![]() |
Land Invest - poging om Apache te muilkorven mislukt
De intimidatiestrategie van N-VA tegenover Apache is mislukt. De rechtbank heeft de eis van Land Invest en Joeri Dillen in verband met de berichtgeving rond de onfrisse zaken waar Land Invest in betrokken is, verworpen.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180222_03371193 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dus als de rechter van mening is ,dat je maar "je best doet" dan mag je ongestraft de grootste onzin verkondigen en ga je steeds vrij uit ! Een voorwaardelijke geldelijke straf zou hier op zij plaats geweest zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Werkgever: "ah ok, ja, dan is het in orde..." |
Citaat:
|
Citaat:
Wie op dit forum over een ander lid boosaardige onzin verkoopt heeft al snel een ban aan zijn broek. Meestal eerst tijdelijk en bij herhaling definitief. En dat is ook goed zo. |
Citaat:
|
Citaat:
dat is m.i. ook wat die rechter duidelijk probeert te maken met zijn vonnis. er is geen schade, want er is werkelijk geen zinnig mens die Apache au serieux neemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nu gelukkig, dat hetzelfde recht van die windbuil, ook toegestaan word aan iemand die tracht de waarheid aan het licht te brengen. Of wil je dat die windbuil van A, voor al zijn voortgebrachte onzin, ook telkens een voorwaardelijke geldboete krijgt? |
Citaat:
Land Invest of Dillen ? |
Citaat:
Beide. |
Citaat:
Citaat:
|
Tgogh, de N-VA haters op dit forum kraaien weer victorie bij het lezen van dit nieuws. Dat hun favoriete partijen electoraal aan het bloeden zijn vergeten ze voor het gemak maar eventjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit het vonnis:
‘Eiser toont verder niet aan dat eerste en tweede verweerder hun bronnen niet afdoende en zorgvuldig gecontroleerd hebben en hun onderzoeksplicht niet hebben nageleefd.’ Lees meer: https://www.apache.be/2018/02/22/de-...-de-vonnissen/ © Apache Zou die advocaat van Land Invest goed Nederlands verstaan? |
“Eiser toont verder niet aan dat eerste en tweede verweerder hun bronnen niet afdoende en zorgvuldig gecontroleerd hebben en hun onderzoeksplicht niet hebben nageleefd. Uit de stukken blijkt dat eerste en tweede verweerder voldoende inspanningen geleverd hebben om de informatie zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven en de bronnen te controleren. Eiser toont derhalve niet aan dat verweerders ten deze niet gehandeld hebben als een normaal zorgvuldig en omzichtig journalist in dezelfde omstandigheden”.
Lees meer: https://www.apache.be/2018/02/22/de-...-de-vonnissen/ © Apache |
Citaat:
Citaat:
|
De honden kunnen blaffen, maar de karavaan trekt verder.
|
Citaat:
Volgens mij blijkt uit de fragmenten die ik lees uit het vonnis dat het ging over degelijk geverifieerd werk van de journalistiek. Feit dat er op Lindekin verkeerde informatie zou gestaan hebben is te wijten aan de heer Dillen zelf. Apache kon dat natuurlijk niet weten. Trouwens het gaat hier wel over een der details uit het dossier. Overwegende de opties van de eisers; zijnde berichtgeving lam leggen; mocht er voor mij een veroordeling volgen. De uitspraak is op zichzelf reeds een vorm van veroordeling. Maar overwegende de doelstellingen van de eisende partij is de huidige vrijspraak maar halve rechtspraak. Bij onterechte aanklachten mocht men wel overgaan tot het echt straffen van de aanklagers. Nu zal het blijven duren met onterecht soms de pers aan te vallen. :evil: |
Citaat:
Dit verhaal is niet over. |
Citaat:
Wapper; ik zit hier dikwijls ook links in het nekvel. Maar als ik jouw tussenkomsten lees en de inhoud er van beoordeel dan krijg ik dikwijls de goesting om anti-rechts te worden. Kun jij nu echt niet beter? :evil: |
Citaat:
|
Dus wacht:een rapper mag wel oproepen tot terrorisme en atoombommen, maar een journalist mag zijn werk niet doen ?
Anna shame on you. NVA fanboyism heeft jouw verstand aangetast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be