![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag raakte bekend dat Bert Bibber maar liefst 105 keer met een legervliegtuig, op onze kosten dus, op reis ging.
Kostenplaatje: rondom de 500000 euro!!!!!!!! Ook fabi die maar liefst 30000 euro per week!!!! trekt vond het nog nodig 10 keer op onze kosten op reis te gaan. Een echte schande en buiten met die profiteurs!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, en dit is het belangrijkste: Zij vragen het niet, maar zij krijgen het! Dat is héél belangrijk om weten. Nog belangrijker: zij pakken het niet zoals sommige industriëlen zoals de ordinaire westvlaamse tapijtboeren Declercq. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Trouwens, t'is geen bert bibber en fabi, maar 'Zijne Majesteit de Koning' en 'Hare Majesteit Koningin Fabiola'.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, een mens kan zich vergissen hé. Dat komt door die hooimijt die ze steeds op haar hoofd draagt hé. Denk jij nu echt dat daar ook maar één druppeltje blauw bloed in zit? Ontwaak man uit je sprookjeswereld. Het zijn doodgewone stervelingen net zoal jij en ik en alle andere. Er is hoegenaamd niet de minste reden om ze eerbetoon te geven. Open terug je geschiedenis boeken en ga terug tot het ontstaan van bevolkingsgroepen en landen. Adel zijn wat ze zijn door hun afstamming, een afstamming van moordenaars, rovers, dieven, verkrachters en uitbuiters, en wat dat laatste betreft, is het nog geen moer veranderd. Ze hebben door de eeuwen heen kunnen blijven stand houden door incest. Het zelfde geld voor die andere soort hoog gewaardeerde, de kardinalen en pausen. Ook zij hadden hun legers en zijn geworden wat ze zijn door incest, roven, onteigenen, stelen, bedriegen, moorden,….. Vertel jij me nu eens wat jij daar zo lovenswaardig aan vindt aan die opgedirkte parasieten en aan welk recht je het toeschrijft dat gans die bende massas geld moet toegestopt krijgen? Laatst gewijzigd door Garry : 3 juli 2008 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Een schande van die bende parasieten!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nog maar eens het bewijs dat de 'elite' van het land eigenlijk platvloerse profiteurs zijn met geen enkel respect voor de belastingbetaler en greintje eergevoel tegenover de burgers.
Het komt altijd op hetzelfde neer: politiekers en staatsmannen hebben 1 doel en dat is niet het land dienen, maar het land leegroven. Het burgerwelzijn is het laatste van hun problemen, hun welzijn DAT is belangrijk. Vuile profiteurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In functie van de privé-reisjes die zowel door Albert, Fabiola als filip en Astrid gemaakt werden op kosten van het Belgische leger, begint de zeemacht historie van Laurant zijn Clémentine-inrichting toch wel een raar smaakje te krijgen.
Waarom mocht Laurant zijn stulpje niet laten inrichten op kosten van de marine als papa, tante, broer en zus hun vakantiebudget van de luchtmacht krijgen? Ik mag dus veronderstellen dat ze dus telkens zo'n heel vliegtuig voor zichzelf hebben? Al een geluk dat de Lorre het niet heeft gedaan, staat zo "Gore"-achtig als je dan tegelijk aan de andere mensen vertelt dat ze een paar graden minden moeten stoken en een trui extra moeten aantrekken nietwaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er een billijke vergoeding naar de bevolking toe moet komen. Iedere burger heeft nu recht op 2 retourvluchten per jaar met een legervliegtuig. Ik ga mijn gratis ticketjes alvast boeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Misschien een zeldzame eigenschap in deze tijden die spijtig genoeg totaal ten onder gaat aan het brutale egoisme van ons politiek bestel en alles dat daar bijhoort. En wat mij daarbij nog het meeste stoort in het ongebreidelde beklag over HUN situatie en het beschamende gebrek aan respect voor de bevolking. Neen, ik ben niet jaloers. Elke euro die IK uitgeef heb ik eerlijk en rechtmatig verdient. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Laten we eens die familie samendrijven in Zee-Brugge, vervolgens op een schip zetten en laten zinken in volle oceaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Dat nieuwsje over de dure koninklijke plezierreisjes valt samen met het nieuws over de Fraudebestrijding die nu zal aangevat worden:
****************** DS vandaag: 'Ai, een gevaarlijk man', reageerde koning Albert II toen de nieuwbakken premier Yves Leterme hem bij de regeringsvorming staatssecretaris Carl Devlies (CD&V) voorstelde. De Leuvenaar is in deze regering namelijk belast met de portefeuille 'fraudebestrijding' ************************* Albert is er zich duidelijk van bewust dat hij (weeral!) een scheve schaats rijdt! Ik lees hier nergens dat het Vlaams Belang de koninklijke fraude heeft in de openbaarheid gebracht, en gelukkiglijk door de media uitvoerig bespreekt. Zelfs de VRT brengt het koninklijke nieuws! Hopelijk wordt de fraude niet alleen afgeschaft maar ook bestraft. Die koninklijke familie moet daarom niet onmiddellijk in het gevang (er is geen plaats in de 'herberg') maar een enkelband of gemeenschapsdienst is ook goed.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 3 juli 2008 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() frauderende elite. Contradictio in terminis, maar wellicht niet in ons koninkrijk!
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Als het goed is zeggen we het ook!
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Wat een bende koninklijke fraudeurs!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President