Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=204)
-   -   Forza Flandria (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122488)

forzaflandria 1 mei 2009 15:24

Forza Flandria
 
Ziet u het Vlaams Belang in de nabije toekomst samenwerking zoeken met andere partijen, en zo ja met dewelke?

Met 'samenwerking' bedoel ik niet noodzakelijk een fusie en zelfs geen kartel, maar eerder een dialoog en een losse samenwerking op locaal vlak, rond bepaalde thema's.

An Michiels 2 mei 2009 19:10

Ik denk dat op lokaal vlak al heel wat samenwerking is, rond bepaalde thema's, zonder dat dit formeel vastgelegd is (en uiteraard zonder dat daar veel lawaai over gemaakt wordt, want ... cordon, weet u wel)
Of ik Vlaams Belang zie samenwerking zoeken met andere partijen? Vanuit onze partij zijn wij hier al lang 'vragende partij' voor, maar uiteraard zonder onze eigenheid te verloochenen. Tot nu toe zijn het echter vooral de andere partijen die dit weigeren. Onze hand is nog steeds uitgestoken en onze deur staat nog altijd open voor wie wil praten. Maar het is even duidelijk dat wij niet op onze knieën zullen gaan liggen en onze standpunten zullen verloochenen om kost wat kost te kunnen samenwerken met een andere partij.

ieveke 3 mei 2009 04:31

Wie wil er nu samenwerken met een partij die mensen uitsluit? Toch alleen maar diegenen die denken er zelf beter van te worden.

RodeLantaarn 3 mei 2009 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ieveke (Bericht 4085349)
Wie wil er nu samenwerken met een partij die mensen uitsluit? Toch alleen maar diegenen die denken er zelf beter van te worden.

zoals het gros van de politici? In deze tijden zou ik zeggen dat enkel zij profiteren van hun gezwans.

ieveke 3 mei 2009 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 4085764)
zoals het gros van de politici? In deze tijden zou ik zeggen dat enkel zij profiteren van hun gezwans.

Verklaar u nader a.u.b. Die uitspraak lijkt me nogal gratuit.

Metternich 3 mei 2009 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Michiels (Bericht 4084821)
Ik denk dat op lokaal vlak al heel wat samenwerking is, rond bepaalde thema's, zonder dat dit formeel vastgelegd is (en uiteraard zonder dat daar veel lawaai over gemaakt wordt, want ... cordon, weet u wel)
Of ik Vlaams Belang zie samenwerking zoeken met andere partijen? Vanuit onze partij zijn wij hier al lang 'vragende partij' voor, maar uiteraard zonder onze eigenheid te verloochenen. Tot nu toe zijn het echter vooral de andere partijen die dit weigeren. Onze hand is nog steeds uitgestoken en onze deur staat nog altijd open voor wie wil praten. Maar het is even duidelijk dat wij niet op onze knieën zullen gaan liggen en onze standpunten zullen verloochenen om kost wat kost te kunnen samenwerken met een andere partij.

Mevrouw Michiels, kunt u hier ook op antwoorden;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4076080)
Hoe staat u tegenover de hereniging met Nederland? Of dit nu Vlaanderen + Nederland is of België + Nederland, doet er even niet toe. Bent u ervoor te vinden om terug naar de staatsgrenzen te gaan van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden?


Félicien Bwanatongo 4 mei 2009 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4087045)
Mevrouw Michiels, kunt u hier ook op antwoorden;



:lol:

Metternich 4 mei 2009 12:34

Zeg zeg, 't zal gaan ja ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be