Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Politiek Beleid Albert II: 65% van volk positief, Paola de sterk madam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110517)

Pierette 11 augustus 2008 15:31

Politiek Beleid Albert II: 65% van volk positief, Paola de sterk madam

Balans Albert II veeleer positief bij bevolking

Op de 15de verjaardag van koning Albert II als staatshoofd van België, hebben de kranten van de Sud Presse-groep een online rondvraag georganiseerd bij 1.425 Belgen. De balans die opgemaakt wordt van zijn beleid is veeleer positief.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...evolking.dhtml

opvallend : Voor bijna 65 procent van de respondenten, moeten de taken van het koningshuis niet louter protocollair zijn.

Deze blijkbaar geliefde familie is graag gezien in België... :roll:

Henri1 11 augustus 2008 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3621863)
Balans Albert II veeleer positief bij bevolking

Op de 15de verjaardag van koning Albert II als staatshoofd van België, hebben de kranten van de Sud Presse-groep een online rondvraag georganiseerd bij 1.425 Belgen. De balans die opgemaakt wordt van zijn beleid is veeleer positief.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...evolking.dhtml

opvallend : Voor bijna 65 procent van de respondenten, moeten de taken van het koningshuis niet louter protocollair zijn.

Deze blijkbaar geliefde familie is graag gezien in België... :roll:

Zo zie je maar weer.

L. J. Brutus 11 augustus 2008 16:01

't Zullen weer de 1.425 slimsten zijn geweest.

FDM 11 augustus 2008 17:00

htt://www.demorgen.be

wie gelooft die meest tweezakkig krant van het land nog ?

L. J. Brutus 11 augustus 2008 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3622072)
htt://www.demorgen.be

wie gelooft die meest tweezakkig krant van het land nog ?

Het staat in alle media hoor. 't Komt van de Sud Presse, een Waalse groepering.

Don Quichote 11 augustus 2008 17:24

Joatjoat.

korvo 11 augustus 2008 17:25

Om Steve Stevaert te parafraseren: "soms weten de mensen niet wat goed voor hun is"

Zwartengeel 11 augustus 2008 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3622102)
't Komt van de Sud Presse, een Waalse groepering.

Ik moet nu ineens terugdenken aan iets...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=84198

L. J. Brutus 11 augustus 2008 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3622188)
Ik moet nu ineens terugdenken aan iets...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=84198

Moet ongetwijfeld zoiets zijn, daar moet je zelfs niet veel verbeelding voor hebben.

AdrianHealey 11 augustus 2008 18:20

Citaat:

<= Euhm... Dus wie niet gereageerd heeft, werd niet meegeteld?

La Chunga 11 augustus 2008 19:03

Waaw, 0,014% van de bevolking werd aangesproken! Tja, rest nog 99,986% van de bevolking te gaan. Trouwens: hoeveel aangesprokenen deden effectief mee?

MaGNiFiCaT 11 augustus 2008 20:02

En? Republiekeintjes? Separatistjes? Flamingantjes?:-D

Wat denken jullie daarvan? Valt dik tegen he.:-)

Het is hier hééél stil blijkbaar.:-o Mja, blijkbaar zijn ze nog niet bekomen van het verschot -de waarheid komt hard aan-:|, maar weldra zullen ze weer afkomen met hun verhaaltjes. Ze zijn er zo sterk in.....:roll:

Maar toch: *gniffel, gniffel, gniffel,........:twisted:*

MaGNiFiCaT 11 augustus 2008 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 3622287)
Waaw, 0,014% van de bevolking werd aangesproken! Tja, rest nog 99,986% van de bevolking te gaan. Trouwens: hoeveel aangesprokenen deden effectief mee?

Kijk si, het begint hier al. :lol:

lollysticky 11 augustus 2008 20:03

"waw een enquête... volledig objectief! Laten we direct de resultaten als getrouwe waarheid beschouwen!"

plaats zelf de sarcamse-tags he!

kizzy 11 augustus 2008 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3622538)

Hoeveel enquêtes wil je hebben waaruit het tegendeel blijkt.? Als je toch zo zeker va je zaak bent, waarom vermijd je dan zo angstvallig een echt referendum daaromtrent. Enquêtes zijn waardeloos. Aan de hand van enquêtes kan ik eender wat bewijzen.

Garry 11 augustus 2008 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kizzy (Bericht 3622610)
Hoeveel enquêtes wil je hebben waaruit het tegendeel blijkt.? Als je toch zo zeker va je zaak bent, waarom vermijd je dan zo angstvallig een echt referendum daaromtrent. Enquêtes zijn waardeloos. Aan de hand van enquêtes kan ik eender wat bewijzen.

Ontegensprekelijk juist.

L. J. Brutus 11 augustus 2008 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3622533)
Separatistjes?

Heb je het nu tegen jezelf, Magnificat?

Garry 11 augustus 2008 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3622538)

CaT, je moet je niet van de domme houden. Je weet zelf verdomt meer dan goed genoeg dat wat Kizzy hier zegt, 100 % correct is. Geen speld tussen te krijgen. Wanneer jij desalniettemin je gelukkig wil prijzen met het waanidee dat jou mening hiermee door de meerderheid gesteund wordt, ben je een dom kieke, en ik weet intussen best dat je niet dom bent, wel verkeerd, maar dat is wat anders. J e weet maar al te goed dat dit als bewijs totaal waardeloos is.

MaGNiFiCaT 11 augustus 2008 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kizzy (Bericht 3622610)

Welja, voor mijn part houdt men een referendum met de vraag of we het Belgisch Koningshuis bewaren of niet. Ik ben er toch zeker van dat de uitslag positief zal zijn. Zeker in wallonië.
In Vlaanderen zal het wrsch enige procentjes gezakt zijn dan pakweg een jaar geleden, maar zal men nog steeds een redelijk overschot hebben.

Ik ben er gewoon zeker van dat ik het kleine Elisabethje ooit als Koningin zal zien gekroond worden. Het Koningshuis kan gewoon niet verdwijnen. Het is als een rots.

MaGNiFiCaT 11 augustus 2008 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3622672)
CaT, je moet je niet van de domme houden. Je weet zelf verdomt meer dan goed genoeg dat wat Kizzy hier zegt, 100 % correct is. Geen speld tussen te krijgen. Wanneer jij desalniettemin je gelukkig wil prijzen met het waanidee dat jou mening hiermee door de meerderheid gesteund wordt, ben je een dom kieke, en ik weet intussen best dat je niet dom bent, wel verkeerd, maar dat is wat anders. J e weet maar al te goed dat dit als bewijs totaal waardeloos is.

Het enige wat ons de waarheid kan verschaffen wat betreft de populariteit van het Koningshuis is een referendum. En ik geloof echt dat het Koningshuis momenteel momenteel niet afgedaan heeft. wel is er véél meer kritiek, vanwege oa de dotatie's. Maar afschaffen? Neen, hier zijn we in ons België nog niet aan toe.;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be