![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor jullie al denken:
![]() toch is deze sportieve bijdrage blijkbaar wereldnieuws in zowel HLN als De Morgen ligt het aan mij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Dju, je bent me voor.
Net gehoord op Nederlandse radio. Dit vond ik best grappig: Citaat:
![]() http://www.brabantsdagblad.nl/sport/...iest-op-EK.ece Politiek en voetbal, altijd een mooie combinatie voor stommiteiten (zie o.a. Pools politicus die Podolski's - onbestaande- Poolse nationaliteit wou afnemen na Polen-Duitsland) ![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 23 juni 2008 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het belang er neit van in, ik had persoonlijk rgaag gehad dat nederland had gewonnen en ik ben daarom toch geen Orangist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ja wij nationalisten zouden dat allemaal horen te doen. Vrij simpel waarom. Duitsland is een Europees land en turkije is dat niet. Turkije wilt bij de EU om het te koloniseren. Als europeanen of eurocraten voelen we ons dus meer verbonden met Europese landen zoals Spanje of Duitsland dan Rusland of Turkije.
Ik weet dat sommigen beweren dat in de verre toekomst Rusland nog de enige overblijvende blanke beschaving zal zijn, aannemende dat Europa verder doet zoals ze nu bezig is. Vandaar organisaties als Euro Rus maar dat is een andere discussie. Ik heb liever Rusland dan Turkije omdat Rusland tenminste niet islamitisch is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zeg eens wat er sportief bijgedragen wordt in volgende quotes vanwege FdW: "De overwinning van de Duitse ploeg woensdag aanstaande tijdens de halve finale van het EK voetbal zou een symbolische overwinning voor Europa zijn". De massale aanwezigheid van Turkse vlaggen in onze Europese steden de vorige dagen heeft mij geërgerd en geschokt. Turkije wil niet alleen lid worden van de EU, maar wil Europa koloniseren. Laten we Turkije daarom niet alleen uit het EK, maar ook uit Europa gooien" Sportieve bijdrage? Ja, het ligt aan U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vroeger stond JL Dehaene met zijne sjaal te zwaaien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deutschland, Deutschland über alles...
lalalala lalla lala... Er zullen in Vlaanderen nooit zoveel leeuwenvlaggen hangen als er nu portugese, turkse en russische..... Hangt bij Flup Schwarz-Rot-Gold ?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus hij mag niet voor Duitsland supporteren? Iets met dolfke te maken of zo? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor mijn part is hij sup van Oezbekistan. Het gaat er niet over dat hij sportief voor Duitsland is. Het gaat erover dat hij een sportieve manifestatie politiek misbruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Religions: Russian Orthodox 15-20%, Muslim 10-15%, other Christian 2% (2006 est.) https://www.cia.gov/library/publicat...rs.html#People Euro-Rus: Kris Roman: "David Duke is een persoonlijke vriend" Maar: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juni 2008 om 16:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind zijn reactie wat overdreven, maar soit.
Hou de politiek uit het voetbal.
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij mij gaat het erover dat de kranten de titel verdraaien: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() dit zijn geen provocatie of wat ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik hoop ook dat Duitsland mag winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou hem onmiddelijk stenigen als ik u was.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() pffffff,was al lang niet meer in nieuws geweest,heeft weer aandacht nodig
wie morgen ? na Moriaux, Van Rompuy,De Wever.... Laatst gewijzigd door Mohamed : 23 juni 2008 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Als pure voetballiefhebber kan je toch moeilijk voor het koele, stugge Duitse elftal supporteren, al speelt Turkije ook verre van Champagnevoetbal.
Het is Dewinter duidelijk niet om het voetbal te doen... Is er iemand verbaasd?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() zou dat dan niet strafbaar zijn, voor duitsland supporteren?
|
![]() |
![]() |