![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sociologische studie aangaande de oorzaken van rechtse tot extreem rechtse denkpatronen bij de homo sapiens sapiens (indien links georiënteerde preadolescentie) en de homo erectus (congenitaal)
ik denk hierbij bijvoorbeeld aan sociale uitsluiting vanwege een uitgebreide infectie Staphylococcus aureus in de aangezichtstreek. Lid zijn van een disfunctioneel gezin en de confrontatie met zwaar alcoholmisbruik Of bijvoorbeeld het bezit van een bijkomen Y chromosoom. Graag uw bijdrage.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ploink.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 april 2015 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat me worst wezen.
![]() |
#5 |
|
![]() Elk individu wordt 'rechts' geboren: neiging tot zelfbehoud, inherente overlevingsdrang, afwijzing van het vreemde, het tegengestelde en het vijandige.
Rechts is de natuurlijke, a priori ingesteldheid van elk levend organisme. Links is een verzameling kunstmatige, onnatuurlijke gedachtekronkels die enkel aangeleerd kunnen worden via indoctrinatie of opgelegd via wetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik denk dat je met een kleine worst inderdaad in de goede richting zit
![]()
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Lol!
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de instincten van een pasgeboren baby niet zomaar als 'rechts' gedachtengoed gaan beschouwen zonder aan te tonen dat 'links' gedachtengoed inherent zelfdestructief zou zijn. Baby's wijzen trouwens het vreemde niet af, zij zouden nooit opgroeien indien ze deze neiging hadden. Integendeel gaan baby's actief op zoek naar nieuwe dingen en verkennen ze spelenderwijs de wereld, waarbij de grenzen altijd maar verder uitdijen. Je kan baby's en kleuters zeker ook geen angst voor tegengestelde of 'vijandige' zaken aanmeten, daar deze concepten totaal vreemd zijn voor baby's en aangeleerd worden door volwassenen. Baby's, peuters spelen gerust met anders gekleurde baby's en peuters van andere culturen, van zodra ze daar klaar voor zijn (eerst zijn ze nog een tijdje vooral op de ouders gericht) Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er in komen dat dit tot compenserend gedrag leidt, maar is dat per definitie rechts? Spreken we over bezit dan kunnen we daar liberalisme in herkennen, maar spreken we over macht dan kan dit van toepassing zijn op de extremen links en rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() akkoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() afwijzen van het vreemde beperkt het ontdekken van nieuwe opportuniteiten.
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 7 april 2015 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Dus zo ongeveer tot aan de jaren zestig van de twintigste eeuw hebben Europeanen volgens jou 'geen opportuniteiten ontdekt'. Want al die tijd was Europa 'rechts' en zelfs 'racistisch' naar huidige normen en definities. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zei 'beperkt"
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in sommige dingen rechts , en andere dingen links !!
Typen => rechts Muizen => links Alhoewel het mij niet echt interesseert: Politiek => meer centrum
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het nochtans niet afkeuren.
Citaat:
Citaat:
In mijn geval is dat wel duidelijk. Die kleine dingen beginnen steevast te ontlasten als ik in de buurt kom. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En mits de nodige indoctrinatie waarbij angst voor het vreemde een grote rol speelt, kan men mensen in een mierenmal drukken. Alleen, een groep die alleen angst kent en geen aggressiviteit is snel uitgestorven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2015 om 05:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet voldoende om anderen als je vrienden te beschouwen. Tel nu nog eens?
![]() |