Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
En waarom wil de VLD de snel-Belg-wet op minder dan 2 maanden voor de verkiezingen aanpakken. Het lijkt me duidelijk waarom.
|
Kijk, brengen ze een voorstel naar voor twee maanden voor de verkiezingen is het propeganda, doen ze niets dan zijn het een stelletje dikbetaalde luilakken.
Ik zit hier al efkes op het forum en wat mij hier vooral opvalt is dat men kijkt naar de partijen die het voorstel indienen en niet naar de inhoud van het voorstel, dat volgens mij toch veel belangrijker is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
VLD wil strengere snel-Belgwet
IN DE TEGENAANVAL NA GOEDKEURING MIGRANTENSTEMRECHT
BRUSSEL - Enkele VLD-kamerleden hebben wetsvoorstellen klaar die de schijnhuwelijken hard moeten aanpakken, gezinsherenigingen bemoeilijken en meteen de snel-Belgwet aanzienlijk verstrengen. De voorstellen kregen de uitdrukkelijke steun van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael.
|
Er moest al lang iets gedaan worden aan die schijnhuwelijken, in sommige regio's zijn er tussen de allochtonen massa's schijnhuwelijken, waardoor er zonder enige conextie met het land mensen hier worden binnengebracht.
Ook de snelbelgwet moet beter uitgewerkt worden, meer opvolging komen, ook nadien.
Misschien zijn de verkiezingen wel de ideale manier om zoiets klaar te spelen.
|