![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Verstrepen gaat met de fractie waartoe hij behoorde naar een officieel museum in Keulen. Verstrepen is verontwaardigd dat er 'een boek over de SS in Keulen' plots uitverkocht was.
Gelet op de wetgeving in Duitsland moet je - zeker in een officieel museum - eens proberen een boek te vinden die de SS in een postief daglicht zou plaatsen! De kopers van 'een boek over de SS in Keulen' hebben dus een boek gekocht waarin de SS niet echt positief zal worden voorgesteld! Is dat dan niet goed dat ze dat boek kopen? Laatst gewijzigd door Objectief : 2 oktober 2008 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga dat boek van Verstrepen toch eens moeten lezen, me dunkt...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 oktober 2008 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() kan dit gespam naar K & K aub ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Los van het feit in welke richting ze zijn georienteerd: Denk je dat er nog uberhaupt boeken bestaan die "positief schrijven" over de SS? Stel persoon A: positief over SS Stel persoon B: negatief over SS beiden zijn geinteresseerd in de SS geef eens 3 titels die je aan A zou aanraden en 3 titels die jaan B zou aanraden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het boek zal zeker niet op de kaft vermelden dat de SS wordt afgebroken. Een beetje serieus blijven.
Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even off-topic, heb u geen reactie weten geven over het een bepaald boek dat u naar uw zeggen aan het lezen bent. Misschien niet hetgeen u verwacht had buiten de bijvoegsels van de dhr.Bourcier?
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Dat is nog niet zo zeker. De schrijver kan een gewoon een geschiedkundig verslag geven. Een uiteenzetting. Ik kan u verzekeren, dat ik ook boeken koop over historische gebeurtenissen, ook al vind ik ze niet zo fijn. Nogmaals, het eigenaardige van de hele zaak is, dat de fractie van het VB, na rondgedwaald te hebben in dat museum in Keulen, massaal belangstelling heeft voor de SS in Keulen, en zodanig zelfs, dat, na de het bezoek van de VB-parlementariërs, het boek over de SS niet meer de vinden is in het hele museum. Nu kunt u zeggen: zij getuigen van een 'historische' belangstelling. Sta me toe daaraan te twijfelen, gezien de historische achtergrond van het Vlaams Belang en hun nostalgische belangstelling voor het Derde Rijk.
Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Komt er een verfilming?Ben wel prime lid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstreken is het juiste woord,zo een zak van een vent. Nog een geluk dat niet elke NEPpolitica een boekske begint te schrijven,de biblo's zouden te klein zijn Laatst gewijzigd door Gargamel : 2 oktober 2008 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Die moet alvast goed in zijn vuistje zitten lachen, al die aandacht ( die hij niet waard is )
Die vent heeft wss een extreme angst niet meer verkozen te geraken, de rat die zijn zetel te danken heeft aan het VB. Vroeg of laat rekenen we wel af met verraders ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verschillende van mijn vrienden (en ik ook) zijn bijzonder geïnteresseerd in W.O. II en dus ook het Nazisme en de SS, en NEEN, wij zijn geen neo-nazi's en NEEN, de meesten van ons stemmen NIET voor het Vlaams Belang.
Verstrepen probeert op een zeer goedkope manier publiciteit te halen. Een triestig ventje is het.
![]() |
![]() |