen toegeven dient Brussel te nationaliseren. Het zal snel gedaan zijn met de Vlaamse hegemonie. |
Citaat:
ik behoor tot de generation X, de verloren generatie. |
Citaat:
Toen ik jong was mocht ik niet naar TV kijken en werd ik alle dagen afgerammeld. En trouwens, de kloof tussen kinderen en hun ouders is ook van alle tijden. |
Citaat:
Hij is trouwens niet bang om satire te brengen over Maghrebijnen, Corsicanen of inwoners uit om het even welke Franse regio. Hadden we ook maar wat Nagui's op onze Belgische media ipv de verkrampte politiek correcte kliek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En er zijn ook jongeren die zeveren. Kijk maar bijv. naar de politiek. |
Citaat:
Dat hebben we gezien in Haren (Nederland) met die facebookparty het laatst. De algemene ontwikkeling gaat er wel op achteruit. Als bijv. een scheikundige ingenieur bij Blokken het simpele antwoord nog niet kent op een nog simpelere vraag. Ik zeg maar iets he. "Wat hebben we heleerd vandaah" past ook niet voor een jonge leraar Nederlands. Ik vind taal belangrijk, het maak je meer mens. Géén beter mens, dat is wat anders. Dat elke jonge Vlaming die zichzelf respecteert maar eerst fatsoenlijk Nederlands leert. |
Dat hebben we aan Lietentrol te danken.
Simpele oplossing: alle kanalen van de VuurRodeTelevisie krijgen van mij een parental lock. Ik wil niet dat mijn kinderen in contact komen met deze propaganda. En hoe zit dat nu met Brahim? Die willen ze ook maar door onze strot rammen |
Citaat:
Wanneer is men bekwaam om te presenteren of samen te werken ?? |
Citaat:
http://www.rtbf.be/ladeux/actualite/...ENDRE+SA+PLACE http://www.rtbf.be/video/search?sear...D%3A9&ie=UTF-8 |
Citaat:
|
Ze lullen daar nu al jaren over bij de VRT, maar eigenlijk zijn ze gewoon bang om iemand met een kleurtje op het scherm te zetten. In Nederland, Groot-Brittannië of Frankrijk is zoiets normaal.
|
Citaat:
Brahim wordt door onze strot geramd, bijvoorbeeld met die voorronden eurosongsrlectie, tot 2 keer toe werd hij voorgetrokken. Zels na tekenkrijt waarbij hij slecht scoort, tovert de rode zender nog een wildcard tevoorschijn waarmee hij in extremis toch nog naar de finale mag... Maar dat lukte ook niet... Dus nu krijgt hij een programma |
Citaat:
Mooie snorloze niet traditionele zuidvruchten zijn een verrijking |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in hoe die nog gelovig kan zijn, sex voor het huwelijk, geen traditionele kledij en satanische muziek spelen, wat een moslim. Belachelijk gewoon. 8O http://www.storymagazine.be/index.ph...d-met-moslima/ "Nadat zijn huwelijk aan het licht was gekomen, raakte ook bekend dat Brahims vader hem jaren geleden wilde uithuwelijken aan een advocate uit Saoedi-Arabië, maar dat ging toen niet door." |
Citaat:
En die zijn gek genoeg altijd blank & Vlaams. |
Citaat:
|
Is er eigenlijk nog een VRT serie waar een autochtone vrouw geen relatie met een allochtone man heeft?
|
Citaat:
De "vrienden" van een Chinese zender zijn volgens mij ook voornamelijk geel en Chinees. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be