Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waar blijft de gratis splisting van Brussel-Halle-Vilvoorde? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11247)

Rudi Dierick 30 maart 2004 21:35

De overgrote meerderheid van de Vlaamse volksvertegenwoordigers, van alle Vlaamse politieke mandatarissen én vand e Vlaamse bevolking én het Arbitragehof menen dat deze unitaire kieskring gesplitst moet worden.
Waarom dan nog blijven tegenstribbelen?

Creativo 30 maart 2004 21:44

Is het niet al in den treure herhaald dat dit moet en zal geregeld zijn voor de federale verkiezingen van 2007? We zijn nu 2004. Wat is het probleem of de vraag dan nog eigenlijk?

Rudi Dierick 30 maart 2004 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creativo
Is het niet al in den treure herhaald dat dit moet en zal geregeld zijn voor de federale verkiezingen van 2007? We zijn nu 2004. Wat is het probleem of de vraag dan nog eigenlijk?

Geachte, gelooft u nu echt nog in al die mooie beloften? Nou, dat is uw volste recht. Sta me toe om van mijn kant de politici op hun DADEN te beoordelen en niet op hun beloften. De paarse creativo's (én hun CVP-voorgangers) hebben ons méér dan genoeg beloften gedaan die dan, als het op DOEN op aan komt, moeten wijken voor andere budgettaire OF politieke prioriteiten!

Kortom, geen woorden maar daden,

Met viendelijke groeten, Rudi

Creativo 30 maart 2004 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Geachte, gelooft u nu echt nog in al die mooie beloften? Nou, dat is uw volste recht. Sta me toe om van mijn kant de politici op hun DADEN te beoordelen en niet op hun beloften.

U bent dus van oordeel dat stemmen op bv. het Vlaams Blok een onzinnige gedachte is? Daar zijn er tenslotte geen daden om te beoordelen.

Citaat:

Kortom, geen woorden maar daden,
Mag ik dan ook even van mijn volste recht gebruik maken om eens goed te lachen met dit soort van slogantaal?

Hans1 30 maart 2004 22:34

Citaat:

De overgrote meerderheid van de Vlaamse volksvertegenwoordigers, van alle Vlaamse politieke mandatarissen én vand e Vlaamse bevolking én het Arbitragehof menen dat deze unitaire kieskring gesplitst moet worden.

Misschien omdat velen beginnen inzien dat de Vlaamse Beweging op sterven na dood is en verzinkt in de belachelijkheid en het racisme.

Herman Desmedt ©HD 31 maart 2004 06:53

Hiervoor bestond al een topic.
"Waar blijft de democratie in Halle-Vilvoorde"
Aan de Forummoderator om één van beide te sluiten.

Patriot! 31 maart 2004 06:59

Citaat:

Omdat niemand het wil .

Rudi Dierick 2 april 2004 15:23

Citaat:

Me dunkt is dit zo'n typisch dossier waarin een strategische lange-termijnvisie nodig is. Ondertussen kan het Blok garen spinnen bij de verregaande laksheid van VLD en SP.A in dit dossier: "ziet ge wel" zeggen ze hierop, en hierop kan ik dan, hoezeer ik ook op hen gebeten ben, niets replikeren. Steve: laat de Vlamingen in Vlaams-Brabant (en in Brussel) niet in de steek.

Herman Desmedt ©HD 3 april 2004 10:28

Deze hier ook nog maar wat promoten.
Als er twee zijn zal Steve er misschien toch eentje uit pikken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be