Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Forumsessies met politici (2009) > An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei) Vlaams volksvertegenwoordiger, partijraadslid, licentiate in de filologie, 1ste vrouw op de lijst in Vlaams Brabant. Actief in de commissies "Onderwijs, Vorming, Wetenschap en Innovati" en "Binnenlandse Aangelegenheden, Bestuurszaken, Institutionele en Bestuurlijke Hervorming en Decreetsevaluatie"

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2009, 15:24   #1
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard Forza Flandria

Ziet u het Vlaams Belang in de nabije toekomst samenwerking zoeken met andere partijen, en zo ja met dewelke?

Met 'samenwerking' bedoel ik niet noodzakelijk een fusie en zelfs geen kartel, maar eerder een dialoog en een losse samenwerking op locaal vlak, rond bepaalde thema's.

Laatst gewijzigd door forzaflandria : 1 mei 2009 om 15:25. Reden: specifieren
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 19:10   #2
An Michiels

Standaard

Ik denk dat op lokaal vlak al heel wat samenwerking is, rond bepaalde thema's, zonder dat dit formeel vastgelegd is (en uiteraard zonder dat daar veel lawaai over gemaakt wordt, want ... cordon, weet u wel)
Of ik Vlaams Belang zie samenwerking zoeken met andere partijen? Vanuit onze partij zijn wij hier al lang 'vragende partij' voor, maar uiteraard zonder onze eigenheid te verloochenen. Tot nu toe zijn het echter vooral de andere partijen die dit weigeren. Onze hand is nog steeds uitgestoken en onze deur staat nog altijd open voor wie wil praten. Maar het is even duidelijk dat wij niet op onze knieën zullen gaan liggen en onze standpunten zullen verloochenen om kost wat kost te kunnen samenwerken met een andere partij.
An Michiels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2009, 04:31   #3
ieveke
Vreemdeling

Standaard

Wie wil er nu samenwerken met een partij die mensen uitsluit? Toch alleen maar diegenen die denken er zelf beter van te worden.
ieveke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2009, 12:29   #4
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieveke Bekijk bericht
Wie wil er nu samenwerken met een partij die mensen uitsluit? Toch alleen maar diegenen die denken er zelf beter van te worden.
zoals het gros van de politici? In deze tijden zou ik zeggen dat enkel zij profiteren van hun gezwans.
Oud 3 mei 2009, 21:01   #5
ieveke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
zoals het gros van de politici? In deze tijden zou ik zeggen dat enkel zij profiteren van hun gezwans.
Verklaar u nader a.u.b. Die uitspraak lijkt me nogal gratuit.
ieveke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2009, 22:42   #6
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Michiels Bekijk bericht
Ik denk dat op lokaal vlak al heel wat samenwerking is, rond bepaalde thema's, zonder dat dit formeel vastgelegd is (en uiteraard zonder dat daar veel lawaai over gemaakt wordt, want ... cordon, weet u wel)
Of ik Vlaams Belang zie samenwerking zoeken met andere partijen? Vanuit onze partij zijn wij hier al lang 'vragende partij' voor, maar uiteraard zonder onze eigenheid te verloochenen. Tot nu toe zijn het echter vooral de andere partijen die dit weigeren. Onze hand is nog steeds uitgestoken en onze deur staat nog altijd open voor wie wil praten. Maar het is even duidelijk dat wij niet op onze knieën zullen gaan liggen en onze standpunten zullen verloochenen om kost wat kost te kunnen samenwerken met een andere partij.
Mevrouw Michiels, kunt u hier ook op antwoorden;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Hoe staat u tegenover de hereniging met Nederland? Of dit nu Vlaanderen + Nederland is of België + Nederland, doet er even niet toe. Bent u ervoor te vinden om terug naar de staatsgrenzen te gaan van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2009, 06:33   #7
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Mevrouw Michiels, kunt u hier ook op antwoorden;

Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2009, 12:34   #8
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Zeg zeg, 't zal gaan ja

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be