Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april "De gewone Vlaamse jongen, die van zero tot hero uitgroeit. Hij gaat er prat op dat hij fouten maakt en uit die fouten wil hij dan ook leren. Voor de een is hij een platte populist voor de andere herstelt hij het geloof in de politiek en dan vooral i

Discussietools
Oud 30 maart 2004, 21:35   #1
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

De overgrote meerderheid van de Vlaamse volksvertegenwoordigers, van alle Vlaamse politieke mandatarissen én vand e Vlaamse bevolking én het Arbitragehof menen dat deze unitaire kieskring gesplitst moet worden.
Waarom dan nog blijven tegenstribbelen?
Rudi Dierick is offline  
Oud 30 maart 2004, 21:44   #2
Creativo
Vreemdeling

Standaard

Is het niet al in den treure herhaald dat dit moet en zal geregeld zijn voor de federale verkiezingen van 2007? We zijn nu 2004. Wat is het probleem of de vraag dan nog eigenlijk?
Creativo is offline  
Oud 30 maart 2004, 21:58   #3
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creativo
Is het niet al in den treure herhaald dat dit moet en zal geregeld zijn voor de federale verkiezingen van 2007? We zijn nu 2004. Wat is het probleem of de vraag dan nog eigenlijk?
Geachte, gelooft u nu echt nog in al die mooie beloften? Nou, dat is uw volste recht. Sta me toe om van mijn kant de politici op hun DADEN te beoordelen en niet op hun beloften. De paarse creativo's (én hun CVP-voorgangers) hebben ons méér dan genoeg beloften gedaan die dan, als het op DOEN op aan komt, moeten wijken voor andere budgettaire OF politieke prioriteiten!

Kortom, geen woorden maar daden,

Met viendelijke groeten, Rudi
Rudi Dierick is offline  
Oud 30 maart 2004, 22:14   #4
Creativo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Geachte, gelooft u nu echt nog in al die mooie beloften? Nou, dat is uw volste recht. Sta me toe om van mijn kant de politici op hun DADEN te beoordelen en niet op hun beloften.
U bent dus van oordeel dat stemmen op bv. het Vlaams Blok een onzinnige gedachte is? Daar zijn er tenslotte geen daden om te beoordelen.

Citaat:
Kortom, geen woorden maar daden,
Mag ik dan ook even van mijn volste recht gebruik maken om eens goed te lachen met dit soort van slogantaal?
Creativo is offline  
Oud 30 maart 2004, 22:34   #5
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De overgrote meerderheid van de Vlaamse volksvertegenwoordigers, van alle Vlaamse politieke mandatarissen én vand e Vlaamse bevolking én het Arbitragehof menen dat deze unitaire kieskring gesplitst moet worden.
Misschien omdat velen beginnen inzien dat de Vlaamse Beweging op sterven na dood is en verzinkt in de belachelijkheid en het racisme.
Hans1 is offline  
Oud 31 maart 2004, 06:53   #6
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Hiervoor bestond al een topic.
"Waar blijft de democratie in Halle-Vilvoorde"
Aan de Forummoderator om één van beide te sluiten.
Oud 31 maart 2004, 06:59   #7
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:

Omdat niemand het wil .
Patriot! is offline  
Oud 2 april 2004, 15:23   #8
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Me dunkt is dit zo'n typisch dossier waarin een strategische lange-termijnvisie nodig is. Ondertussen kan het Blok garen spinnen bij de verregaande laksheid van VLD en SP.A in dit dossier: "ziet ge wel" zeggen ze hierop, en hierop kan ik dan, hoezeer ik ook op hen gebeten ben, niets replikeren. Steve: laat de Vlamingen in Vlaams-Brabant (en in Brussel) niet in de steek.
Rudi Dierick is offline  
Oud 3 april 2004, 10:28   #9
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Deze hier ook nog maar wat promoten.
Als er twee zijn zal Steve er misschien toch eentje uit pikken

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be