![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag stond mijn auto, met toch wel wat waardevolle spullen erin, de hele middag en een deel van de avond geparkeerd in de Brabo-parking in Antwerpen. Toen ik had afgerekend en naar mijn auto liep zag ik opeens dat mijn linker voorportier openstond, zo'n 50 cm...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Dat is het hele verhaal. De hele middag had mijn auto uitnodigend opengestaan. Er was niets vernield, niets gestolen, alles zat er nog in.
Het kan dus nog. Een sukkel die uit haast zijn wagen vergeet af te sluiten hoéft zijn spullen niet kwijt te raken. Antwerpen bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge hebt chance gehad. Ik bezie het zo, ik als Belg/Vlaming. Ik zal nooit in een auto waarvan zij/hij de deur open liet of niet opslot deed binnen gaan snuffelen. Vroeger zou ik ze nog dicht hebben gedaan, als het misschien zou gaan regenen, maar met de reacties van tegenwoordig doe ik dat niet meer. Nu even wat ouderwets doen: In mijne tijd ( en dat is nog niet zo gek lang geleden) toen deed niemand zijn deur op slot. In Japan, daar kun je u digitale camera naast u op een bankske leggen een eens naar het WC gaan. Die ligt er nog nadien.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 december 2008 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dat kan hier op sommige plaatsen ook nog maar in een grote stad als Antwerpen valt het me toch dik mee. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ze in buurten zo opdelen, daar wel ja.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik heb reeds twee maal mijn portefeulle op de bagagedrager van mijn fiets laten liggen. Eénmaal lag hij er na een halve dag nog. De tweede maal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Toen had een gebuur hem in de gang gelegd voor mijn deur. Ook in Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Damn, ik dacht dat het een valstrik was.
![]()
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks speciaals in Antwerpen. Ordediensten zijn niet meer in staat om de veiligheid in onze woonplaats te garanderen.
het resultaat van 20 jaar knuffelbeleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En dat is dan als er niets van waarde inzit. Gewoonlijk als ik zonder omkijken mijn auto vergeet af te sluiten dan ligt er er GSM en een laptop en een tomtom op de zetels. Waarschijnlijk helpt de sticker met als tekst "This car belongs to a Hells Angel, fuck with it and you will find out!l" ook wel een beetje. Laatst gewijzigd door HAMC : 14 december 2008 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die van een jazeker of een andere niet-hells angel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel eh, ik woon al zo'n zevenentwintig jaar ongeveer in en rond Antwerpen, en ik heb nog nóóit zo'n probleem gehad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |