![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog iemand van de oude slag: racisme heeft bij mij de verbinding met zogenaamd "ras", huidskleur met name. Als men over "kleur" spreekt in die zin, heeft men het gewoonlijk toch niet over haarkleur dacht ik.
Men gaat dus medewerker aanwerven op basis van hun huidskleur blijkbaar. Citaat:
-------------------- Polen, Russen, Roemenen, Finnen, Noren, Engelsen, Zweden, Nederlanders, Duitsers, Letlanders, Esten.... kortom alles wat geen "kleur" heeft kan dus op zijn kin kloppen, wegens niet zichtbaar "divers". Ook leuk zijn die bezoldigde (!!jaja uw en mijn kinderen moeten daarvoor betalen, en wij ook) opleidingsstages voor "nieuwe" vlamingen. Ineens wordt hier geen melding gemaakt van "kleur". Wie zouden ze hiermee bedoelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat is al langer aan de gang, ze vinden gewoon niet genoeg gekwalificeerden met een kleurtje, gaan die allochtonen dan ook een andere rol moeten spelen dan allochtoon?
Ik zie al een moslima die een hoertje moet spelen of haar Vlaamse man een tongzoen geven, dat zal de dag zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, nu is die daar al niet meer, verkrachtingsperikelen of zoiets... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zitten daar dik in de shit bij de VRT. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze graven hun eigen graf. Daar gaan de kijkcijfers !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Och de jonge generatie kijkt geen tv meer, die kijkt internet.
De tijd dat televisie de publieke opinie sterk kon beïnvloeden is voorgoed voorbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar andersgekleurden van de straat in de studio sleuren om toch maar dat quota te kunnen halen is belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad en ze wordt dommer en dommer. Terwijl hun ouders naar TV kijken, zijn hun kinderen bezig met Facebook, Twitter en compagnie. Er zijn dus (bijna) geen contacten meer tussen de ouders en de kinderen. En die domheid zien we in hun dagelijkse leven. Een vriendin van mij is lerares in het GENERAAL secundair onderwijs (ik spreek dus zelf niet over het PROFESSIONEEL onderwijs) : 1de en 2de jaar. Ze heeft het indruk dat hun leerlingen geen enkele interesse hebben. En ze is helemaal niet in een "moeilijke school". Maar bon, het is de huidige wereld. Ik bedank elke dag de hemel dat ik geen tiener anno 2012 ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een man, die mag alles doen in hun geloof. Ik zei, zet daar eens een moslim vrouw en laat haar hetzelfde doen, ik heb daar geen probleem me hé, ik bedoel de moslims zelf. Of zal de VRT even racistisch doen en enkel mannen die job geven en de vrouwen laten aankondigen?
Laatst gewijzigd door BonBon : 8 oktober 2012 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik jong was, was er geen Internet. En we keken 's avonds naar de TV : dat kon van interessante documentaires gaan tot entertainment programma's of films en het had toch wel een impact. Het kan banaal klinken maar een "Ik vond het een uitstekende film" terwijl uw zoon/dochter "Ik vond het niet goed" antwoordt, heeft een impact. Er was echte discussie van mens to mens en we hebben het toch hier over de ouders en hun kinderen, iets serieus dus. Nu heb ik meer en meer het indruk dat een echte kloof tussen de ouders en de kinderen , alvast wanneer ze tieners worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mooi, long overdue.
En nu doortrekken naar de bedrijven die representatief moeten zijn aan de streek waar ze gevestigd zijn. Dat wil zeggen dat bv. Brusselse bedrijven voor meer als de helft aan nieuwe belgen moet tewerkstellingen, en al die jobinpikkers uit Vlaanderen worden geweerd. Competentie of opleiding mag geen vereiste zijn, en bedrijven die niet willen toegeven dient Brussel te nationaliseren. Het zal snel gedaan zijn met de Vlaamse hegemonie.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik behoor tot de generation X, de verloren generatie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik jong was mocht ik niet naar TV kijken en werd ik alle dagen afgerammeld. En trouwens, de kloof tussen kinderen en hun ouders is ook van alle tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is trouwens niet bang om satire te brengen over Maghrebijnen, Corsicanen of inwoners uit om het even welke Franse regio. Hadden we ook maar wat Nagui's op onze Belgische media ipv de verkrampte politiek correcte kliek.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar het was toch niet zo groot als nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |