![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog een goed idee.
Niet zozeer om die gevangenen een plezier te doen, want een gevangenis is er niet om plezier te doen. De gevangenen hebben een misdrijf gepleegd en daarvoor moeten ze boeten. Maar het zou een subliem signaal zijn naar die stakers die geen minimumdienst willen leveren. titel: “Geef alle gevangenen vier maanden genade als compensatie voor gevolgen staking” http://www.standaard.be/cnt/dmf20160509_02280178 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 maanden erbij ja, voor de last die ze de cipiers berokkenen waardoor deze net gaan staken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als ge geen eten meer krijgt, en niet meer uit uw cel moogt, dan begrijp ik wel dat ge begint te rellen.
Minimumdienstverlening is aan de orde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker weten, strak plan!
Laat de hele criminele bende vrij, problemen opgelost. Geen stakende cipiers meer, want cipiers overbodig. Geen rellende criminelen meer, want geen gevangenen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minstens!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Minimumdienstverlening, lol
Ik neem aan dat Schoof en Tavek zullen staan springen om op hunnen alleenen een paar honderd gevangenen te gaan luchten, eten te geven en hun toiletten te kuisen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De facto betekent een minimumdienstverlening dat het gros van de cipiers niet kan staken, en dan men enkel een betogingske kan organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een beter idee:
Geef alle stakende cipiers vier maanden cel en laat de gedetineerden hen dan bewaken. Wedden dat ze dan niet meer zo snel gaan staken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is toch niet te geloven.
Sla de boel maar plat, steekt de boel in brand en je straf wordt nog verminderd met 4 maanden. Kan alleen maar in België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze zelf hun toiletten kuisen. Moeten wij thuis ook doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat gevangenen opgesloten moeten worden, hun straf stipter moeten uitzitten, ook kleine straffen...maar wel in fatsoenlijke cellen en met voldoende hygiene. Als ik zie hoe die cellen er uit zien in onze gevangenissen, schaam ik mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw post steekt ferm af tegen de 'er is teveel luxe in de gevangenis, ze moeten boeten, dwangarbeid, afzien' posts van een aantal mensen hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoiets dat ik verwacht van bompa schoof.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een oud zeer hier. Men beseft onvoldoende dat dit een belangrijke graadmeter is van beschaving, hoe een maatschappij zijn gevangenen behandelt.
|
![]() |
![]() |