![]() |
Groen! : Ruimte voor kinderen.
Citaat:
|
Sinds Ingrid Pira (groen!) burgemeester is in Mortsel is er nog nooit zoveel open ruimte verdwenen in Mortsel als in de voorbije jaren. Groen! doet weer lekker schijnheilig...
|
Citaat:
|
Kijk eens aan, als het over elementaire zaken gaat zoals opvoeding, speelruimte voor kinderen, ontwikkeling en toekomst. Dan haakt ons forum af.
|
Wil je dan echt dat er ingegaan wordt op populistisch gezeik?
Oke, dat groen! maar uitlegt waar ze al deze projecten gaat neerzetten en met welk geld ze het gaat financieren. Dan praten we verder. |
Kraken is gratis.
|
Ok; we gaan dus onteigenen.
Nu nog aantonen welke huizen, welke straten je gaat hervormen, welk geld je daarvoor gaat gebruiken, etc. |
Citaat:
|
Populisme dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Voor het antwoord op die 2de vraag hebben we een definitie van vrijheid nodig, voor het antwoord van de eerste vraag een theorie van recht. Kan u al beginnen met een definitie van vrijheid te geven, vermits u claimde dat dit indruisde tegen vrijheid? |
Citaat:
|
oepsie.:oops:
|
Citaat:
Maar grond toe-eigenen is niet, per definitie, onrechtmatig. Als ik een grondgebied afbaken en dat bewerk, terwijl het van niemand in't bijzonder was, is dat grondgebied van mij. |
ze zouden daarvoor de resterende gemene gronden kunnen aanwenden. Dit zijn in oorsprong gemeenschappelijke gronden, en vandaag de dag nog zichtbaar als graspleintjes nabij de dorpskern (vroeger, een "dries" geheten). Althans, toch de percelen die in de loop van de tijd niet geprivatiseerd zijn.
|
Citaat:
Zover ik zie gaan ze heelder steden heropbouwen, 'voor de kinderen'. Het feit dat de geschiedenis vol ligt van dit soort van projecten - ook private, trouwens - schijnt Groen! niet echt te deren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be