![]() |
"De grootste media leugenaar in vlaanderen."
Citaat:
Welke geheim zit hier achter ? Bron. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind spijtig dat (meestal) maar ene bepaald soort intelectuelen de kans krijgt op televisie (minder in kranten) om zijn meningen te verkondigen.
Ik denk bijvoorbeeld dat mensen als Matthias Storme enzo wel veel kunnen bijbrengen aan het debat |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tzal dán wat schoons zijn.....:-o:? |
Citaat:
Kijk, het is één ding om kiritiek te willen geven op de positie van de vrouw in de islam, maar als die zgn feiten niet kloppen, is die kritiek eigenlijk op (bijna) niets gebaseerd. Hij schreef bijvoorbeeld: De man kan zijn echtgenote verstoten, het omgekeerde is uiteraard niet mogelijk. S 65, v 1: "O profeet! Wanneer jullie je van je vrouwen scheiden, doe dat dan met inachtneming van haar wachttijd..." Dat is natuurlijk pure onzin. Een vrouw heeft in de islam evengoed het recht om te scheiden van haar man, etc. En dat feit is nu niet zo heel moeilijk om na te trekken... Dus ja, hij mag dan misschien wel een uitgesproken mening hebben en een 'mondige' persoon zijn maar hoe 'serieus' kunnen we de kritiek of het gefilosofeer van die man eigenlijk nemen? Citaat:
|
Citaat:
:lol: Persoonlijk heb ik dus niet zoveel vertrouwen in, en hecht ik ook weinig waarde aan (de meningen van) intellectuelen. |
Citaat:
Laat staan zijn analyse die gebaseerd zijn op deze fouten (leugens). |
Citaat:
Bij verstoting denk ik direct aan een vrouw die van de ene dag op de andere op straat staat, zonder enige wettelijke bescherming. |
Citaat:
|
Citaat:
Een socioloog is ook beter geplaatst om uitspraken te doen over hoe de samenleving ineen zit dan, om een puur hypothetisch voorbeeld te geven, een astrofysicus. Tegenwoordig waant echter iedereen zich expert in bepaalde domeinen, waaronder sociologie, politicologie, communicatie en criminologie. We mogen de 'expert opinion' zeker niet onderwaarderen. |
Citaat:
Wie een onwankelbaar vertrouwen heeft in de mening van één dokter, is een vogel voor de kat. Citaat:
Een vrij mens bekijkt die opinies met interesse en doet er zijn ding mee. |
Citaat:
Niemand is beter geplaatst om uit te maken wat goed voor hem is dan de persoon waar het over gaat. Hetzelfde geldt voor de samenleving. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk maar eens rond op dit forum als je me niet gelooft. :-) |
Citaat:
Ik zie trouwens niet in wat er gevaarlijk is aan iets meer waarde hechten aan de mening van mensen met kennis van zaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be