![]() |
Heeft uw partij ooit contacten gehad met deze terroristische organisatie?
Zo ja, heeft ze die dan nog altijd vandaag? |
kan ik er u op wijzen dat het vmo geen terroristische beweging is, en dat het vmo al menig tijd ontbonden is ...
|
Citaat:
Weet jij wel wat terrorisme is? De CCC! Dat waren terroristen! De Baader-Meinhof-Gruppe! Black September die tijdens de Olympische Spelen in München een bloedbad hebben aangericht. Arafat die vliegtuigen liet ontploffen. En de zware ramp in 1981!! Op 20 oktober was er een zware ontploffing in de Antwerpse diamantwijk. Tientallen kilo's springstof, verstopt in een bestelwagen, vernielden de Hoveniersstraat. Drie mensen werden gedood, zestig anderen gewond. D�*t is terrorisme!!! :evil: Niet mensen die gingen strijden voor Leuven Vlaams of de lokettenkwestie van de Vlamingenhater Nols in Schaarbeek. |
Zoals de aanslagen van de ETA, die zijn ook goed bedoeld, zeker? Een dode is een dode, of hij nu politie-agent is, of arbeider, het blijft terrorisme. Het VMO was een para-militaire organisatie die gelukkig is opgedoekt door de staatsveiligheid vóór ze aanslagen heeft kunnen plegen. Misschien werd ze onderhand wel heropgericht uit frustratie.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor een advocaat houdt Hans er wel bizarre redeneerwijzen op na: Ze zijn terroristisch, al hebben ze nooit een aanslag gepleegd omdat ze werden opgedoekt. Maar toch zijn ze terroristisch... Ik vermoed dat Hans in Brussel ook fluit om de tijgers te verjagen. Het beste bewijs dat dat werkt is natuurlijk dat er in Brussel geen tijger te vinden is! |
Citaat:
|
Citaat:
mvg, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Mmhh... En u bent dus "partijvoorzitter" van dat BUB-clubje? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Eerlijk gezegd, moest die BUB niet hebben bestaan, we hadden het moeten uitvinden! |
De VMO zou aanslagen hebben beraamd en illegaal wapens bezeten hebben. Is dat nog niet genoeg om opgedoekt te worden? Beter voorkomen dan genezen.
|
"zou" is wettelijk inderdaad onvoldoende, Hans1.
Bovendien kennen we uit de naoorloogse jaren voorbeelden van terroristische belgicistische groeperingen en die zijn nooit verontrust door het gerecht.... Lahaye, de Ijzertoren,... zijn uitgevoerde terroristische daden. VMO is niet zo oud als die daden, maar toch ook oud nieuws. Mvg, h |
Het marxisme/communisme (links) is veel gevaarlijker dan de VMO. Of zijn we de CCC al vergeten?
|
Citaat:
Zij beramen toch ook een aanslag op de ijzertoren? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoe zat dat met de banden van de SP-a en groen! met Stalin, Mao, Pol Pot, Tito,Castro,... ook geen al te proper verleden me dunkt. :roll:
|
Citaat:
|
Het ccc mag dan terroristisch uitspattingen hebben GEHAD toch kan ik ze echt niet vergelijken met andere terroristische organisaties waar we allemaal al wel van gehoord hebben ...
Toch het VMO staat bekend om intimidatie en fysiek geweld en bedreiging. :!: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be