![]() |
Dehaene: ‘Discours De Wever is gelijk aan dat van Dewinter’
Bron
Detail tekst: Citaat:
|
Moet die niet herstellen van de chemo? Ik begrijp niet dat je na zo'n zware ingreep je gaat mengen in de verkiezingsstrijd. Zou politiek echt zo verslavend zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen zegt hij het wat rijkelijk laat. En wat ik zei is heel eenvoudig samen te vatten: NVA=VB-full. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie het hardste kan kakken op de N-VA wint de verkiezingen. Ja toch?
|
de kanker zit blijkbaar in zijn hoofd dattie dergelijke praat begint uit te slaan
|
Citaat:
Dat zou echt triestig zijn voor u. Edit: Waarom zou ik als liberaal in godsnaam hetzelfde zeggen als Dewinter? |
Citaat:
En in passant, ik voel geen haat tegen de Vlaams-nationalisten. Zij zijn gewoon mijn politieke tegenstanders. En die borstel ik eens goed af wanneer ik dit nodig vind. Het is maar dat u het weet. |
Citaat:
Toegeven ,toegeven en toegeven aan de Franstaligen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
U zult wel citaten vinden van ik die uitleg waarom ik het VB een inhumane en racistische partij vind. Waarom het VB en de PVV op alle vlakken bestreden moeten worden. Maar toch schildert u mij af als Dewinter-fan. Waarom? Daar heb ik het raden naar. Zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgezaagd. Dehaene zag de cijfers van de CD&V in de laatste peilingen en is gewoon verzuurd. Hij denkt misschien dat hij met zijn populistische haatspuierij tav de N-VA het tij kan keren, maar ik betwijfel het. Zo'n haatvol gezemel heeft enkel het tegenovergestelde effect, zeker als het uit de mond komt van zo'n zakkenvuller als den dikzak. |
Citaat:
U reageerde als volgt: Citaat:
Citaat:
En dus, dat heeft allemaal niets te maken met het al dan niet lid zijn van het VB. U moet niet zo overreageren. |
Zegt de man die enkele jaren geleden naar de onderhandelingstafel kwam met op zijn map "quid pro N-VA" geschreven.
|
Citaat:
Toon mij de reacties van mij waarin ik stel dat ik het eens was met Dewinter. Waar zijn ze? U zei ook dat ik een liberaal was zoals Wilders - die overduidelijk geen liberaal is - een liberaal is. Dat neem ik u zeer kwalijk. Het is een belachelijk poging tot guilt by association. Excuses lijken mij op zijn plaats. |
Daar is de oude vertrouwde Katholieke meester, roepend "kom domme Vlaming, kom kindje, zit op moeders schoot"
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat Wilders betreft: het is omdat me zich liberaal noemt, dat men dat ook is. Vraag is bijvoorbeeld of het nu zo liberaal is om het OCMW te willen afschaffen. Een liberaal is geen rechtse zak mijn waarde, maar een sociaalvoelend mens die het vrij initiatief, de vrijheid en de zelfontplooiing hoog in het vaandel draagt. |
Citaat:
Citaat:
U gaat geen excuses aanbieden? |
Citaat:
|
Als De Wever hetzelfde discours heeft als Dewinter, waarom heeft CD&Vdan ooit een kartel gevormd met NVA?
|
En wij, Vlamingen, zouden nog vertrouwen moeten hebben in zulke leugenaars, die nog liever heel Vlaanderen de afgrond injagen dan hun ongelijk toe te geven?
|
Citaat:
Kortom, Dehaene is door schade en schande wijs geworden. |
Dat is juist de sterkte van NVA. Het is door zwakkelingen en verraders als Dehaene dat de Vlamingen altijd met lege handen achterblijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat hij op sterven lag, verdomme.
|
Citaat:
Als u niet bezig bent om uzelf in de voet te schieten bedoelt u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de prijs die Vlaanderen daarvoor betaald interesseert hem niet. Oh, het is ook de aankondiging van het totale cordon voor de N-VA. Misschien gaan de mensen nog begrijpen dat het cordon enkel en alleen bestaat om de Vlaamse stem te neutraliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be