![]() |
Blankenhaat in MULTIKUKELUKU?? VERBIEDEN?? BOETE??
Onderwerp: Blankenhaat in MULTIKUKELUKU?? VERBIEDEN??
Heel complex thema ok. Pb mij evt je mening. miaauw miaauw namastiaauw, Teleurstellend ok, ik ontdekte afgelopen tien jaar dat er teveel blankenhaat is in Nederland bij de Hindoes, negers, moslims, mixen, en bij blanken zelf. Dus het lijkt mij ongezonde kwestie ok, vb Peter R. de Vries vermoord, lijkt op anti blank geweld. Veel aanvallen op blanke vrouwen en meisjes zijn uitingen van brute blankenhaat, met brute verkrachtingen erbij, vriendinnen van mij zijn flink mishandeld en eentje was nog afgelopen zondag verkracht op het strand kijkduin waar zij naakt aan het zwemmen was met twee syrische vriendjes en eentje neukte haar tegen haar wil, zonder voorspel. Zij is wel hete blanke oude slet van 62 jaar en goede vriendin van mij nu, maar zonder voorspel en gevoel is het toch verkrachting. Zij is wel heel wijd en diep uitgerekt ok door minstens 25 mannen, incl negers. HOe denken jullie over Blankenhaat, brute uitingen, moet het normaal beboet worden als strafbare uiting van rassendiscriminatie?? Het kan niet verboden worden ok, je gevoelens moet je kunnen uiten en dat mag niet strafbaar zijn. Ook ik heb flinke dosis blankenhaat in mij uit het verleden en veel blanken hebben mij ook flink kapot gediscrimineerd en gehaat. GEEN gezonde toestand, meerderheid immigranten en voral negers en moslims zijn extreme blankenhaters, dus daarom moet men deze etnische groepen toch massaal laten remigreren en de grenzen definitief sluiten. VOL=VOL, liever RASzuivere blanken uit Oostblok hier laten massa immigreren om het beschaafd BLANK en VEILIG te houden haha haha zijn alle blanken ujit Oostblok nou modern en hoogbeschaafd?? ------------- zie search resultaten Blankenhaat met duckduckgo: https://duckduckgo.com/?q=blankenhaa...=v276-1&ia=web Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse ... [Search domain nrc.nl] https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/18...eiten-a4032325 Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse universiteiten Politieke islam De Franse onderwijsminister wil onderzoek naar 'islamo-linksisme' op campussen: een vermeende samenwerking ... De haat tegen blanken moet serieus genomen worden ... [Search domain frontnieuws.com] https://www.frontnieuws.com/de-haat-...enomen-worden/ Keer op keer verschijnen er uitspraken die een diepe haat voor blanken (witten) uitdrukken. Deze haat en aanmoedigingen tot geweld kunnen we beter serieus nemen, omdat ze in de werkelijke wereld vaak een gevolg krijgen. Een links-extremistische blanke academicus in de Verenigde Staten wenste als kerstcadeau een "genocide op witten ", en bejubelde ... Ophef in Frankrijk over onderzoek naar 'blankenhaat' op ... [Search domain standaard.be] https://www.standaard.be/cnt/dmf20210218_97902440 Ophef in Frankrijk over onderzoek naar 'blankenhaat' op universiteiten. De Franse onderwijsminister wil onderzoek naar 'islamo-gauchisme' op campussen: een vermeende samenwerking tussen ... GeenStijl: Blankenhaat: Body Count - Talk Shit, Get Shot [Search domain geenstijl.nl] https://www.geenstijl.nl/3974591/ins...e_blankenhaat/ Blankenhaat: Body Count - Talk Shit, Get Shot. 190 reacties. De geweldsverheerlijkende negers van Body Count zijn terug. U weet wel, van Cop Killer. Het metalbandje van Ice-T, die tegenwoordig vier vlees-airbags neuksekst, brengt voor het eerst sinds 1994 weer een nummer uit. Blijkbaar mag je over blanken wél alles zeggen ... [Search domain metronieuws.nl] https://www.metronieuws.nl/lezerscol...-alles-zeggen/ In de wereld van racisme is blankenhaat een minderheid, je zou denken dat minderheden in dit land er dan juist begrip voor hebben, niets is minder waar helaas. Deze mensen zijn anti-Wilders, net als ik. Jammer dat ze vervolgens Sylvana Simons als de grote verlosser zien. Vergis u niet mensen. Sylvana Simons is de extreem-linkse versie van Wilders. Images for blankenhaat Franse Senaat verscherpt wet tegen separatisme - NRC Ophef in Frankrijk over onderzoek naar 'blankenhaat' op ... PC-club: Stella Bergsma 'Diversiteit en inclusie'-redacteur USA Today twittert ... Landverraders: Volkskrant, blankenhaat PC-club: Stella Bergsma Thailand jaloers op Nederlands koningshuis, Thaise koning ... French Creole | Mixed Races Landverraders: Volkskrant, blankenhaat Landverraders: Volkskrant, blankenhaat More Images for blankenhaat Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse ... [Search domain forums.marokko.nl] https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5764552 Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse universiteiten Vidal wil naar eigen zeggen een beter beeld krijgen van „wat onder de noemer academisch onderzoek valt en wat onder militantisme of opinie". Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse ... [Search domain reddit.com] https://www.reddit.com/r/Forum_Democ...aat_op_franse/ Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse universiteiten. Buitenland. Close. 15. Posted by. Nederland. 2 days ago. Ophef over onderzoek naar 'blankenhaat' op Franse universiteiten. "Alle blanken zijn racisten - geef me geld" - Frontnieuws [Search domain frontnieuws.com] https://www.frontnieuws.com/alle-bla...-geef-me-geld/ Tijdens haar blankenhaat voordracht vraagt Schackelford om geld te storten op haar Paypal-rekening. In het filmpje legt ze de blanke cursisten uit dat ze "eigenlijk altijd racisten zullen zijn". Verder stelt ze dat blanken "niet geboren zijn om mens te zijn" en dat ze opgevoed worden om "demonen" te zijn. Racistisch BIJ1 vindt geen geschikte leden voor lokaal ... [Search domain dagelijksestandaard.nl] https://www.dagelijksestandaard.nl/2...icitanten-wit/ Maar de Utrechtse afdeling gaat nog een stapje verder en schroomt ... Aan Rosanne Hertzberger - Briefje van Jan [Search domain briefjevanjan.nl] https://www.briefjevanjan.nl/aan-rosanne-hertzberger-4/ Aan Rosanne Hertzberger. Beste Rosanne, Er waren momenten dat ik me echt afvroeg of je ze wel alle 147 op een rijtje had. Toen je gesteund door de hoofdredacteuren Peter Vandermeersch van NRC en Phillippe Remarque van de Volkskrant samen met 140 andere mediakipjes de jou onwelgevallige website Geenstijl financieel de nek om…. 14 juli 2019. Settings Themes All Settings !Bang Search Shortcuts Privacy Essentials Private Search App and Extension Why Privacy Privacy Blog Privacy Crash Course Help Spread Privacy Who We Are About Us Privacy Policy Careers Press Kit Keep in Touch Help Work With Us Remotely Help us raise the standard of trust online — from anywhere! Privacy in Your Inbox Stay protected and informed with our privacy newsletters. Help Spread DuckDuckGo Help your friends and family join the Duck Side! Stay Informed We don't track you, but others do. Learn how to protect your privacy. https://duckduckgo.com/?q=blankenhaa...=v276-1&ia=web ----------------- |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Kijk hier he mooie tekst publicatie blankenhaat in academische kringen LEGAAL toegestaan
logischerwijs zal dit ooit leiden tot bloedbaden en rassenoorlogen omdat de geschiedenis verdoemd is om zich oneindig te herhalen. Gaat nu om harde feiten en geen vooroordelen of gezeik. --------------------------- https://www.frontnieuws.com/de-haat-...enomen-worden/ De haat tegen blanken moet serieus genomen worden juni 23, 2020 Keer op keer verschijnen er uitspraken die een diepe haat voor blanken (witten) uitdrukken. Deze haat en aanmoedigingen tot geweld kunnen we beter serieus nemen, omdat ze in de werkelijke wereld vaak een gevolg krijgen. Een links-extremistische blanke academicus in de Verenigde Staten wenste als kerstcadeau een “genocide op witten“, en bejubelde daarna in duidelijke bewoordingen de massamoord op blanken in Haïti in 1804, schrijft de Zweedse auteur Magnus Söderman. Dat de witten tijdens de revolutie in Haïti werden afgeslacht, was een zeer goede gebeurtenis, twitterde hij. Hij was waarschijnlijk zeer verbaasd toen de universiteit waar hij werkt duidelijk maakte dat deze uitspraken “verwerpelijk” en “zeer verontrustend” zijn. De zelfhatende links-extremist verdedigde zich door te zeggen dat hij alleen maar satire had gebruikt Hij liegt. De haat tegen blanken staat namelijk centraal voor zowel gekleurden als hun blanke politiek correcte-lemmingen, ongeacht hun politieke kleur, en ondanks dat dit pas de laatste jaren steeds duidelijker wordt, is dit al sinds een lange tijd bezig. In de VS wordt op campussen, zwarte kerken, moskeeën en massabijeenkomsten van La Raza [term voor Latijns-Amerikaanse etno-raciale identiteit] aanhangers opgeroepen tot een genocide op blanken. Reeds in 1996 schreef Tobias Hübinette [Zuid-Koreaanse immigrant] in Zweden het volgende in het tijdschrift Creol: Het is natuurlijk om te voelen of te denken dat het witte ras op elk gebied inferieur is, gezien de geschiedenis en zijn huidige handelingen. Laat het witte ras omkomen in bloed en lijden. Lang leve de multiculturele, raciaal gemengde en klasseloze ecologische samenleving! Leve de anarchie! Deze persoon is vervolgens door de sociaal-democratische minister Erik Ullenhag ingehuurd voor een onderzoek naar de “Afrofobie” in Zweden en hij werkt momenteel met “kritische witheid studies” aan de Södertörn Universiteit. Vandaag de dag krioelt het van de blankenhaters in Zweden en elders. Het is geen probleem om te denken en te betuigen dat blanken in algemeen, en de blanke man in het bijzonder, afschuwelijke existenties zijn die het zelfs verdienen te worden gedood om de wereld voor de gekleurde massa te behouden. Het grootste probleem met deze pathologische blankenhaat is niet dat het er is. Nee, het grootste probleem is dat blanken dit niet serieus nemen. In de Verenigde Staten, evenals in Europa en Zweden zien we keer op keer geweld tegen blanken … omdat ze “wit” zijn – “ijsberenjacht” wordt het onder de zwarten in de VS genoemd. Ik zal u niet met een lange rij voorbeelden vervelen, maar twee daarvan zijn hier op zijn plaats, en beide zijn uit Berlijn. De vrouw die door een zigeuner van een metrotrap werd geschopt en de dakloze die door een bende Arabieren in de brand werd gestoken. Dit zijn slechts twee voorbeelden van de blankenhaat die ons overspoeld. Het wordt tijd dat we het serieus nemen en er naar handelen. Voor ons eigen bestwil. Maar men hoeft niet zo ver te reizen naar Berlijn (en veel andere plaatsen) om deze blankenhaat in uitdrukking te zien. In Zweden zien we hoe “identiteits-links” het idee bij het volk erin hamert dat de problemen met immigranten eigenlijk de schuld van de Zweden is. Ze hebben het concept van de zwarte burgerrechtenbeweging in de VS omarmd en leggen de schuld van hun tekortkomingen op ons blanken. In hun wereld zijn het de blanken die hen tegenhouden, ze moeten zich losbreken van onze onderdrukking. Maar dan wel het liefst met behoud van onze welvaart. Professor Genetica: "Afrikanen hebben meer aap gelijkende gen-varianten dan andere rassen" We moeten beseffen dat deze haat echt is en wat ze zeggen zonder knipperen van hun ogen zullen uitvoeren als ze de kans krijgen. Ze willen ons uitroeien en de blankenhaat die ze verspreiden leidt tot geweld tegen ons. Hier en nu. Zwarte asielzoeker roept op tot moord op blanke Zweden: “Maak ze tot slaaf of schiet ze dood” Immigranten in Zweden zijn de strijd om begonnen om blanken tot slaven te maken. Het Zweedse nieuwsportaal Samhällsnytt onthult hoe een zwarte asielzoeker in verborgenheid racisme naar jonge mensen in Zweden propageert. Een bekende YouTube profiel- en rap-artiest onder jongeren is op social media een gesloten account begonnen waar hij alleen zwarte mensen uitnodigt. In … Meer lezen over https://www.frontnieuws.com/de-haat-...enomen-worden/ ---------------------------- |
Litouwen voert grensbewaking op: Nu ook migrantenalarm aan de oostgrens van de EU!
Het blijft in stijgende lijn gaan de aanval op de EU? 8O |
Wie had medelijden en vond dat de strenge hand in het oosten te dictatoriaal was?
Wel nu weten velen tenminste waarom er een strenge hand nodig was die gemeenschappen te beheersen. Europa is er aan voor de moeite. Aan corona zie je dat ze 0,0 voorbereidden op disease X en enkel maar zichzelf verrijkte. Wat gaan ze doen als hier proxy legertjes worden uitgerold als ze al moeite hadden met 1 paramilitair? Het is zo designed. De mensheid wordt gedecimeerd. Het is moedwillig agressief en dodelijk opgesteld en moedwil dat het steeds erger wordt. De kern van het probleem is de politiek. |
13-jarig meisje verdoofd, verkracht en gedumpt langs kant van de weg: Oostenrijk in de ban van brute moord
Twee Afghanen, 16 en 18 jaar oud, zijn nu gearresteerd. Niet alle kranten durfden het schrijven de origine van de daders. ![]() Mochten het daadwerkelijk de daders zijn die men bij de lurven gevat heeft dan is er maar 1 oplossing en die is de: "guillotine" Maar men zal liever vragen stellen? :roll: |
Het zal uw dochter maar zijn....Blijkbaar wonen er in Oostenrijk ook veel brave mensjes aangezien er geen actieve reactie komt vanuit de bevolking. Jammer.
|
Citaat:
|
Verschrikkelijk.
Schuld van de N-VA en de liberalen. Zij hebben deze waan van migratie laten toenemen zonder enige deftige screening te doen, zelfs misdadigers vrijgelaten omdat ze sans papiers met vrijheid belonen. Ze hebben het moedwillig zo opgesteld. Genocide van deze eeuw. |
Citaat:
Er is maar 1 partij die de massale toestroom een halt had kunnen/willen toeroepen. |
Citaat:
NV-A had een machtige positie binnen Vlaanderen, België en Europa. Ze konden hun “etiket” zijn en bij Hongarije en Polen gaan staan om ons continent en iedereen daarbinnen te beschermen. Ze koos echter de narratieven van Duitsland te volgen en handhaafde een erger migratiebeleid dan de sossen met vluchtelingen uit Kosovo des tijds. Wat Europa moest doen was verenigd met de VN safe zones aldaar bereiken en ter plaatse moeten helpen. Beter had ze mensen die daar voor welvaart zorgden laten leven. De EU is de oorzaak van zowat alle ellende op deze wereld. Het is pure moedwil van fascisten waartegen Hitler een koorknaap is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn wel mensen die door de ziekelijke actie een paar verwarden de 'doodstraf' gekregen hebben zijnde de oude'rs, familie en vrienden van het meisje. Als mogelijke straf zou levenslang kunnen genoemd worden (ik zou daar nog chemische castratie aan toevoegen mocht dat zo zijn) maar daar heb ik ook mijn twijfels over of men dat zou doen. Je hoort dat de gevangenen het wel goed hebben. (met dank aan de brave belastingbetaler) Iemand heeft een leven ontnomen en die zit rustig in z'n cel. En de nabestaanden dan? De chemische castratie ook in de zin van: en nu ga je voor de rest van uw leven plassen als een vrouw en telkens terugdenken aan wat je dat meisje aangedaan hebt. Maaaaaaaaaar <<-- dat is die eeuwige maar weer ... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Opgeruimd staat netjes? p.s. Meeste mensen zouden zich eens moeten proberen voor te stellen wat dat meisje heeft moeten meemaken. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Politici zijn fake news. |
Opgelet Europa?
Een nieuwe islamitisch geïnspireerde partij in Zweden De veroverende Islam rukt steeds verder op. In West- en Noord-Europa komen steeds meer islamitisch geïnspireerde partijen, die de voortschrijdende opkomst van Islamitische minderheden weerspiegelen. De veroveringstochten zijn een feit maar in de EU wil niemand het begrijpen, integendeel? Gaat het van kwaad naar erger dan?¿ :| |
Citaat:
Gedenk dan dat Europeanen medelijden hadden met die sukkelaars en alzo als laffe honden vanuit de lucht gezinnen bombardeerde en proxy legers voedde. De welvaart die Kahdaffi bracht werd geruild door westers terrorisme. Westerse interventie zorgde voor migratie, hongersnood, repressailles.... dat het westen daar de welvaart steelt, hongersnood en armoede veroorzaakt is dus pertinent waar. Dat niemand dat prioritair stelde en negeerde zal onze samenleving duur komen te staan. Collaborateurs daarvan zullen even min gespaard worden, deze maal erger dan met de nazi van weleer, wir haben es gewusst. Ge kunt niet op een reus zijn tenen gaan trappen en verwachten dat ie stil blijft liggen he. Dat is wappiedenken. Tick tack :) Luke 21 rejoice for your redemption draweth nigh |
|
Citaat:
|
Citaat:
De omvolking kan op kruissnelheid verder gaan. Mocht een van mijn dochters zoiets overkomen, dan knalde ik dat gespuis hun kop eraf op de dag dat ze de gevangenis buitenkomen, gemeend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt
Citaat:
Ja er gaat een bloedbad komen in europa, een arische revolutie of de blanken worden supersnel seksueel uitgenaaid en stil en zieltogend omgevolkt mede door grootschalige seksuele kontakten met oa sterke, potente, grootgeschapen negermannen wat nu al normaal is bij meerderheid jonge blanke meiden. Ik zie overal blanke meiden hand in hand en gearmd, dolgelukkig rondlopen met negers, in delft, den haag, rotterdam enz. Doet mij toch pijn en geeft mij verdriet, ook meerderheid hindoestaanse meiden neemt nu liever een negerman met grote BBC ok, en het is meer dan 51 procent die dit nu gewoon keihard doet of even die superieure BBC uitprobeert. ik ben ziek ok, eigenlijk wil ik vaak zelfmoord plegen nu en maar de lijdensweg stopzetten. Waarom door lijden als je ook gewoon dood kan gaan ?? Ben seksueel toch gehandicapt en te klein geschapen, niet potent genoeg tov die gemiddelde negerman die van nature als sekskampioen geboren is ok. Te Kleingeschapen zijn is echt een karmische straf en vloek ok, alle meiden hebben nu de BBC als norm uitgekozen, dus voor mij is er geen hoop meer. Bigger is better. Size Does Matters Girls. De negermannen zijn de echte gezegende, grootgeschapen en seksueel superieure brave zoontjes van God en Jahweh, dit geloven zij ook zelf. De negers zijn het echte gelukzalige, hogere en uitverkoren RAS van God zelf op aarde, dit geloven veel negers ook echt. Hele wereld zal binnen pakweg 188,1888 jaar tijd toch voor minstens 88,1888 procent vernegeren denk ik vaak. Gaat harder nu ok. Supersnelle massale rasvermengingen binnen een of twee generaties kwamen al vroeger heel vaak voor, na oorlogen he, als alle hetero mannen overwonnen en uitgemoord werden, dan was het daarna volle 100 % rasvermenging via brute massa verkrachtingen van ECHT alle jonge, minderjarige meisjes en vrouwen, al sedert oertijd doodnormaal. |
Citaat:
Citaat:
De GB, Denemarken zijn al begonnen met er een stop op te zetten en de 'hoorn des overvloeds-zoekers' terug naar eigen land te sturen en ze niet meer binnen te nemen laat staan ze nog uit te nodigen. Uit de tekst: Citaat:
Trop c'est trop? p.s. Het meisje door geïmporteerde criminelen/criminaliteit. BRON Je zou ze voor minder met zen allen de deur wijzen maar er zijn nog steeds mensen die er vol van zijn van de migratie naar de EU toe link |
Dit naar aanleiding van:
Citaat:
“Ik zal nooit kunnen vergeven. Mijn woede wordt elk jaar groter”, zegt een achtergebleven grootvader. ![]() p.s. Orbán waarschuwt voor “tijdperk van gevaren”: “Wij zullen vasthouden aan ons standpunt betreffende migratie” Citaat:
|
Waar is het goud van Khadaffi en hoe kan dat gebruikt worden in Afrika terug welvaart te creëren die migratie overbodig maakt?
|
Citaat:
Ja Cufi ik heb andere oplossingen nu ontwikkeld en daarom lid geworden forum voor democratie. ziehier he zo bekijk ik het maar er is veel meer dus ik moet mijn energie nu bundelen en produktie draaien ------------------------------------ mijn oplossing project FB SS Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197) Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand: http://www.dewanand.com/wfor1426.htm Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga) Offercode WFOR1426 Offerdatum maandag 18 mei 2020 Inhoudsopgave =====>> [wfor1426: M01] Inleiding =====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland =====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren =====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland =====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname =====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen =====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha =====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven =====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid =====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand <> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <> =====>> [wfor1426: M01] Inleiding Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link: (Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol) https://dewanandblog.wordpress.com/2...democratie-fvd =====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland Hier volgen nu heel beknopt tien mogelijke voordelen van de herkolonisatie van Suriname door superieur blank/ Arisch Nederland: |
Citaat:
Islam is een HOAX ok, feitelijk is het een biologische oorlog, met parasitair karakter, wij mensen zijn gewoon veredelde insecten, met hele grote piemels en superkrasse kutjes. Kijk hoe moslims leven en denken, naaien naaien naaien, elke baarmoeder laten volspuiten en baren, is dat ISLAM?? Elk geloof is hetzelfde op dit punt, naaien meiden, laten baren en zogen, koken, schoonmaken, klaar, aanrecht is hoogste recht van de baarmeiden. ELK GELOOF is op dit punt hetzelfde ok, dus Islam is niet uniek of perse vrouwonvriendelijk. Wat willen meiden zelf?? Ik ken nu diverse soorten arabische meiden en daarom weet ik nu meer over zuivere ISLAM. Voel mij nu ook soort half moslim. Hele theorie hiervan is harde metafysica ok. Elk geloof heeft raakvlak met HARDE Metafysica. |
Citaat:
Het is als een bijl die door een raam vliegt, maar die ge zelf niet moet gooien. Gewoon de waarheid vrij laten en ze vindt haar weg wel. De dajjal wilt kinderen vaccineren. Deze democratie is inferieur aan een islamitische theocratie, zodus we kunnen allemaal de toekomst voorspellen. Dat is geen helderziendheid maar de rationeel puntjes verbinden en weten waar de tandwieltjes toe leiden. Als christen weet 1 dat het oordeel reeds geveld is en dat het hier allemaal tot stof herleidt. Bedoel je het soefisme als de zuivere islam? Ik heb daar ook veel van geleerd. Maar nu leven we in de tijd van de Heilige oorlog, ze hebben ons de oorlog verklaard en komen met de pharmakia van de antichrist/dajjal aan onze kinderen. Tick tack |
Citaat:
Ja Cufi maar ik bekijk het zuiver biologisch, Migration is a Flow of Genes, en nu is de massa immigratie een onnatuurlijk proces geworden dus in strijd met Moeder Natuur, Dharti Maata. Teveel zwarten halen uit India lijkt mij een ongezonde zaak, idem dito uit Afrika. Ook mijn INdiase Hindoe ras is een zwart Afroras en op dit punt bekijk ik het zuiver biologisch denk ik. HOe definieer jij het begrip RASzuivere blanke man?? Kleurloosheid zegt niets ok, but skin colour does matters, also in INdia and Africa. |
Citaat:
Het gaat mij meer over welke standpunten mensen in nemen en vaak waarom. Voor mijn rekening is de blanke lomper gevormd dan degene die ze nawijzen. Maar dat is dan als ik veralgemeen. De blanke zijn informatiebron is een leugenaar. En die leugenaars kunnen beleid na beleid blijven liegen en corrumperen, maar zet als burger 1 komma scheef en de slangen zijn daar direct u voorgoed af te straffen. To hell with it. |
blank houden Nederland moet grondwettelijk verankerd worden, dit is wat de Arische katten uit Delft willen, omdat blanke Ariers het lekkerste en voedzaamste katten voer hebben ontwikkeld voor alle superieure Arisch Hollandse Uberkatjes, die het vertikken om een poot uit de mouwen te steken en te werken, en hele dag lekker luieren in hun luxueuze verwarmde mandjes als de meest volmaakte profiteurs in Nederland.
|
Citaat:
Citaat:
Dat de aantallen relatief beperkt zijn is dat de aanzet om toch héél Afrika & omstreken maar toegang te verlenen tot 'ons' land de EU in het algemeen, nee toch??? :? |
Wat mensen eigenlijk vaak beweren hier, is dat de afgunst jegens de nazi “blankenhaat” was.
De vaccinazi’s die hun continent verliezen is geen blankenhaat maar zelfverdediging. Vraag het er die wezen in het oosten en achter prikkeldraad alhier en Turkije er maar op na. |
wettelijk verankeren in grondwet Groot Dietsland moet radicaal Pro blank Arische ras zijn.
hahha haha White first policy heeft toch een intelligente kant, want Bruine koelie ratten zouden ook een Brown Coolie Rat's first policy invoeren als zij de macht zouden veroveren. |
Citaat:
De waarheid opmerken en benoemen wordt ons afgeleerd van in de kleuterklas. Terecht dat dit gedrocht tot as herleden wordt. |
De blankenhaat is de echte White Genocide in heel Europa.
Blanke kindjes leren al om het blank zijn te haten, en in een zelfvernietigend schuldcomplex te geloven. zelfhatende blanke kinderen opvoeden is absolute zelfvernietiging. zelfdiscriminatie van blanken is ook zelfmoord. puur terrorisme. Alles stort zo in. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be