![]() |
Voor of tegen? "Alle vaartuigen dienen een reservewiel aan boord te hebben.
Geef aan of je voor of tegen bent en mik met goedgekozen argumenten het andere kamp aan dingelen.
Ik hoop op een serieuze discussie over dit onderwerp. Het is veel leuker te discussieren over dergelijke onderwerpen dan over real-life dingen. Hier kan je niet terugvallen op allerlei trucjes zoals altijd hetzelfde blijven afdreunen of de schuld steeds bij een ander leggen. Enfin; het forum as it should be. Geen dank. In ieder geval; reservewiel verplicht op alle vaartuigen? Ik ben voor. Bijvoorbeeld alleen al voor het feit dat auto's dat ook moeten bij hebben. Iedereen gelijk voor de wet vind ik. Bovendien moeten die bootmensen ook niet te hard zeuren. Meestal is er plaats genoeg aan boord van hun schuit om zo'n wiel (het mag een thuiskomertje zijn) te stockeren. Voor de opblaasbootjes van de bengels zijn er momenteel mooi gekleurde en met Disney-prints getooide mini-reservewieltjes in ontwikkeling. Ik zie niet in waarom we tegen deze wet zouden stemmen. Wat jullie? |
Alle vaartuigen verplicht een groot gat in de onderkant van hun schip.
|
Citaat:
Voor aparte wetsvoorstellen open je best een nieuwe draad. Hier is het gewoon voor of tegen het reservewiel bij vaartuigen. En? Wadenkte? Voor of tegen? |
Nog een voordeel is de groeiende werkgelegenheid bij reservewielfabrikanten.
Dat is goed voor de economie. En dan heb ik het woord "drijfvermogen" nog niet laten vallen... |
Het is een amendement. Anders stem ik tegen.
|
Citaat:
En wenst u ook argumenten te gebruiken of blijft het gewoon bij 'tegen'? |
Citaat:
|
Ik vind dat er onduidelijkheid is over het feit of de hovercraft nu een vaartuig is of niet. Er dient onmiddellijk een regeringscommissie worden opgericht om dat te onderzoeken.
|
Citaat:
Good point overigens! Nu is het alleen nog wachten op wat tegenstanders en dan kan de discussie losbarsten! :cheer: Ze hebben wat goed te maken. Er zijn al heel wat goede argumenten pro gevallen. |
Omdat ik een koppigaard ben. Náh.
|
Citaat:
Citaat:
|
Voor !! en alle voertuigen, ook motoren en fietsen, verplicht zwemvesten voor ALLE in- of opzittenden !!! en een vuurpijl-revolver !!!
hoe krijgen we anders de economie weer aan de praat.... |
Citaat:
|
Ik stem voor torpedos !
|
Citaat:
|
Zijn het waterwielen of luchtwielen die verplicht moeten worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Steek toch gewoon een velg in een reddingsboei.
|
Tegen. Vaartuigen hebben geen wielen nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be