![]() |
Filip De Winter supportert voor duitsland
|
Dju, je bent me voor.
Net gehoord op Nederlandse radio. Dit vond ik best grappig: Citaat:
http://www.brabantsdagblad.nl/sport/...iest-op-EK.ece Politiek en voetbal, altijd een mooie combinatie voor stommiteiten (zie o.a. Pools politicus die Podolski's - onbestaande- Poolse nationaliteit wou afnemen na Polen-Duitsland) :-D |
Ik zie het belang er neit van in, ik had persoonlijk rgaag gehad dat nederland had gewonnen en ik ben daarom toch geen Orangist?
|
ja wij nationalisten zouden dat allemaal horen te doen. Vrij simpel waarom. Duitsland is een Europees land en turkije is dat niet. Turkije wilt bij de EU om het te koloniseren. Als europeanen of eurocraten voelen we ons dus meer verbonden met Europese landen zoals Spanje of Duitsland dan Rusland of Turkije.
Ik weet dat sommigen beweren dat in de verre toekomst Rusland nog de enige overblijvende blanke beschaving zal zijn, aannemende dat Europa verder doet zoals ze nu bezig is. Vandaar organisaties als Euro Rus maar dat is een andere discussie. Ik heb liever Rusland dan Turkije omdat Rusland tenminste niet islamitisch is. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg eens wat er sportief bijgedragen wordt in volgende quotes vanwege FdW: "De overwinning van de Duitse ploeg woensdag aanstaande tijdens de halve finale van het EK voetbal zou een symbolische overwinning voor Europa zijn". De massale aanwezigheid van Turkse vlaggen in onze Europese steden de vorige dagen heeft mij geërgerd en geschokt. Turkije wil niet alleen lid worden van de EU, maar wil Europa koloniseren. Laten we Turkije daarom niet alleen uit het EK, maar ook uit Europa gooien" Sportieve bijdrage? Ja, het ligt aan U. |
Vroeger stond JL Dehaene met zijne sjaal te zwaaien :-)
|
Deutschland, Deutschland über alles...
lalalala lalla lala... Er zullen in Vlaanderen nooit zoveel leeuwenvlaggen hangen als er nu portugese, turkse en russische..... Hangt bij Flup Schwarz-Rot-Gold ? |
Citaat:
dus hij mag niet voor Duitsland supporteren? Iets met dolfke te maken of zo? :twisted: |
Citaat:
Voor mijn part is hij sup van Oezbekistan. Het gaat er niet over dat hij sportief voor Duitsland is. Het gaat erover dat hij een sportieve manifestatie politiek misbruikt. |
Citaat:
Religions: Russian Orthodox 15-20%, Muslim 10-15%, other Christian 2% (2006 est.) https://www.cia.gov/library/publicat...rs.html#People Euro-Rus: Kris Roman: "David Duke is een persoonlijke vriend" Maar: Citaat:
|
Ik vind zijn reactie wat overdreven, maar soit.
Hou de politiek uit het voetbal. |
Citaat:
bij mij gaat het erover dat de kranten de titel verdraaien: Citaat:
|
dit zijn geen provocatie of wat ? :evil:
|
Ik hoop ook dat Duitsland mag winnen.
|
Citaat:
|
pffffff,was al lang niet meer in nieuws geweest,heeft weer aandacht nodig
wie morgen ? na Moriaux, Van Rompuy,De Wever.... |
Citaat:
|
Als pure voetballiefhebber kan je toch moeilijk voor het koele, stugge Duitse elftal supporteren, al speelt Turkije ook verre van Champagnevoetbal.
Het is Dewinter duidelijk niet om het voetbal te doen... Is er iemand verbaasd?? |
zou dat dan niet strafbaar zijn, voor duitsland supporteren?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be