![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat die tjeef nog premier mag zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lot van de Vlaming die, in plaats van zoals beloofd de Vlaamse belangen te promoten, de Franse agenda van het Belgisch establishment gaat uitvoeren en daarvoor een grotere leugenaar moest worden dan Verhofstadt. Moge zijn lot afschrikwekkend genoeg zijn om eventuele opvolgers te ontmoedigen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 december 2008 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U ziet dat ik er vanuit ga dat de regering vandaag valt en dat we volgend jaar een andere regering krijgen ,in welke hoedanigheid en voor hoe lang zou ik niet weten. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 18 december 2008 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Bravo voor yves. Hij neemt ontslag. Hoop ik toch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme heeft sinds januari 2008 iedereen die hem nu had kunnen verdedigen weggeschopt. Er is dus niemand meer om hem te verdedigen. No mercy.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 december 2008 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft gekozen voor staatsmanschap (wat dat ook moge betekenen) en dit is het resultaat.
Hopelijk trekt hij Vlaanderen nu niet nog meer de dieperik in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Neen, uiteindelijk was Leterme een politicus waarvan men dacht dat het een hoogvlieger was maar die uiteindelijk een "low flyer supported by occasional gusts of wind" bleek te zijn, zoals Sir Humphrey dat zo mooi verwoordde. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 18 december 2008 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar vraag me niet wié die flamand deze keer zou kunnen zijn. Ze lijden daar bij de CD&V aan een groot personeelstekort. Ik moet wel toegeven dat ik een half jaar geleden niet had kunnen voorspellen dat deze regering misschien zou kunnen vallen door iets wat niet (openlijk) communautair is.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik gok op Verhofstadt, met een nieuwe interimregering tot er vervroegde verkiezingen plaatsvinden (in februari of in juni).
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 18 december 2008 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Er was al veel verraad gepleegd en nu raakt het bobiijntje stillekes op. Van mijn part mogen nu alle lijken uit de kast vallen, dit zowel voor CD&V als alle andere partijen. Het is nu toch om zeep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, alles doen wat het Franco-Belgisch establishment nodig vindt, hoe smerig ook: dat is staatsmanschap.
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Flahaut staat anders op de VRT met De Win wel heel goed NL te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() De Win feliciteert FLahaut met zijn NL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Laten we 'weer'heerlijk voor dezelfden stemmen bij de volgende verkiezingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Dat alle Vlamingen nu eens echt weigeren en een franstalige zich laten verbranden.
Maar wedden dat die weigeren??? Niemand die nu de scepter overneemt kan de boel oplossen tenzij ze alle problemen voor zich uitschuiven tot die ontploft!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb die uitzending nog niet opgezet, maar ik weet inderdaad dat Flahaut vrij goed Nederlands spreekt. Maar de kans dat hij de "reddende engel" zal zijn van het Belgische establishment, lijkt me momenteel klein.
![]() |
![]() |