![]() |
De Walestijntjes van de Franstalige Gemeenschap
op de website van de Pallie feestelijkheden en culturele hoogstandjes, masarat.be, gesteund door de 'CGRI', heeft een schandelijke 'landkaart' gestaan, waarop men 'Het Conflict' importeert naar België, oftewel België belachelijk maakt in het Midden Oosten, het is maar hoe je het bekijkt.
Ziehier de 'land/schandkaart' die ze nu weggehaald hebben: ![]() Brussel is er Jeruzalem, de arme Waaltjes zijn er de Westoever, en Gaza, ach, dat is de Voerstreek toch? Goede smaak? En ons belastinggeld wordt via Minister Simonet hiervoor gebruikt. Deze site had dit gepubliceerd: www.masarat.be, bij conferenties. Daar staat nu een blanco stukje, omdat er zoveel klachten zijn geweest blijkbaar. http://www.masarat.be/index.php?opti...id=2&Itemid=19 |
mogen we dan al beginnen met het afsluiten van den elentriek, het water,...
ah en de bouw van een muurtje e |
Citaat:
:? :lol: |
Simplistischer kan dan ook niet he... Symbolisch kan het wel tellen "les flamands nous avons quité la Flandre"...
|
En kijk eens naar de spelling, 'Flaanderen' :roll:
dat komt van de CGRI, Commissariat Général aux Relations Internationales van de Communauté française... :shock: |
Citaat:
Ik begrijp de vergelijking wel een beetje , in Israel stemt men voor idioten (Zie Ariel Sharon) en in Vlaanderen ook (zie VB) :lol: |
Hoe durven ze, spotten met de Profeet!! Oops, met Vlaendren...
Interpelleren in de UNO en het Vlaams Legioen mobiliseren: http://www.vlaamslegioen.be |
De burgemeester van Voeren vindt het maar nix:
Huub Broers (CD&V), burgemeester van Voeren neemt het niet dat zijn gemeente als Gaza wordt afgebeeld. 'Ik ben geschrokken van de affiche. Als burgemeester van Voeren hoef ik dit niet te accepteren. Het is zonder meer duidelijk dat men de ene haatboodschap gebruikt om de andere te verstevigen. Ik hoef er geen tekening bij te maken dat het de bedoeling is om zowel Israëli’s als Vlamingen af te schilderen als schurken die land bezet houden en een andere bevolkingsgroep onderdrukken.’ Marie-Dominique Simonet, bevoegd Waals minister voor Buitenlandse betrekkingen werd herhaaldelijk om een reactie gevraagd, dit bleef echter onbeantwoord. |
moet er geen klacht ingediend worden bij het CGKR, of mss even aan de raad van europa vragen om zich hierop toe te leggen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze er ook bijgezet wie Hamas is? ;)
|
Citaat:
1) Wallonië heeft een grotere oppervlakte dan Vlaanderen, zoals niet hier 2) Vlaanderen is bezet gebied, niet Wallonië: dankzij allerlei democratische toeters en bellen hebben de Franstaligen een meerderheidspositie verkregen in de politiek - die hebben ze immers altijd gehad |
Citaat:
Een paar voorbeelden: de video over de nep-onafhankelijkheidsverklaring. Ik ben de dag erna meteen gaan samenzitten met een aantal journalisten om de video te herbekijken en te wijzen op signalen die meteen aantonen dat de video nep is. In Berria (de enige krant volledig in het Baskisch) is er een "special" van zes bladzijden verschenen toen. Ook over het Vlaams Belang is heel wat inkt gevloeid. Daar heb ik een hand in gehad. Hoewel ik helemaal geen uitstaans heb met die partij en er nooooit op zou stemmen, hebben we dat wel objectief aangepakt. Geen zwart-wit beeld, wel gewezen heb het complexe karakter van wat er rond de partij gebeurt. Andere voorbeeld: ziekenhuizen in Brussel. Heel scherp artikel. Idem voor BHV. Ook nu weer is het een kwestie van moeten, van solidariteit, van rechtvaardigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
A propos. Knokke Heist. Moest dat niet Knock-le-Zoute zijn. ;)
|
Citaat:
|
OK, "Walestijntjes" vind ik wel echt een geslaagd woord.
Voor de rest laat dit racisme mij koud. |
Citaat:
Als je stelt dat Hamas de beweging is die in Gaza (alias fourons) de plak zwaait, dan moet het de PS van Happart zijn. Maar ja, wat corruptieschandalen en hun verraderlijke karakter betreft, is de PS dan weer meer te vergelijken met Fatah... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be