![]() |
Niets verbaasd mij nog in dit apeland maar dit moet ik toch effe van mij afschrijven; na de zoveels megaminister show stelt oetlul ansjo " overal worden de controles op snelheid, rijden onder invloed en het niet dragen van een gordel de topprioriteit van de politiediensten"!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat dit in de krant kwam tegelijkertijd met het feit dat men de halfbroer van Helmut Lotti slechts 4 jaar voorwaardelijk geeft voor poging tot doodslag maakt mij misselijk! |
Citaat:
|
Ja Dies, ik acht de politiek de oorzaak van de waanzinige verschillen in strafmaat.
Gewoon het feit dat 1 moordenaar een voorwaardelijke straf en een tik op de vingers krijgt, en een andere voor dezelfde feiten maar met minder dure advocaat, de eerste 12 jaar effectief kan gaan brommen. Hoeveel advocaten zijn er actief in de politiek? Of beter gezegt, hoe groot is het percentage advocaten en soortgelijken in de politieke kringen? Ook nooit vergeten, dat desondanks alle beloftes om politieke benoemingen uit te bannen dit weerom veel beloven en weinig geven was. De meeste rechters en magistraten zijn nog voorgedragen, misschien niet openlijk, maar toch. En wie schrijft de prioriteiten uit? Het desbetreffende kabinet en de minister op kop dacht ik wel. Momenteel is het wel duidelijk "pluk een automobilist" "en pak niks op dat geld kost" |
Citaat:
ge moet toch eens wat leren over politiek vooraleer hier op het forum te komen, he jongen! |
Citaat:
|
Citaat:
www.verkeerswet.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk is de verkeersveiligheid een topprioriteit : er vallen nog steeds veel meer doden door auto-ingelukken dan door "sjakossentrekkers" ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be