![]() |
Mag iedereen hier binnen?
Om over "linkse thema's" te discussiëren?
|
ja! Ik vind lombas en percalion meestal hilarisch en het is een verrijking om dingen vanuit een ander perspectief te bekijken
|
En, ben ik ook een verrijking? :-P
|
ik verwijs naar uw woonplaats
|
:-d
|
Goei vraag, er zijn een aantal nogal heel rechtsen die al aan de deur zijn kloppen.
Ik vind van niet eigenlijk, sommigen zijn er gewoon op uit om op al wat links is te kakken. We hebben hier al redelijk wat rechtsen, zelfs extreem rechtsen, en die dragen wel bij aan de discussies ter linkerzijde. En de libertairen zijn ook altijd fijne mensen om mee te praten en die sukkelaars hebben nog altijd niet hun eigen stek gekregen van de mods. Maar als ik de deur helemaal open zet gaan we hier een overrompeling van blokkers krijgen die er alleen maar op uit zijn de boel om zeep te helpen. Bovendien heeftdit subforum geen zin als hier meer rechtsen dan linksen zitten. En dat is wat er gaat gebeuren. Er wordt hier nu al gezaagd omdat metternich hier zit, en dat is dan nog een rechtse zak die wèl iets bijbrengt aan de linkse discussies. Trouwens, ik ben voor een streng immigratiebeleid :twisted: Maar goed, als de linkiewinkies vinden dat we hier multicultureel moeten zijn en ongeremde migratie aanmoedigen, mij goed. Dn zal ik vragen aan de mods om dit subforum op te doeken en alle discussies naar de hoofdcaterns te verhuizen. |
waarom die vraag eigenlijk?
|
Citaat:
soit, ik volg uw punt maar ik denk dat ge dan gewoon wat strenger moogt zijn dan de moderators op het gewone forum wat rechtse bezoekers betreft :-) |
Oh, da's kei lief Pelgrim!
/me knuffelt Pelgrim wat. |
Citaat:
|
Ik blijf bij het punt dat er genoeg plaats is op dit forum om discussies te voeren tussen links en rechts... Er mag ook een sectie zijn waar er enkel door linksen onderling kan gediscussieerd worden.
Ik voel ook geen enkelenood om mij te gaan moeien op het rechtse subforum... Uiteraard is er discussie mogelijk wat links is, maar er zijn op dit forum ook anti-linksen en die horen hier zeker niet thuis. |
Yep. Afvoeren dat zootje.
|
Ik kan me mateloos ergeren aan iemand als pavolini die met alle geweld wilt verdedigen dat er niet zo'n groot verschil is tussen links en rechts.
Buitengooien, die handel! |
|
*KNIP*
*Censuur* |
Citaat:
Aangepast genoeg zo? :-P |
Citaat:
Ik ben voor! |
ik vind het idee van Lombas eigenlijk nog zo slecht niet, alleen ben ik dan wel mijn speeltuin kwijt :(
|
Citaat:
Euhm. :| |
Citaat:
:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be