![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het hier gehad. Bij mijn weggaan hier na al die jaren, wou ik een deftiger afscheidspostje typen, maar mijn hoofd staat er momenteel niet naar en ik trek de zin ervan sterk in twijfel.
Iedereen zal wel min of meer zicht hebben op de aanleiding. Met dank voor bewezen diensten aan de forummers die hieraan hebben meegewerkt. Degenen wie het zijn weten wel dat ze in deze categorie thuishoren. Echte dank aan de ware schatjes, die hier goddank ook nog zitten en die zo slim zijn zich gedeisd te houden wanneer het hier weer eens te heet onder de voeten wordt. Ik ga niet beginnen met namen opnoemen, want ik ben bang dat ik iemand over het hoofd zal zien en degenen op wie dit van toepassing is zullen ook wel weten dat ze in deze categorie thuishoren. Het ga jullie allen goed!! ![]() ![]() Groentje-18 (En nu maar hopen dat ik me niet na enkele maanden bedenk, zoals 90% van de afscheidnemers hier. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval hasta la vista ... baby! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en kom hier gewoon binnen een kwartiertje al rustig voortkeuvelen t zou hier niet t zelfde zijn zonder jou ... ik bedoel dus dat k het jammer vind ... Laatst gewijzigd door Anna List : 5 januari 2009 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Soit, bedankt voor de verijkende discussies aan u, en alle leden waar ik interessante debatten mee heb gevoerd. ![]() Veel plezier nog hier, en elders! Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 januari 2009 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ah, jammer. Ik ben gelukkig nog nooit met dat fenomeen geconfronteerd. Begrijp uw frustratie. Jammer dat u moet afhaken. Zelf ben ik groot voorstander van een bijzonder open en vranke discussie en neem ik nooit een blad voor de mond. Ik verwacht van anderen hetzelfde en dat ze niet gaan janken. Ook voor u nog veel plezier gewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum wordt veel te serieus genomen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Jammer.
Wat betreft uw situatie en aanvoelen: Ik vermoed dat ik het mij moeilijk kan voorstellen. Normaal gezien ben ik tegen weggaan van fora, maar misschien heb ik de juiste irritaties nog niet meegemaakt. Je hebt nochtans interessante posts. Het forum weer wat armer.
![]() |
#9 |
|
![]() Inderdaad en soms te veel gezeverd binnen een veel te serieus genomen forum.
Soms is er dus ook te serieus genomen zever. Maar ik vermoed dat het kaf van het koren scheiden soms een te sterk onderdeel wordt van het forumbezoek en dat kan zeer vermoeiend zijn.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 5 januari 2009 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Erg jammer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() oei.
hopelijk 'tot ziens' en niet 'vaarwel'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ik vind mensen die zich vrolijk maken in t vertrek van iemand eigenlijk maar zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Jawade! Cyberpesten? Waaronder moderatoren? Wat is dat hier eigenlijk voor een forum? Sebiet gaat men hier nog beginnen cyberhappyslapping of cybersteamen. Waar is godverdomme het fatsoen gebleven? Who will think of the children?
Soit, het ga je goed *toepasselijk afscheidsliedje* Aggressively we all defend the role we play Regrettably time’s come to send you on your way We’ve seen it all bonfires of trust flash floods of pain It doesn’t really matter don’t you worry it’ll all work out No it doesn’t even matter don’t you worry what it’s all about We hope you enjoyed your stay It’s good to have you with us, even if it’s just for the day We hope you enjoyed your stay Outside the sun is shining, seems like heaven ain’t far away It’s good to have you with us
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe eens iets proberen:
Tot morgen G-18! ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Vanaf nu zal ik aan G'tje denken van zodra men over de economische top spreekt op tv of over de G-plek.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knapste meisje van het forum pleite!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() jammer
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|