![]() |
“Geef alle gevangenen vier maanden genade als compensatie voor gevolgen staking”
Dat is nog een goed idee.
Niet zozeer om die gevangenen een plezier te doen, want een gevangenis is er niet om plezier te doen. De gevangenen hebben een misdrijf gepleegd en daarvoor moeten ze boeten. Maar het zou een subliem signaal zijn naar die stakers die geen minimumdienst willen leveren. titel: “Geef alle gevangenen vier maanden genade als compensatie voor gevolgen staking” http://www.standaard.be/cnt/dmf20160509_02280178 Citaat:
|
4 maanden erbij ja, voor de last die ze de cipiers berokkenen waardoor deze net gaan staken.
|
Als ge geen eten meer krijgt, en niet meer uit uw cel moogt, dan begrijp ik wel dat ge begint te rellen.
Minimumdienstverlening is aan de orde. |
Citaat:
|
Zeker weten, strak plan!
Laat de hele criminele bende vrij, problemen opgelost. Geen stakende cipiers meer, want cipiers overbodig. Geen rellende criminelen meer, want geen gevangenen. |
Citaat:
|
Minimumdienstverlening, lol
Ik neem aan dat Schoof en Tavek zullen staan springen om op hunnen alleenen een paar honderd gevangenen te gaan luchten, eten te geven en hun toiletten te kuisen |
Citaat:
|
Ik heb een beter idee:
Geef alle stakende cipiers vier maanden cel en laat de gedetineerden hen dan bewaken. Wedden dat ze dan niet meer zo snel gaan staken? |
Het is toch niet te geloven.
Sla de boel maar plat, steekt de boel in brand en je straf wordt nog verminderd met 4 maanden. Kan alleen maar in België. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een bondige samenvatting van de gemiddelde staking. |
Ik vind dat gevangenen opgesloten moeten worden, hun straf stipter moeten uitzitten, ook kleine straffen...maar wel in fatsoenlijke cellen en met voldoende hygiene. Als ik zie hoe die cellen er uit zien in onze gevangenissen, schaam ik mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw post steekt ferm af tegen de 'er is teveel luxe in de gevangenis, ze moeten boeten, dwangarbeid, afzien' posts van een aantal mensen hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, mijne kleine zorgt dat hij niet in de gevangenis komt. Wist je dat je dan geen enkel probleem hebt met cipiers? Ik zit niet in de gevangenis en eet slechts 1 X per dag. Nogmaals als je zorgt dat je uit de gevangenis blijft kan je op ieder moment naar de dokter zonder probleem. Dacht je dat ik ook maar een seconde medelijden heb met een veroordeelde crimineel, nog geen nanoseconde. |
Citaat:
Eens uitproberen? PM zijn gegevens anders maar, dan stuur ik een anonieme tip, we zullen zien of dat hij problemen krijgt met cipiers. Citaat:
Begrijp je het verschil? |
Citaat:
Als ze je ooit bewusteloos timmeren en bestelen denk je er waarschijnlijk een ietsie pietsie anders over. Dan vraag je niet of ze je beschaafd hebben neer geklopt. Van mij mogen ze er wegrotten. De graadmeter van beschaving zijn lege gevangenissen, dat betekent dat iedereen beschaafd is. |
Citaat:
Mocht men eens alle mensen opsluiten die de anderen expres kwaad doen. Alle cipiers zaten binnen. En nog een hele hoop anderen. |
Citaat:
Ja, ik begrijp het verschil, dus de veroordeelde criminelen naar Vorst en de Begijnenstraat en de nog niet veroordeelden naar waar jij ze graag wil hebben. Nu goed? |
Citaat:
Och, het koningshuis nog vergeten. Dju toch! |
.
|
Citaat:
. |
Citaat:
Nu dwing je bewondering af bij mij. . |
Citaat:
Cipiers met verpleegsters vergelijken. :lol: :lol: |
Citaat:
De vraag is natuurlijk: waar moet je het schaarse geld aan uitgeven: - nieuwe scholen - nieuwe sociale woningen - opvang van asielzoekers - nieuwe gevangenissen - .... |
Citaat:
Een gevangene hij/zij heeft het zichzelf aangedaan achter slot en grendel gestoken te moeten worden om de andere mensen hun veiligheid te vrijwaren. Een gevangene heeft niets meer te eisen, dat ligt 'in real life' blijkbaar ietsje anders de laatste tijden. (eigen schuld dikke bult zeg maar) Hebben die gevangenen er al eens bij stilgestaan dat ze op de kosten van die brave belastingbetalers zitten en nu alles wat ze 'hadden' in de vernieling geslagen hebben? Geen nieuwe verbouwingen, huiswaarts sturen wat hier niet in 'onze' gevangenissen hoort te zitten. Het zal die brave belastingbetaler, u en ik, uiteindelijk ten goede komen. Ook die bende politici/rechters eens vervangen en wat mensen in de plaats zetten die wat haar op hun tong hebben want :roll: :roll: :roll: |
In Merksplas stond er eentje, alweer een bruin geval, te schreeuwen dat hij geen VERLOF kreeg. :)
Dat was om zijn reclassering in orde te kunnen brengen. :) :) |
Als ge nog 30jaar te kloppen hebt, zullen die vier maanden weinig indruk maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
cel voor u alleen, fantastische eten, TV in de cel; tel in de cel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be