Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hebben jullie contacten met Turken en hoe zijn die contacten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102012)

Turkse Nederlander 17 februari 2008 14:43

Hebben jullie contacten met Turken en hoe zijn die contacten?

Burkide 17 februari 2008 14:59

Ik heb geen contact met Turken, maar wel met Vlamingen van Turkse afkomst. De intensiteit en "positiviteit" hangen van geval tot geval af.

alice 17 februari 2008 15:10

IK heb veel gewerkt met Turken, leuke mensen en heel gastvrij!
Een ander paar mouwen is het 'georganiseerd' Turks middenveld, daar waren niet al mijn ervaringen even positief.

Kazan 17 februari 2008 15:14

Net zoals Vlamingen, verschilt iedere Turk. Je hebt toffe Turken en je hebt onnozelaars.

drosophila 17 februari 2008 15:17

Een breed spectrum van zeer aardige mensen tot vervelende kloothommels. En de meeste situeren zich daar ergens tussen. Een gauss-curve dus, zoals bij alle bevolkingscategorieën.

brontosaurus 17 februari 2008 18:45

De enquete is vrij duidelijk.Turken zijn ook mensen net zo als ons.Er zijn maar enkele cultuurverschillen die eigenlijk voor een kleurrijk geheel zorgen.Vergeet vooral niet dat we allen verbonden zijn met elkaar.Het is droevig dat er zo veel negatieve propaganda wordt gepubliceert om conflicten te creeren.Grote boosdoener is hierbij de overheid.Maar hun agenda wordt op deze wijze natuurlijk erg vergemakkelijkt.Het valt wel op dat de turkse gemeenschappen de waarde van familie nog erg respecteren iets waar zeker een voorbeeld aan genomen mag worden.Kijk maar eens hoeveel turkse bejaarden in een tehuis zitten.Hier worden de ouderen in een gezamelijke woning geduwd omdat ze een overlast zijn die hun zogenaamde carriere in de weg staat.Van deze turkse of andere zuiderse culturen kunnen wij hier ook nog wat van leren.Eendracht maakt macht is een langvervlogen iets in belgiekenland.En daardoor ziet men hier een gevaar in iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn.De indoctrinatie van een volk kan catastrofale gevolgen hebben.Daar hebben we al voldoende bewijzen van kunnen ervaren.Er is maar 1 oplossing die een multiculturele samenleving tot stand kan brengen en daar hebben we geen kerk of staat voor nodig.Heb elkaar lief.Zo eenvoudig is dat.

alex2018 17 februari 2008 20:54

Ik heb met 2 turkse meisjes in de klas gezeten en ik kwam zeer goed met hun overeen. Persoonlijk heb ik nog nooit last gehad van Turken. Maar zoals Kazan al aanhalt verschilt iedere turk.

ancapa 17 februari 2008 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3261345)

neen, wel al op vakantie geweest in Turkije. Viel heel goed mee

Nr.10 17 februari 2008 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3261345)

Ergun Top is een agressief bazeke.
Heb met Top te maken gehad in zijn hoedanigheid van advocaat.
Negatieve ervaring.

alberto 17 februari 2008 21:15

Neen, geen contacten, op het werk lopen er wel een paar rond, maar als je daar iets tegen zegt verstaan ze mij niet en ik versta hun ook niet, ik haal dan mijn beste dialect boven, maar dat begrijpen ze ook niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be