![]() |
De 'wat is een excuus om rechts te zijn' thread.
Sociologische studie aangaande de oorzaken van rechtse tot extreem rechtse denkpatronen bij de homo sapiens sapiens (indien links georiënteerde preadolescentie) en de homo erectus (congenitaal)
ik denk hierbij bijvoorbeeld aan sociale uitsluiting vanwege een uitgebreide infectie Staphylococcus aureus in de aangezichtstreek. Lid zijn van een disfunctioneel gezin en de confrontatie met zwaar alcoholmisbruik Of bijvoorbeeld het bezit van een bijkomen Y chromosoom. Graag uw bijdrage. |
Citaat:
Ploink. |
Citaat:
![]() |
Wat me worst wezen.
|
Elk individu wordt 'rechts' geboren: neiging tot zelfbehoud, inherente overlevingsdrang, afwijzing van het vreemde, het tegengestelde en het vijandige.
Rechts is de natuurlijke, a priori ingesteldheid van elk levend organisme. Links is een verzameling kunstmatige, onnatuurlijke gedachtekronkels die enkel aangeleerd kunnen worden via indoctrinatie of opgelegd via wetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan de instincten van een pasgeboren baby niet zomaar als 'rechts' gedachtengoed gaan beschouwen zonder aan te tonen dat 'links' gedachtengoed inherent zelfdestructief zou zijn. Baby's wijzen trouwens het vreemde niet af, zij zouden nooit opgroeien indien ze deze neiging hadden. Integendeel gaan baby's actief op zoek naar nieuwe dingen en verkennen ze spelenderwijs de wereld, waarbij de grenzen altijd maar verder uitdijen. Je kan baby's en kleuters zeker ook geen angst voor tegengestelde of 'vijandige' zaken aanmeten, daar deze concepten totaal vreemd zijn voor baby's en aangeleerd worden door volwassenen. Baby's, peuters spelen gerust met anders gekleurde baby's en peuters van andere culturen, van zodra ze daar klaar voor zijn (eerst zijn ze nog een tijdje vooral op de ouders gericht) Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er in komen dat dit tot compenserend gedrag leidt, maar is dat per definitie rechts? Spreken we over bezit dan kunnen we daar liberalisme in herkennen, maar spreken we over macht dan kan dit van toepassing zijn op de extremen links en rechts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus zo ongeveer tot aan de jaren zestig van de twintigste eeuw hebben Europeanen volgens jou 'geen opportuniteiten ontdekt'. Want al die tijd was Europa 'rechts' en zelfs 'racistisch' naar huidige normen en definities. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Ik ben in sommige dingen rechts , en andere dingen links !!
Typen => rechts Muizen => links Alhoewel het mij niet echt interesseert: Politiek => meer centrum |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In mijn geval is dat wel duidelijk. Die kleine dingen beginnen steevast te ontlasten als ik in de buurt kom. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En mits de nodige indoctrinatie waarbij angst voor het vreemde een grote rol speelt, kan men mensen in een mierenmal drukken. Alleen, een groep die alleen angst kent en geen aggressiviteit is snel uitgestorven. |
Citaat:
Het is niet voldoende om anderen als je vrienden te beschouwen. Tel nu nog eens? |
Citaat:
De enige soort van vrienden die rechts kent, zijn diegenen die ze kunnen gebruiken/uitbuiten. Nu mag jij mij komen vertellen waar daar de wederkeringheid in zit. Maar zoals altijd zal je wel weer vervallen in ontwijkende antwoorden zoals dat met de club der lullen van het jaar het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
"Rechtsen zijn egocentrische baby's"? of noteer ik "een gebrek aan ontwikkeling sinds de peutertijd"? |
Citaat:
|
Citaat:
welke medicatie neemt u? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder rechts dan centrum-rechts wordt men door plagerijen van de linkiewinkies. Toemaatje: links wordt ieder menselijk wezen in zijn of haar puberteit. Links blijft ieder menselijk wezen, als hij dus in die puberteit blijft hangen. Alhoewel er een zeer raar fenomeen is: zij die zich blijven voordoen als links, maar onderwijl hun zakken vullen op een manier die zelfs een Bellens van destijds Belgacom in de grond doet zakken van schaamte. . |
Citaat:
|
Citaat:
Solidariteit is een rechts principe. Links heeft daar 'solidariteit met de hele wereld' van gemaakt, hetgeen natuurlijk onmogelijk en bijzonder dwaas is. |
Citaat:
Als u een Europeaan bent tenminste. |
Citaat:
|
Citaat:
We zijn allen Afrikanen, Thuleander. http://www.sciencedaily.com/releases...0509161829.htm |
Citaat:
Homo sapiens sapiens (die uit Afrika komt) heeft dat niet. Citaat:
Dat is nieuw. |
Citaat:
|
De 'wat is een excuus om rechts te zijn' thread.
Om rechts te zijn heb je geen excuus nodig, enkel gezond verstand en open ogen. ;-) |
Wie niet links is in zijn jeugd is geen mens. Wie niet rechts wordt wanneer hij opgroeit is dom...
Dat houdt wel een kern van waarheid in. Links verspreidt maar al te graag fabeltjes (iedereen rijk, geen gezeik. / De 'arme, onschuldige negertjes - om hun ideologie te verkopen zijn ze inderdaad niet altijd wars van enig racisme - / ook de keuze van de nationaliteiten die zij steunen is vaak meer dan verdacht, kijk maar naar STEVAERTS grote liefde voor Cuba en zijn bewondering voor de massamoordenaar en terrorist Ché)... Vele van die fabeltjes blijken bij nader onderzoek gewoon opgelegde dogma's. Links verzint zelfs een eigen logica, de dialectiek, om zijn ideeën te 'verklaren' waar dat met gezond verstand niet kan. Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat, wanneer jonge mensen eindelijk ontsnappenuit de klauwen van de lange mars door de instellingen, jonge mensen na hun studietijd terug meer open staan voor realiteit en rechts denken. Ze zeggen het ook zelf de linkse denkers... Controle is beter dan ideologie... en ze brengen dat in praktijk... Via hun invloed op de schoolkinderen (de lange mars), via controle op de media (de rode VRT die zelfs letterlijk geld vraagt om rechts méér te kunnen bestrijden, en dat ook krijgt...), hun politieke decennialange controle over het gerechtssysteem dat zelfs heden ten dage nog zeer links getint is (hun één/tweetje... drie/vier/vijfje... al vergeten om hun sterkste tegenstander monddood te maken?). Je stelt het ook vast bij manifestaties. Bij rechtse manifestaties vindt je relatief meer mensen die beseffen waarover het echt gaat dan bij linkse manifestaties. Kijk alleen al maar naar het aantal mensen dat zich door de vakbonden laat vangen voor letterlijk antidemocratische, politieke betogingen. Vrij denken is en blijft meer rechts dan links... |
Citaat:
|
Citaat:
Indien je wil aantonen wat er op die linkse manifestaties allemaal gebeurt laat je de vaststellingen best niet over aan VRT en CO... Ik persoonlijk dus? Nee. Het VB? Nagenoeg altijd... :twisted: Dat genoegen is meestal wederzijds trouwens. Één groot verschil wel. Wij gaan filmen en opnemen ter plaatse. Links vindt dat meestal niet nodig (dogma's van links vragen geen bewijs) maar sturen wel mensen om de boel op stelten te zetten. Gelukkig kennen we na een aantal jaar de meesten wel en kunnen onze ordediensten deze pipo's weren en aanwijzen aan de officiële ordediensten. Er nooit bij stilgestaan dat er bij rechtse betogingen zoveel linksen gearresteerd worden en waarom dat zo is? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be