Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Sprookjeskoningin is hot. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108725)

MaGNiFiCaT 2 juli 2008 23:05

De Sprookjeskoningin is hot.

De Sprookjeskoningin is blijkbaar hot, zo lijkt het wel.:-)
Geen enkele persoon komt hier zoveel voor als de Koningin-weduwe. Hoeveel topics werden al niet over haar geopend? Ik verschiet daarvan!:-o Haar collega's-Koninginnen kunnen haar enkel benijden. ;-)
Dit betekent dus dat zij nog steeds de bevolking beroert, ondanks haar ontussen jarenlange teruggetrokken bestaan. Meerdere malen, tot veelvuldig wordt haar naam hier neergepend. Heeft zij dan zo'n beklijvende indruk nagelaten op haar onderdanen?
Of het nu positief is, of negatief, het belangrijkste is dat zij nog niet vergeten is. Ze lééft nog onder de mensen. Zolang men over haar spreekt en schrijft.
En natuurlijk, het is ook niet allemaal positief wat hier over haar verschijnt, maar hoge bomen vangen véél wind. En waar het werkelijk moet, daar wordt ze geëerd.8-)

Ik heb de bal niet misgeslagen door haar afbeelding als avatar te gebruiken, want blijkbaar nam ik een héél actueel item als herkenningspunt.:-)

daiwa 2 juli 2008 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3543316)
Geen enkele persoon komt hier zoveel voor als de Koningin-weduwe. Hoeveel topics werden al niet over haar geopend? Ik verschiet daarvan!:-o Haar collega's-Koninginnen kunnen haar enkel benijden. ;-)
Dit betekent dus dat zij nog steeds de bevolking beroert, ondanks haar ontussen jarenlange teruggetrokken bestaan. Meerdere malen, tot veelvuldig wordt haar naam hier neergepend. Heeft zij dan zo'n beklijvende indruk nagelaten op haar onderdanen?
Of het nu positief is, of negatief, het belangrijkste is dat zij nog niet vergeten is. Ze lééft nog onder de mensen. Zolang men over haar spreekt en schrijft.
En natuurlijk, het is ook niet allemaal positief wat hier over haar verschijnt, maar hoge bomen vangen véél wind. En waar het werkelijk moet, daar wordt ze geëerd.8-)

Ik heb de bal niet misgeslagen door haar afbeelding als avatar te gebruiken, want blijkbaar nam ik een héél actueel item als herkenningspunt.:-)

Jij zit blijkbaar veel met haar in, maar zij niet met jou/ons hoor.
Ze vind het blijkbaar nog nodig ondanks de 30000 euro per week die ze trekt nog tien maal per jaar op onze kosten op reis te gaan.

Ze kan wel niet tippen aan bert bibber die maar liefst 105 keer op onze kosten op reis ging, kosten zo'n slordige 500000 euro. :twisted:

MaGNiFiCaT 2 juli 2008 23:27

ssst, daiwa: ':twisted:' is nergens goed voor, slecht voor het hart.:-);-)

daiwa 2 juli 2008 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3543354)

Het zal niet helpen dat ik zwijg hoor, morgen is het bij veel kranten de kop. :-P

Ik heb trouwens al een draadje opgestart om het ook aan de ander forummers te laten zien. ;-)

http://forum.politics.be/showthread.php?t=108726

Esperanza 3 juli 2008 07:52

Citaat:

De Sprookjeskoningin is blijkbaar hot, zo lijkt het wel. Geen enkele persoon komt hier zoveel voor als de Koningin-weduwe. Hoeveel topics werden al niet over haar geopend? Ik verschiet daarvan!

:lol:

Nogal wiedes. De meeste topics worden dan ook door jou geopend. Zoals nu...
Citaat:

Heeft zij dan zo'n beklijvende indruk nagelaten op haar onderdanen?

Jij bent graag onderdanig? Fabiola als Meesteres?

Nou, als je daar plezier in hebt, waarom niet... Have fun!

floppy 3 juli 2008 08:21

Zoveel aandacht wordt hier toch niet aan haar geschonken....

Esperanza 3 juli 2008 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3543583)
Zoveel aandacht wordt hier toch niet aan haar geschonken....

Inderdaad. Behalve dan door één welbepaalde forummer die vervolgens zijn wensen voor waar aanneemt.

sfinx666 3 juli 2008 08:29

[quote=MaGNiFiCaT;3543316]De Sprookjeskoningin is blijkbaar hot, zo lijkt het wel.:-)
En natuurlijk, het is ook niet allemaal positief wat hier over haar verschijnt, maar hoge bomen vangen véél wind. En waar het werkelijk moet, daar wordt ze geëerd.8-)Ik heb de bal niet misgeslagen door haar afbeelding als avatar te gebruiken, want blijkbaar nam ik een héél actueel item als herkenningspunt.:-)[/QUOTE
Het word tijd dat deze waardeloze ouwe mummie eindelijk tot stof uitéénvalt...Een lelijk wijf ook dan nog. Steeds geweest trouwens...
En ze komt duur uit aan de belastingbetaler : 1,5 miljoen euros per jaar...Hoe lang moet een arbeider voor zulke som gaan werken alle dagen ?
]

sfinx666 3 juli 2008 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3543354)

Wat vind u eigenlijk aan die oude feeks ? Valt u op uitgedroogde kutten , met veel rimpels rond ?

floppy 3 juli 2008 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 (Bericht 3543594)
Wat vind u eigenlijk aan die oude feeks ? Valt u op uitgedroogde kutten , met veel rimpels rond ?

Zou ze er wel één hebben?

MaGNiFiCaT 3 juli 2008 16:55

Waarom is deze topic naar hier verzet??!!:evil::evil:

Moderatoren! Er is een reden eh dat ik deze topic in maatschappelijke plaatste: dit is géén K&K-topic!!!:evil:

Gwyndion 3 juli 2008 16:58

Tuurlijk wel, het heeft geen enkele inhoud.

MaGNiFiCaT 3 juli 2008 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3543557)

Nogal wiedes. De meeste topics worden dan ook door jou geopend. Zoals nu...:lol:

Jij bent graag onderdanig? Fabiola als Meesteres?

Nou, als je daar plezier in hebt, waarom niet... Have fun!

Allemaal nietwaar. Ik had het niet over de topic's over haar opgestart alleen, maar globaal wat over haar geschreven wordt, en het aantal topic's over haar accentueert dat nog.

MaGNiFiCaT 3 juli 2008 17:00

[quote=sfinx666;3543591]
Citaat:

En natuurlijk, het is ook niet allemaal positief wat hier over haar verschijnt, maar hoge bomen vangen véél wind. En waar het werkelijk moet, daar wordt ze geëerd.8-)Ik heb de bal niet misgeslagen door haar afbeelding als avatar te gebruiken, want blijkbaar nam ik een héél actueel item als herkenningspunt.:-)[/QUOTE
Het word tijd dat deze waardeloze ouwe mummie eindelijk tot stof uitéénvalt...Een lelijk wijf ook dan nog. Steeds geweest trouwens...
En ze komt duur uit aan de belastingbetaler : 1,5 miljoen euros per jaar...Hoe lang moet een arbeider voor zulke som gaan werken alle dagen ?
]

Seg, ga je je nog een beetje beschaafd houden ook?? :? Je moest je schamen, zulke smerigheden.

manta 3 juli 2008 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3544532)

Moderatoren! Er is een reden eh dat ik deze topic in maatschappelijke plaatste: dit is géén K&K-topic!!!:evil:

Vind ik ook ....

Fapiola , de koningin van de fappers is een maatschappelijk probleem ...:evil:
Per slot van rekening heeft héél de maatschappij wel last van dat duur fapgrapje ...

toccata 3 juli 2008 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3544532)

:rofl:

Gwyndion 3 juli 2008 17:01

Over welke koningin heb je het trouwens? Ik wist niet dat leopold I met Karoline Bauer kinderen ahd, deze en enkel deze kunnen wettelijk koning(ing) van BE genoemd worden, en dan nog.

MaGNiFiCaT 3 juli 2008 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3544550)
Over welke koningin heb je het trouwens? Ik wist niet dat leopold I met Karoline Bauer kinderen ahd, deze en enkel deze kunnen wettelijk koning(ing) van BE genoemd worden, en dan nog.

Doe niet lastig en tegendraads, wil je?:?

Trouwens, ik post hier voortaan niet meer. Ik zie dat ook deze draad weer helemaal verfrommelt wordt.:?

Zien jullie nu moderatoren wat er gebeurt indien zulke draad in K&K terechtkomt? Zelfs dát was al een reden om niet in K&K te gaan.:?

Derk de Tweede 3 juli 2008 17:11

Citaat:

Waanzinnig!

MaGNiFiCaT 3 juli 2008 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3544564)
Waanzinnig!

8O wat heeft dat nu met waanzin te maken?:? T'is de waarheid, dat!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be