![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Veronderstel dat jullie je werk kwijt zijn, je kan je kredieten niet meer afbetalen, de fiskus zit je achterna, niks als ongeluk. Je zou wel eens op straat kunnen belanden. Dan komt een onbekende op je af, die zegt dat hij je kan helpen om je financiële problemen allemaal op te lossen, maar op voorwaarde dat hij elke dag met je partner mag komen neuken, terwijl je er bijzit en toekijkt . Dit voor zolang die persoon daar zin in heeft.
Wat is jullie antwoord ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraag: wie bepaalt wanneer "mijn problemen" opgelost worden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Die onbekende uiteraard.
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Deze draad sucks !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 november 2008 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou gewoon zelf mn problemen oplossen, of nee! Ik zou het gewoon nooit zover laten komen. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anders, als het een toffe vrouw is, mijn partner zich aangetrokken voelt, ik ook eens mag meedoen, en het nooit gebeurt op momenten dat één partij niet wil: no probs.
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klinkt niet goed als ik niet degene ben die wordt geneukt. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 15 november 2008 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar ik had het over "de ANDEREN", jij inbegrepen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem. Ik koop een Peugeot Partner, die uiteraard door die vreemdeling wordt betaald, en daar mag hij dan in zijne pure opkruipen zoveel hij wilt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Laat ons zeggen, het dringendste in één keer, en de rest in afbetalingen, eens dat je op een akkoord gekomen bent met je schuldeisers. Zodat je niet meer in onmiddellijk gevaar bent, maar toch van de onbekende afhankelijk blijft .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of na de "wederdienst"?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |