![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op de website van de Pallie feestelijkheden en culturele hoogstandjes, masarat.be, gesteund door de 'CGRI', heeft een schandelijke 'landkaart' gestaan, waarop men 'Het Conflict' importeert naar België, oftewel België belachelijk maakt in het Midden Oosten, het is maar hoe je het bekijkt.
Ziehier de 'land/schandkaart' die ze nu weggehaald hebben: ![]() Brussel is er Jeruzalem, de arme Waaltjes zijn er de Westoever, en Gaza, ach, dat is de Voerstreek toch? Goede smaak? En ons belastinggeld wordt via Minister Simonet hiervoor gebruikt. Deze site had dit gepubliceerd: www.masarat.be, bij conferenties. Daar staat nu een blanco stukje, omdat er zoveel klachten zijn geweest blijkbaar. http://www.masarat.be/index.php?opti...id=2&Itemid=19
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 17 april 2008 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() mogen we dan al beginnen met het afsluiten van den elentriek, het water,...
ah en de bouw van een muurtje e Laatst gewijzigd door lollysticky : 17 april 2008 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simplistischer kan dan ook niet he... Symbolisch kan het wel tellen "les flamands nous avons quité la Flandre"...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() En kijk eens naar de spelling, 'Flaanderen'
![]() dat komt van de CGRI, Commissariat Général aux Relations Internationales van de Communauté française... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp de vergelijking wel een beetje , in Israel stemt men voor idioten (Zie Ariel Sharon) en in Vlaanderen ook (zie VB) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hoe durven ze, spotten met de Profeet!! Oops, met Vlaendren...
Interpelleren in de UNO en het Vlaams Legioen mobiliseren: http://www.vlaamslegioen.be Laatst gewijzigd door filosoof : 17 april 2008 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() De burgemeester van Voeren vindt het maar nix:
Huub Broers (CD&V), burgemeester van Voeren neemt het niet dat zijn gemeente als Gaza wordt afgebeeld. 'Ik ben geschrokken van de affiche. Als burgemeester van Voeren hoef ik dit niet te accepteren. Het is zonder meer duidelijk dat men de ene haatboodschap gebruikt om de andere te verstevigen. Ik hoef er geen tekening bij te maken dat het de bedoeling is om zowel Israëli’s als Vlamingen af te schilderen als schurken die land bezet houden en een andere bevolkingsgroep onderdrukken.’ Marie-Dominique Simonet, bevoegd Waals minister voor Buitenlandse betrekkingen werd herhaaldelijk om een reactie gevraagd, dit bleef echter onbeantwoord.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 17 april 2008 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() moet er geen klacht ingediend worden bij het CGKR, of mss even aan de raad van europa vragen om zich hierop toe te leggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga het alleszins wel gebruiken voor mijn volgend artikel in ons Baskisch jongerenweekblad Xirika! Dan kunnen Baskische jongeren nog eens zien hoe ver manipulatie, of pogingen daartoe, hier gaan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Bravo. Doe dat! Zo zie je maar hoe het ge-orchestreerd wordt. De Walen worden opgejut hier, om zich te identificeren met de Palestijntjes, die toch zo zielig zijn (maar wel beter in Westoever en Gaza dan in Egypte of Libanon). De Walen die zo opgejut worden door Marie-Dominique SIMONET, Minister, om zich te identificeren met de zielige Palestijntjes, en per projectie de Walen, die even zielig zijn door de schuld van de stoute Vlamingen, en dus ook eigenlijk stenen moeten gooien, tegen tanks of indien geen tanks dan maar tegen de stadsbussen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze er ook bijgezet wie Hamas is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Wallonië heeft een grotere oppervlakte dan Vlaanderen, zoals niet hier 2) Vlaanderen is bezet gebied, niet Wallonië: dankzij allerlei democratische toeters en bellen hebben de Franstaligen een meerderheidspositie verkregen in de politiek - die hebben ze immers altijd gehad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar voorbeelden: de video over de nep-onafhankelijkheidsverklaring. Ik ben de dag erna meteen gaan samenzitten met een aantal journalisten om de video te herbekijken en te wijzen op signalen die meteen aantonen dat de video nep is. In Berria (de enige krant volledig in het Baskisch) is er een "special" van zes bladzijden verschenen toen. Ook over het Vlaams Belang is heel wat inkt gevloeid. Daar heb ik een hand in gehad. Hoewel ik helemaal geen uitstaans heb met die partij en er nooooit op zou stemmen, hebben we dat wel objectief aangepakt. Geen zwart-wit beeld, wel gewezen heb het complexe karakter van wat er rond de partij gebeurt. Andere voorbeeld: ziekenhuizen in Brussel. Heel scherp artikel. Idem voor BHV. Ook nu weer is het een kwestie van moeten, van solidariteit, van rechtvaardigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() en het VB? De Likoud?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A propos. Knokke Heist. Moest dat niet Knock-le-Zoute zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() OK, "Walestijntjes" vind ik wel echt een geslaagd woord.
Voor de rest laat dit racisme mij koud.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Das een moeilijke kwestie hé...
![]() Als je stelt dat Hamas de beweging is die in Gaza (alias fourons) de plak zwaait, dan moet het de PS van Happart zijn. Maar ja, wat corruptieschandalen en hun verraderlijke karakter betreft, is de PS dan weer meer te vergelijken met Fatah...