Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Antwerpen bedankt! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116103)

Hertog van Gelre 13 december 2008 23:58

Antwerpen bedankt!

Vandaag stond mijn auto, met toch wel wat waardevolle spullen erin, de hele middag en een deel van de avond geparkeerd in de Brabo-parking in Antwerpen. Toen ik had afgerekend en naar mijn auto liep zag ik opeens dat mijn linker voorportier openstond, zo'n 50 cm...

Hertog van Gelre 14 december 2008 00:01

Dat is het hele verhaal. De hele middag had mijn auto uitnodigend opengestaan. Er was niets vernield, niets gestolen, alles zat er nog in.

Het kan dus nog. Een sukkel die uit haast zijn wagen vergeet af te sluiten hoéft zijn spullen niet kwijt te raken. Antwerpen bedankt!

Daimanta 14 december 2008 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 3857519)
Dat is het hele verhaal. De hele middag had mijn auto uitnodigend opengestaan. Er was niets vernield, niets gestolen, alles zat er nog in.

Het kan dus nog. Een sukkel die uit haast zijn wagen vergeet af te sluiten hoéft zijn spullen niet kwijt te raken. Antwerpen bedankt!

Anticlimax ;-)

Hertog van Gelre 14 december 2008 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3857523)
Anticlimax ;-)

Gelukkig maar. Je kunt je wel voorstellen hoe ik schrok toen ik 'm zag openstaan.

From_Vlaanderen 14 december 2008 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 3857517)
Vandaag stond mijn auto, met toch wel wat waardevolle spullen erin, de hele middag en een deel van de avond geparkeerd in de Brabo-parking in Antwerpen. Toen ik had afgerekend en naar mijn auto liep zag ik opeens dat mijn linker voorportier openstond, zo'n 50 cm...

Das aan de Kammerstraat daar is het vrij rustig (nog).
Maar ge hebt chance gehad.

Ik bezie het zo, ik als Belg/Vlaming. Ik zal nooit in een auto waarvan zij/hij de deur open liet of niet opslot deed binnen gaan snuffelen.

Vroeger zou ik ze nog dicht hebben gedaan, als het misschien zou gaan regenen, maar met de reacties van tegenwoordig doe ik dat niet meer.

Nu even wat ouderwets doen: In mijne tijd ( en dat is nog niet zo gek lang geleden) toen deed niemand zijn deur op slot.

In Japan, daar kun je u digitale camera naast u op een bankske leggen een eens naar het WC gaan. Die ligt er nog nadien.

Hertog van Gelre 14 december 2008 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 3857529)
Das aan de Kammerstraat daar is het vrij rustig (nog).
Maar ge hebt chance gehad.

Dat besef ik terdege.

Citaat:

Ik bezie het zo, ik als Belg/Vlaming. Ik zal nooit in een auto waarvan zij/hij de deur open liet of niet opslot deed binnen gaan snuffelen.

Vroeger zou ik ze nog dicht hebben gedaan, als het misschien zou gaan regenen, maar met de reacties van tegenwoordig doe ik dat niet meer.

Nu even wat ouderwets doen: In mijne tijd ( en dat is nog niet zo gek lang geleden) toen deed niemand zijn deur op slot.

Ik heb dat nog lang niet gedaan, totdat ik 's ochtends een vreemde trui in mijn auto vond. :)

Citaat:

In Japan, daar kun je u digitale camera naast u op een bankske leggen een eens naar het WC gaan. Die ligt er nog nadien.

Dat kan hier op sommige plaatsen ook nog maar in een grote stad als Antwerpen valt het me toch dik mee.

From_Vlaanderen 14 december 2008 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 3857535)
Dat kan hier op sommige plaatsen ook nog maar in een grote stad als Antwerpen valt het me toch dik mee.

Als ik ze in buurten zo opdelen, daar wel ja.

Txiki 14 december 2008 07:09

Citaat:

Een auto die zo open staat in een bewaakte parking zou ik net heel verdacht vinden... een soort open val ofzo.

Scherven A. Mok 14 december 2008 08:37

Ik heb reeds twee maal mijn portefeulle op de bagagedrager van mijn fiets laten liggen. Eénmaal lag hij er na een halve dag nog. De tweede maal niet.

Scherven A. Mok 14 december 2008 08:39

Toen had een gebuur hem in de gang gelegd voor mijn deur. Ook in Antwerpen.

Firestone 14 december 2008 08:50

Damn, ik dacht dat het een valstrik was. :(

hurricane 14 december 2008 09:46

Niks speciaals in Antwerpen. Ordediensten zijn niet meer in staat om de veiligheid in onze woonplaats te garanderen.
het resultaat van 20 jaar knuffelbeleid.

Jazeker 14 december 2008 11:02

Citaat:

Ik ben dan zo weer iemand die 20 keer op de "sluiten" knop van de afstandsbediening duwt terwijl ik achterom kijk naar mijn auto. :|

Pelgrim 14 december 2008 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 3857675)
Niks speciaals in Antwerpen. Ordediensten zijn niet meer in staat om de veiligheid in onze woonplaats te garanderen.
het resultaat van 20 jaar knuffelbeleid.

hurricane heeft de klok ergens gehoord maar weet de klepel niet hangen...

Jazeker 14 december 2008 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3857760)

:-D

Rhiannon 14 december 2008 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3857747)
Ik ben dan zo weer iemand die 20 keer op de "sluiten" knop van de afstandsbediening duwt terwijl ik achterom kijk naar mijn auto. :|

Oef! Ik dorst al niks te zeggen... Ik doe dat dus ook. :oops:

HAMC 14 december 2008 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3857747)

En als ik dan aan mijn voordeur kom dan draai ik me om en overweeg ik of ik niet terug tot de auto moet gaan om nog eens te checken.

En dat is dan als er niets van waarde inzit. Gewoonlijk als ik zonder omkijken mijn auto vergeet af te sluiten dan ligt er er GSM en een laptop en een tomtom op de zetels.

Waarschijnlijk helpt de sticker met als tekst "This car belongs to a Hells Angel, fuck with it and you will find out!l" ook wel een beetje.

Mitgard 14 december 2008 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3857804)
er er GSM en een laptop en een tomtom op de zetels.

Waarschijnlijk helpt de sticker met als tekst "This car belongs to a Hells Angel, fuck with it and you will find out!l" ook wel een beetje.

ja, dan pakken ze die auto erlangs wel even.

die van een jazeker of een andere niet-hells angel.

Pelgrim 14 december 2008 12:10

Awel eh, ik woon al zo'n zevenentwintig jaar ongeveer in en rond Antwerpen, en ik heb nog nóóit zo'n probleem gehad. :)

hurricane 14 december 2008 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3857760)

Laat me raden...naast jou in bed ? 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be