![]() |
Eergevoel van onze forummers
Veronderstel dat jullie je werk kwijt zijn, je kan je kredieten niet meer afbetalen, de fiskus zit je achterna, niks als ongeluk. Je zou wel eens op straat kunnen belanden. Dan komt een onbekende op je af, die zegt dat hij je kan helpen om je financiële problemen allemaal op te lossen, maar op voorwaarde dat hij elke dag met je partner mag komen neuken, terwijl je er bijzit en toekijkt . Dit voor zolang die persoon daar zin in heeft.
Wat is jullie antwoord ?:lilangel: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vraag: wie bepaalt wanneer "mijn problemen" opgelost worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze draad sucks !
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
8OIs het al zo erg met je gesteld, ben je zó wanhopig?8O Ik zou gewoon zelf mn problemen oplossen, of nee! Ik zou het gewoon nooit zover laten komen.;-) |
Citaat:
Maar anders, als het een toffe vrouw is, mijn partner zich aangetrokken voelt, ik ook eens mag meedoen, en het nooit gebeurt op momenten dat één partij niet wil: no probs. |
Citaat:
Klinkt niet goed als ik niet degene ben die wordt geneukt. |
Citaat:
Maar ik had het over "de ANDEREN", jij inbegrepen ;-) Moest het nu TOCH zover gekomen zijn dat je al met één been op straat staat, tot over de oren in de schulden !! W�*t zou je dan beslissen ? Nu, mischien heb jij geen partner, dus in jouw geval mag jijzelf degene zijn wiens lichaam de onbekende wil huren ? Wat is je antwoord ? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen probleem. Ik koop een Peugeot Partner, die uiteraard door die vreemdeling wordt betaald, en daar mag hij dan in zijne pure opkruipen zoveel hij wilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Zitten en kijken lijkt me maar saai. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be