![]() |
Fouilleren enkel door vrouwen laten gebeuren ?
Nu is de maat vol , voor de vierde keer in mijn leven ben ik gefouilleerd .
Telkens opnieuw lijk ik toevallig op een of andere crimineel die is iets mispeuterd heeft . Telkens opnieuw voelen ze enkel aan mijn ballen , nooit controleren ze mijn broekzakken vestzakken en dergelijke . Dit is simpelweg seksueel misbruik omdat ik een bloedmooie man ben . Let wel , ik zeg niet dat alle politiemannen homo's zijn die hun macht misbruiken , maar er zitten er wel veel tussen . |
Citaat:
Als u wat meer betast wil worden door vrouwen, dan zijn daar andere manieren voor. |
Citaat:
Het schaamtegevoel van de verdachte mag niet geschonden worden . Artikel 28 1 eerste lid eerste en tweede PA van de politiewetgeving . Als ik mij door een homo moet laten fouilleren ontstaat bij mij schaamtegevoel , en nee , ik heb zelfs niets tegen homo's , als ik mij door een vrouw laat betasten heb ik nooit schaamtegevoel . En mij laten betasten door vrouwen is voor mij als mooie man absoluut geen probleem . |
Citaat:
Hoef je echt geen schaamte over te voelen! :lol: |
Citaat:
Wat zit jij eigenlijk op een politiek forum te doen ? 0% verantwoordelijkheid voor de samenleving . |
Citaat:
Hi hi...:roll: |
Citaat:
Zou jij willen dat je onschuldige zoon van 13 zogezegd verdacht wordt van een misdrijf , zich moet laten fouilleren door een politieman met pedofiele neigingen en je krijgt er wettelijk geen speld tussen , de politieman terzake kan steeds zeggen zich vergist te hebben . Om dergelijke zaken tegen te gaan open ik hier een enquete en jij breekt alles af . Veel plezier met jezelf . |
Citaat:
Dus wat is het nu? |
Waarom moeten vrouwelijke agenten de vrouwelijke verdachten fouilleren?
Die regel is er toch ook gekomen om een reden... |
Ballen zonder kaart:
Citaat:
Verder is uw handtekening niet bijzonder tactvol tegenover mensen met het syndroom van Down. Te vergelijken de bewering dat de evolutietheorie zo simpel is dat -pakweg- elke gedegenereerde mankepoot zonder gehandicaptenkaart haar kan begrijpen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mannen die aan hun ballen laten zitten door een homo zijn beschaamd , door een vrouw zijn ze dat niet . |
Citaat:
Alle mooie mannen weten dat ik gelijk heb . |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbel
Citaat:
Meneer had ook een theorie Citaat:
|
Beken het liever direct: de agent fouilleerde jou en je werd onmiddellijk opgepakt voor verborgen wapendracht.
|
Ik begrijp niet waarom de discussie tot niets leidt , de zaak is duidelijk , bij elke beroepsgroep zitten grosso 10% homo's en 2% pedo's .
Niet dat alle mannelijke agenten in dit geval hun macht gaan misbruiken maar het gebeurd wel , overal zitten rotte appels . Om dit simpel op te lossen moeten alle fouilles simpelweg door vrouwen gebeuren , logischer kan niet . |
Ik begrijp niet waarom de discussie tot niets leidt , de zaak is duidelijk , bij elke beroepsgroep zitten grosso 10% homo's en 2% pedo's .
Niet dat alle mannelijke agenten in dit geval hun macht gaan misbruiken maar het gebeurd wel , overal zitten rotte appels . Om dit simpel op te lossen moeten alle fouilles simpelweg door vrouwen gebeuren , logischer kan niet . |
Citaat:
beetje naïef vandaag? |
Citaat:
Tja, mss is het omdat het een geliefkoosde verstopplaats is? lolz |
Citaat:
Hij is hier nog actief geweest met die fantasie: Recht en transseksualiteit Ook hier komt schaamtegevoel aan bod. Verlaging leeftijd seksuele meerderjarigheid? Hier iets over sex met minderjarigen en toch ook weer iets met ballen (afkappen ipv betasten) Bodyscan En ook hier wordt er hard de nadruk op gelegd dat hij graag door een vrouw 'bepampeld' wil worden in plaats van "door lieden van verdacht allooi die van het bepotelen van mannen en minderjarigen hun hobby maken ...." Heb je je edele delen al eens geschoren ? Nog eentje waarin de ballenfixatie aan bod komt.... geprojecteerd op Raf... Homofilie = seksverslaving Hier een krampachtige poging om iets te onderdrukken? Heb je al anaal contact gehad met een vrouw En ook hier een tamelijk ongezonde belangstelling voor minder gewone sex. Enfin, mij allemaal niet gelaten, ik hoop dat je met consenting adults aan je trekken komt. Zoek een lief (m/v) bij de politie, en wie weet worden je wildste dromen vervuld. |
Het is idd meer iets als een stille wenk of zo.
Ik heb al vele naaktfouille meegemaakt en niet 1 keer hebben ze er aan geweest. Nochtans was onze spreuk altijd hetzelfde bij een naaktfouille, "zet gij u op uw knieen of stel ik mij op een stoel? ". Hebben ze niet graag é! Daarom dat we het zegden. Trouwens dikwijls iets verstopt tussen bal en hangwerk. Nooit ontdekt. |
Citaat:
hum i see |
Citaat:
o jee |
Dit is nog eens een onnozele draad uit de goede oude tijd.
Ik ben in ieder geval voorstander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik met de tienduizendste draad over allochtonen , moslims , nva , vlaams belang voor de dag komen misschien . |
Citaat:
Telkens opnieuw oppervlakkig het lichaam controleren , 3 seconden en dan ballenonderzoek , 3 minuten . Ik zou nooit iets tussen mijn ballen moeten steken , in mijn vestzakken zou ik kunnen steken wat ik wil , die onderzoeken ze toch nooit . |
Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me niet echt dé ultieme plaats om je ballen-fetish uit te leven... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als de wetgeving inzake fouilles moet veranderen moet je langs de wetgevende macht , politiek passeren . En inderdaad , 10 pogingen tot is politieker origineel dan 12.000 topics over moslims . |
....................
|
Citaat:
Deze draad gaat niet over ongepast gedrag van politeagenten maar is geopend door iemand die er zich wil van overtuigen dat hij mooi is....lukt precies niet echt :-D |
The Syndrome? Is that you honey?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze je dan fouilleren moet je zeggen "in mijn broekzak zit het", als ze dan in uw broekzak voelen hebben ze uw leuter vast. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be