![]() |
Tijd van gaan.
Ik heb het hier gehad. Bij mijn weggaan hier na al die jaren, wou ik een deftiger afscheidspostje typen, maar mijn hoofd staat er momenteel niet naar en ik trek de zin ervan sterk in twijfel.
Iedereen zal wel min of meer zicht hebben op de aanleiding. Met dank voor bewezen diensten aan de forummers die hieraan hebben meegewerkt. Degenen wie het zijn weten wel dat ze in deze categorie thuishoren. Echte dank aan de ware schatjes, die hier goddank ook nog zitten en die zo slim zijn zich gedeisd te houden wanneer het hier weer eens te heet onder de voeten wordt. Ik ga niet beginnen met namen opnoemen, want ik ben bang dat ik iemand over het hoofd zal zien en degenen op wie dit van toepassing is zullen ook wel weten dat ze in deze categorie thuishoren. Het ga jullie allen goed!! :hug: :> Groentje-18 (En nu maar hopen dat ik me niet na enkele maanden bedenk, zoals 90% van de afscheidnemers hier. :?) |
Citaat:
In ieder geval hasta la vista ... baby! |
Citaat:
en kom hier gewoon binnen een kwartiertje al rustig voortkeuvelen t zou hier niet t zelfde zijn zonder jou ... ik bedoel dus dat k het jammer vind ... |
Citaat:
Soit, bedankt voor de verijkende discussies aan u, en alle leden waar ik interessante debatten mee heb gevoerd. :) Veel plezier nog hier, en elders! |
Citaat:
Ah, jammer. Ik ben gelukkig nog nooit met dat fenomeen geconfronteerd. Begrijp uw frustratie. Jammer dat u moet afhaken. Zelf ben ik groot voorstander van een bijzonder open en vranke discussie en neem ik nooit een blad voor de mond. Ik verwacht van anderen hetzelfde en dat ze niet gaan janken. Ook voor u nog veel plezier gewenst. |
Citaat:
|
Dit forum wordt veel te serieus genomen.
|
Jammer.
Wat betreft uw situatie en aanvoelen: Ik vermoed dat ik het mij moeilijk kan voorstellen. Normaal gezien ben ik tegen weggaan van fora, maar misschien heb ik de juiste irritaties nog niet meegemaakt. Je hebt nochtans interessante posts. Het forum weer wat armer. |
Citaat:
Soms is er dus ook te serieus genomen zever. Maar ik vermoed dat het kaf van het koren scheiden soms een te sterk onderdeel wordt van het forumbezoek en dat kan zeer vermoeiend zijn. |
Erg jammer :(
|
![]() |
oei.
hopelijk 'tot ziens' en niet 'vaarwel'... |
ik vind mensen die zich vrolijk maken in t vertrek van iemand eigenlijk maar zielig.
|
Citaat:
:-( |
Jawade! Cyberpesten? Waaronder moderatoren? Wat is dat hier eigenlijk voor een forum? Sebiet gaat men hier nog beginnen cyberhappyslapping of cybersteamen. Waar is godverdomme het fatsoen gebleven? Who will think of the children?
Soit, het ga je goed *toepasselijk afscheidsliedje* Aggressively we all defend the role we play Regrettably time’s come to send you on your way We’ve seen it all bonfires of trust flash floods of pain It doesn’t really matter don’t you worry it’ll all work out No it doesn’t even matter don’t you worry what it’s all about We hope you enjoyed your stay It’s good to have you with us, even if it’s just for the day We hope you enjoyed your stay Outside the sun is shining, seems like heaven ain’t far away It’s good to have you with us |
Effe eens iets proberen:
Tot morgen G-18! :cheer: |
Vanaf nu zal ik aan G'tje denken van zodra men over de economische top spreekt op tv of over de G-plek.
|
Knapste meisje van het forum pleite! :|
|
jammer
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be