![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je contact met Turkse mensen en hoe zijn die contacten? | |||
Ik heb contact met Turken en die contacten zijn positief |
![]() ![]() ![]() |
13 | 59,09% |
Ik heb contact met Turken en die contacten zijn negatief |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Ik heb geen contact met Turken maar ik sta positief tegenover deze bevolkingsgroep |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Ik heb geen contact met Turken en ik sta negatief tegenover deze bevolkingsgroep |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hebben jullie contacten met Turken en hoe zijn die contacten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen contact met Turken, maar wel met Vlamingen van Turkse afkomst. De intensiteit en "positiviteit" hangen van geval tot geval af.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK heb veel gewerkt met Turken, leuke mensen en heel gastvrij!
Een ander paar mouwen is het 'georganiseerd' Turks middenveld, daar waren niet al mijn ervaringen even positief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Net zoals Vlamingen, verschilt iedere Turk. Je hebt toffe Turken en je hebt onnozelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een breed spectrum van zeer aardige mensen tot vervelende kloothommels. En de meeste situeren zich daar ergens tussen. Een gauss-curve dus, zoals bij alle bevolkingscategorieën.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() De enquete is vrij duidelijk.Turken zijn ook mensen net zo als ons.Er zijn maar enkele cultuurverschillen die eigenlijk voor een kleurrijk geheel zorgen.Vergeet vooral niet dat we allen verbonden zijn met elkaar.Het is droevig dat er zo veel negatieve propaganda wordt gepubliceert om conflicten te creeren.Grote boosdoener is hierbij de overheid.Maar hun agenda wordt op deze wijze natuurlijk erg vergemakkelijkt.Het valt wel op dat de turkse gemeenschappen de waarde van familie nog erg respecteren iets waar zeker een voorbeeld aan genomen mag worden.Kijk maar eens hoeveel turkse bejaarden in een tehuis zitten.Hier worden de ouderen in een gezamelijke woning geduwd omdat ze een overlast zijn die hun zogenaamde carriere in de weg staat.Van deze turkse of andere zuiderse culturen kunnen wij hier ook nog wat van leren.Eendracht maakt macht is een langvervlogen iets in belgiekenland.En daardoor ziet men hier een gevaar in iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn.De indoctrinatie van een volk kan catastrofale gevolgen hebben.Daar hebben we al voldoende bewijzen van kunnen ervaren.Er is maar 1 oplossing die een multiculturele samenleving tot stand kan brengen en daar hebben we geen kerk of staat voor nodig.Heb elkaar lief.Zo eenvoudig is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Ik heb met 2 turkse meisjes in de klas gezeten en ik kwam zeer goed met hun overeen. Persoonlijk heb ik nog nooit last gehad van Turken. Maar zoals Kazan al aanhalt verschilt iedere turk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, wel al op vakantie geweest in Turkije. Viel heel goed mee
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb met Top te maken gehad in zijn hoedanigheid van advocaat. Negatieve ervaring.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Neen, geen contacten, op het werk lopen er wel een paar rond, maar als je daar iets tegen zegt verstaan ze mij niet en ik versta hun ook niet, ik haal dan mijn beste dialect boven, maar dat begrijpen ze ook niet.
Laatst gewijzigd door alberto : 17 februari 2008 om 21:17. |
![]() |
![]() |