![]() |
Leterme is al twee poten van zijn stoel kwijt...
|
Dat die tjeef nog premier mag zijn. :twisted:
|
Het lot van de Vlaming die, in plaats van zoals beloofd de Vlaamse belangen te promoten, de Franse agenda van het Belgisch establishment gaat uitvoeren en daarvoor een grotere leugenaar moest worden dan Verhofstadt. Moge zijn lot afschrikwekkend genoeg zijn om eventuele opvolgers te ontmoedigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
U ziet dat ik er vanuit ga dat de regering vandaag valt en dat we volgend jaar een andere regering krijgen ,in welke hoedanigheid en voor hoe lang zou ik niet weten. |
Bravo voor yves. Hij neemt ontslag. Hoop ik toch. :-D Scheiding der machten is heilig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft gekozen voor staatsmanschap (wat dat ook moge betekenen) en dit is het resultaat.
Hopelijk trekt hij Vlaanderen nu niet nog meer de dieperik in. |
Citaat:
Neen, uiteindelijk was Leterme een politicus waarvan men dacht dat het een hoogvlieger was maar die uiteindelijk een "low flyer supported by occasional gusts of wind" bleek te zijn, zoals Sir Humphrey dat zo mooi verwoordde. :-) |
Citaat:
Maar vraag me niet wié die flamand deze keer zou kunnen zijn. Ze lijden daar bij de CD&V aan een groot personeelstekort. Ik moet wel toegeven dat ik een half jaar geleden niet had kunnen voorspellen dat deze regering misschien zou kunnen vallen door iets wat niet (openlijk) communautair is. |
Citaat:
|
Citaat:
Er was al veel verraad gepleegd en nu raakt het bobiijntje stillekes op. Van mijn part mogen nu alle lijken uit de kast vallen, dit zowel voor CD&V als alle andere partijen. Het is nu toch om zeep. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Afgestraft bij de vorige verkiezing, maar nu binnengehaald (waarschijnlijk) als de grote redder. |
Flahaut staat anders op de VRT met De Win wel heel goed NL te spreken.
|
De Win feliciteert FLahaut met zijn NL.
|
Laten we 'weer'heerlijk voor dezelfden stemmen bij de volgende verkiezingen.:-D
|
Dat alle Vlamingen nu eens echt weigeren en een franstalige zich laten verbranden.
Maar wedden dat die weigeren??? Niemand die nu de scepter overneemt kan de boel oplossen tenzij ze alle problemen voor zich uitschuiven tot die ontploft!! |
Citaat:
Ik heb die uitzending nog niet opgezet, maar ik weet inderdaad dat Flahaut vrij goed Nederlands spreekt. Maar de kans dat hij de "reddende engel" zal zijn van het Belgische establishment, lijkt me momenteel klein. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be