Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eergevoel van onze forummers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114902)

piraat 15 november 2008 18:20

Eergevoel van onze forummers

Veronderstel dat jullie je werk kwijt zijn, je kan je kredieten niet meer afbetalen, de fiskus zit je achterna, niks als ongeluk. Je zou wel eens op straat kunnen belanden. Dan komt een onbekende op je af, die zegt dat hij je kan helpen om je financiële problemen allemaal op te lossen, maar op voorwaarde dat hij elke dag met je partner mag komen neuken, terwijl je er bijzit en toekijkt . Dit voor zolang die persoon daar zin in heeft.
Wat is jullie antwoord ?:lilangel:

From_Vlaanderen 15 november 2008 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3804512)
Veronderstel dat jullie je werk kwijt zijn, je kan je kredieten niet meer afbetalen, de fiscus zit je achterna, niks als ongeluk. Je zou wel eens op straat kunnen belanden. Dan komt een onbekende op je af, die zegt dat hij je kan helpen om je financiële problemen allemaal op te lossen, maar op voorwaarde dat hij elke dag met je partner mag komen neuken, terwijl je er bijzit en toekijkt . Dit voor zolang die persoon daar zin in heeft.

Ja.

Andro 15 november 2008 18:22

Citaat:

Val dood!

Txiki 15 november 2008 18:23

Een vraag: wie bepaalt wanneer "mijn problemen" opgelost worden?

piraat 15 november 2008 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3804515)
Val dood!

Is dat tegen mij, of tegen die onbekende ?:-)

piraat 15 november 2008 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3804520)
Een vraag: wie bepaalt wanneer "mijn problemen" opgelost worden?

Hoezo ? De onbekende "weldoener" betaalt al jullie schulden, en in ruil daarvoor mag hij voor onbeperkte tijd van je partner's lichaam genieten . Waar jij bijzit, en toekijkt.:lol: De deal is toch duidelijk ? Nu, als je wil kan dat allemaal op papier gezet worden. Een contract.

Andro 15 november 2008 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3804521)
Is dat tegen mij, of tegen die onbekende ?:-)

Die onbekende uiteraard.

Lincoln 15 november 2008 18:34

Deze draad sucks !

koewachtenaar 15 november 2008 18:36

Citaat:

Veronderstel dat jullie je werk kwijt zijn, je kan je kredieten niet meer afbetalen, de fiskus zit je achterna, niks als ongeluk. Je zou wel eens op straat kunnen belanden. Dan komt een onbekende op je af, die zegt dat hij je kan helpen om je financiële problemen allemaal op te lossen, maar op voorwaarde dat hij elke dag met je partner mag komen neuken, terwijl je er bijzit en toekijkt . Dit voor zolang die persoon daar zin in heeft.

MaGNiFiCaT 15 november 2008 18:39

Citaat:

8OIs het al zo erg met je gesteld, ben je zó wanhopig?8O

Ik zou gewoon zelf mn problemen oplossen, of nee! Ik zou het gewoon nooit zover laten komen.;-)

Nynorsk 15 november 2008 18:47

Citaat:

Neen. Ik denk dat mijn partner graag zelf bepaalt wanneer hij seks heeft. Kan al eens gebeuren dat je geen zin hebt op het moment dat een ander dat wel wil. Het zou dus neerkomen op verkrachting, en dat lijkt me iets waar mijn partner niet voor zou willen gaan.

Maar anders, als het een toffe vrouw is, mijn partner zich aangetrokken voelt, ik ook eens mag meedoen, en het nooit gebeurt op momenten dat één partij niet wil: no probs.

Uh-Huh 15 november 2008 18:51

Citaat:

Klinkt goed als ik degene ben die wordt geneukt.
Klinkt niet goed als ik niet degene ben die wordt geneukt.

piraat 15 november 2008 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3804546)
8OIs het al zo erg met je gesteld, ben je zó wanhopig?8O

Ik zou gewoon zelf mn problemen oplossen, of nee! Ik zou het gewoon nooit zover laten komen.;-)

Met mij is alles best, dank je :-) Ik zit dan ook in een branche waar nooit werkloosheid voorkomt:lol:
Maar ik had het over "de ANDEREN", jij inbegrepen ;-) Moest het nu TOCH zover gekomen zijn dat je al met één been op straat staat, tot over de oren in de schulden !! W�*t zou je dan beslissen ? Nu, mischien heb jij geen partner, dus in jouw geval mag jijzelf degene zijn wiens lichaam de onbekende wil huren ? Wat is je antwoord ? 8-)

Txiki 15 november 2008 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3804529)
Hoezo ? De onbekende "weldoener" betaalt al jullie schulden, en in ruil daarvoor mag hij voor onbeperkte tijd van je partner's lichaam genieten . Waar jij bijzit, en toekijkt.:lol: De deal is toch duidelijk ? Nu, als je wil kan dat allemaal op papier gezet worden. Een contract.

Nee nee, zo simpel is het niet. Ik wil weten wanneer die betaalt. Voor, in stukjes, of na? Daar hangt mijn antwoord van af...

piraat 15 november 2008 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 3804553)
Klinkt goed als ik degene ben die wordt geneukt.
Klinkt niet goed als ik niet degene ben die wordt geneukt.

Waarom ?

Distel 15 november 2008 18:54

Geen probleem. Ik koop een Peugeot Partner, die uiteraard door die vreemdeling wordt betaald, en daar mag hij dan in zijne pure opkruipen zoveel hij wilt.

piraat 15 november 2008 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3804557)
Nee nee, zo simpel is het niet. Ik wil weten wanneer die betaalt. Voor, in stukjes, of na? Daar hangt mijn antwoord van af...

Laat ons zeggen, het dringendste in één keer, en de rest in afbetalingen, eens dat je op een akkoord gekomen bent met je schuldeisers. Zodat je niet meer in onmiddellijk gevaar bent, maar toch van de onbekende afhankelijk blijft .

Uh-Huh 15 november 2008 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3804558)
Waarom ?

1. Ik heb geen financiële problemen.
2. Zitten en kijken lijkt me maar saai.

Txiki 15 november 2008 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3804563)
Laat ons zeggen, het dringendste in één keer, en de rest in afbetalingen, eens dat je op een akkoord gekomen bent met je schuldeisers. Zodat je niet meer in onmiddellijk gevaar bent, maar toch van de onbekende afhankelijk blijft .

Voor of na de "wederdienst"?

piraat 15 november 2008 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3804551)
Neen. Ik denk dat mijn partner graag zelf bepaalt wanneer hij seks heeft. Kan al eens gebeuren dat je geen zin hebt op het moment dat een ander dat wel wil. Het zou dus neerkomen op verkrachting, en dat lijkt me iets waar mijn partner niet voor zou willen gaan.

Maar anders, als het een toffe vrouw is, mijn partner zich aangetrokken voelt, ik ook eens mag meedoen, en het nooit gebeurt op momenten dat één partij niet wil: no probs.

Als je de onbekende zijn voorstel aanvaard, is het uiteraard zonder condities. Het gaat niet over wel of niet " zin hebben ", hij betaalt voor een dienst die je partner verschaft . De onbekende wil niemand verkrachten, gewoon een overeenkomst maken met iemand : hij geeft geld, en hij krijgt sex in de plaats. Wanneer hij wil. En jij moet toekijken. Maakt deel uit van de deal . De partner moet dus wel akkoord zijn . Als hij niet warm is, is jouw job om hem over te halen dit te accepteren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be