![]() |
Vraagteken 1 uit Verstrepen zijn boek
Verstrepen gaat met de fractie waartoe hij behoorde naar een officieel museum in Keulen. Verstrepen is verontwaardigd dat er 'een boek over de SS in Keulen' plots uitverkocht was.
Gelet op de wetgeving in Duitsland moet je - zeker in een officieel museum - eens proberen een boek te vinden die de SS in een postief daglicht zou plaatsen! De kopers van 'een boek over de SS in Keulen' hebben dus een boek gekocht waarin de SS niet echt positief zal worden voorgesteld! Is dat dan niet goed dat ze dat boek kopen? |
Citaat:
:lol: Ik ga dat boek van Verstrepen toch eens moeten lezen, me dunkt... |
Citaat:
Denk jij in Duitsland in een officieel museum een boek tek unnen kopen dat positief zou schrijven over de SS? |
kan dit gespam naar K & K aub ?
|
Citaat:
Los van het feit in welke richting ze zijn georienteerd: Denk je dat er nog uberhaupt boeken bestaan die "positief schrijven" over de SS? Stel persoon A: positief over SS Stel persoon B: negatief over SS beiden zijn geinteresseerd in de SS geef eens 3 titels die je aan A zou aanraden en 3 titels die jaan B zou aanraden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarschijnlijk zal je uit de flaptekst wèl kunnen afleiden dat de schrijver de SS niet zo tof vond. |
Citaat:
|
Citaat:
Even off-topic, heb u geen reactie weten geven over het een bepaald boek dat u naar uw zeggen aan het lezen bent. Misschien niet hetgeen u verwacht had buiten de bijvoegsels van de dhr.Bourcier? |
Citaat:
|
Komt er een verfilming?Ben wel prime lid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:roll::roll::roll::roll::roll:Verstrepen :roll:
Verstreken is het juiste woord,zo een zak van een vent. Nog een geluk dat niet elke NEPpolitica een boekske begint te schrijven,de biblo's zouden te klein zijn |
Die moet alvast goed in zijn vuistje zitten lachen, al die aandacht ( die hij niet waard is )
Die vent heeft wss een extreme angst niet meer verkozen te geraken, de rat die zijn zetel te danken heeft aan het VB. Vroeg of laat rekenen we wel af met verraders ! |
Verschillende van mijn vrienden (en ik ook) zijn bijzonder geïnteresseerd in W.O. II en dus ook het Nazisme en de SS, en NEEN, wij zijn geen neo-nazi's en NEEN, de meesten van ons stemmen NIET voor het Vlaams Belang.
Verstrepen probeert op een zeer goedkope manier publiciteit te halen. Een triestig ventje is het. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be