Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   worden PB's soms door de moderatie gelezen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119339)

Karma 18 februari 2009 00:13

worden PB's soms door de moderatie gelezen?

Gewoon een vraag ...

moser 18 februari 2009 00:18

Die hebben wel betere (en nuttigere) dingen te doen zeker?

HAMC 18 februari 2009 00:20

Natuurlijk.

Karma 18 februari 2009 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3984709)

Nochtans was er een klein stemmeke die me heeft gezegd dat dit wel degelijk soms gebeurd en dat dit ook toegegeven is. Ik vind er echter niets van terug hier (ik zoek waarschijnlijk op de verkeerde plaats) vandaar dan maar de vraag rechtstreeks aan de moderatie.

Karma 18 februari 2009 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3984714)
Natuurlijk.

Natuurlijk wat?

Savatage 18 februari 2009 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3984715)
Nochtans was er een klein stemmeke die me heeft gezegd dat dit wel degelijk soms gebeurd en dat dit ook toegegeven is. Ik vind er echter niets van terug hier (ik zoek waarschijnlijk op de verkeerde plaats) vandaar dan maar de vraag rechtstreeks aan de moderatie.

Bij mijn weten kunnen ze dat, en hebben ze daar ook het volste recht toe aangezien het hun forum van hun is. Of ze dat ook effectief doen weet ik niet, dat interesseert me ook niet.

filosoof 18 februari 2009 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3984709)

idd.

Karma 18 februari 2009 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3984733)
Bij mijn weten kunnen ze dat, en hebben ze daar ook het volste recht toe aangezien het hun forum van hun is. Of ze dat ook effectief doen weet ik niet, dat interesseert me ook niet.

Als er een ander forumlid me een pb'tje stuurt dat ze me graag ziet maar dat ze mijn emailadres niet heeft dan veronderstel ik dat dit enkel naar mij is gericht. Het noemt dan ook een PRIVAAT BERICHT hé.

Ik heb dat zelfs eens nagevraagd bij het syndicaat omdat er (heel wat jaren terug) ook een dergelijke discussie was op mijn werk.
De discussie was namelijk ... mag de directie post openen die aan een werknemer persoonlijk is gericht maar op het werk toe is gekomen.

Het antwoord was duidelijk .... NEEN .....

Eigenlijk is een pb'tje op een forum ongeveer iets dergelijks ... maar goed ... ik stel gewoon de vraag.

Savatage 18 februari 2009 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3984752)
Als er een ander forumlid me een pb'tje stuurt dat ze me graag ziet maar dat ze mijn emailadres niet heeft dan veronderstel ik dat dit enkel naar mij is gericht. Het noemt dan ook een PRIVAAT BERICHT hé.

Een privaat bericht dat je via een privaat forum verstuurt ja. Dat bericht is volgens mij juridisch gezien eigendom van de eigenaars van dit forum en niet van jou noch van de verzender.

Flanelcondoom 18 februari 2009 02:42

Of ze het doen of niet doen weet ik niet, en het maakt mij weinig uit.

Maar als er moderatoren zijn die het wel doen, tja, het zegt genoeg over hun persoonlijke kwaliteiten zeker?

tronca 18 februari 2009 14:50

Wij doen dat niet. De moderatie kan dit ook niet. De software is zo ingesteld dat slechts één persoon in uitzonderlijke gevallen hier toegang tot heeft.

Pietje 18 februari 2009 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 3985510)
Wij doen dat niet. De moderatie kan dit ook niet. De software is zo ingesteld dat slechts één persoon in uitzonderlijke gevallen hier toegang tot heeft.

De ontwikkelaar vd forumstructuur ??
De webmaster dus ??
8-)

Jarno 18 februari 2009 15:07

Citaat:

Inderdaad, enkel ik heb hier toegang tot.

Derk de Tweede 18 februari 2009 17:04

Citaat:

En wat is uitzonderlijk ? 8-)

Karma 19 februari 2009 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3985798)

.

tronca 20 februari 2009 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3985798)

Bij mijn weten is er nog nooit gebruik van gemaakt. Ik zie het ook niet meteen gebeuren. Bij ernstige klachten van wetsovertredingen zullen we het misschien overwegen.

abou Anis 20 februari 2009 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3984715)

Citaat:

Privé-berichten zijn persoonlijk maar de moderatie behoudt zich het recht voor deze in te zien indien daar een gegronde reden voor is en in te grijpen indien nodig.
Misschien toch het forumreglement eens lezen. Je weet wel, die groene opvallende link in de menubalk tussen "FAQ" en "Ledenlijst".

Karma 20 februari 2009 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 3988523)
Bij mijn weten is er nog nooit gebruik van gemaakt. Ik zie het ook niet meteen gebeuren. Bij ernstige klachten van wetsovertredingen zullen we het misschien overwegen.

Ok, dat vind ik een bevredigend antwoord.

Karma 20 februari 2009 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 3988612)
Misschien toch het forumreglement eens lezen. Je weet wel, die groene opvallende link in de menubalk tussen "FAQ" en "Ledenlijst".

Bedankt AA voor de enorme goede tip die je me hier geeft. Daar was ik echt nog zelf niet op gekomen.:-D

abou Anis 20 februari 2009 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3989583)
Bedankt AA voor de enorme goede tip die je me hier geeft. Daar was ik echt nog zelf niet op gekomen.:-D

Hmm, dat sarcasme wil ook nog niet echt lukken, hè.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be