![]() |
Vlaams Belang steunt Geert Wilders' pleidooi voor een Groot Nederland
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige Vlaamse partij die voor die fusie ijvert, is dus het Vlaams Belang. Dat zegt genoeg over het feit dat die fusie dus nooit werkelijkheid zal worden. |
Citaat:
Zwijgen is instemmen, in deze. :lol: |
Jurgen Verstrepen van LDD is alleszins tegen :
Citaat:
|
Citaat:
Het Belgische staatje heeft nog nooit geleerd wat goed regelen is. Met fraude en handjeklap werkt iedereen zich omhoog. |
Citaat:
En inderdaad ja, op dat vlak vertolkt hij inderdaad de gevoelens van het volk. Face it, Heel-Nederland is een brug te ver voor een overgrote meerderheid van de burgers. |
Of Geert Wilders nu de beste raadgever is, is nog maar zeer te vraag. Indien zijn aanbevelingen inhoudelijk van dezelfde kwaliteit zijn als zijn 'Fitna', dan moet men zich toch ernstig vragen stellen over de waarde van zijn aanbevelingen. Van de andere kant stel ik me reeds lang geen vragen meer over de kwaliteit van de eenzijdige en vaak menige primitieve aanbevelingen van het VB.
|
Citaat:
|
Slechte zet van VB.
|
Moest Belgie wegvallen, er zou toch een pispaal in de plaats moeten komen!
|
Citaat:
|
Citaat:
U verwart beschimpingen met de realiteit. Het is nooit de bedoeling te kwetsen. Overigens, geeft u eens een voorbeeld van wat u nu als een 'beschimping' bestempelt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je kent daar al de oorzaken , de grondredenen van : Belgische indoctrinatie, compenserend gedrag . Hoe dat die Nederlander daar dan op reageert, hangt van hem of haar af. |
Citaat:
1) Ik nodig hem eens uit om naar Wassenaar te gaan. 2) Dat is inderdaad deels waar, maar binnen een confederatie van Vlaanderen en Nederland heeft Vlaanderen daar geen 'last' van. 3) Dat is juist ook een argument voor een hereniging der Lage Landen: het invoeren van het Vlaamse belastingstelsel in Nederland! 4) Een vooroordeel wat onjuist is. 5) Ons vreemdelingenbeleid is NU prima, al mag het nog iets strenger van mij: Het behoort tot de strengste van Europa. 6) Tja en hoeveel mensen eten dat daadwerkelijk volgens hem? 7) Waanzin: onze autosnelwegen behoren tot de beste ter wereld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be