Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   VLD in de aanval : willen strengere SNEL BELGWET (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12063)

Groen Valkje 16 april 2004 00:05

VLD wil strengere snel-Belgwet
IN DE TEGENAANVAL NA GOEDKEURING MIGRANTENSTEMRECHT

BRUSSEL - Enkele VLD-kamerleden hebben wetsvoorstellen klaar die de schijnhuwelijken hard moeten aanpakken, gezinsherenigingen bemoeilijken en meteen de snel-Belgwet aanzienlijk verstrengen. De voorstellen kregen de uitdrukkelijke steun van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. :roll:

Vlaamse Leeuw 16 april 2004 06:20

En waarom wil de VLD de snel-Belg-wet op minder dan 2 maanden voor de verkiezingen aanpakken. Het lijkt me duidelijk waarom.

pope 16 april 2004 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje

BRUSSEL - Enkele VLD-kamerleden hebben wetsvoorstellen klaar die de schijnhuwelijken hard moeten aanpakken, gezinsherenigingen bemoeilijken en meteen de snel-Belgwet aanzienlijk verstrengen. De voorstellen kregen de uitdrukkelijke steun van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. :roll:

ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER dorrzichtig allemaal.
Enne........... waarom achterstevoren te werk gaan? Moesten we niet eerst de snel-Belgwet aanpakken EN DAN eens zien voor migrantenstemrecht. Volgens mij is de waas van voor GuyNocchio zijn ogen eindelijk aan het verdwijnen en begint ie eindelijk in te zien dat de VLD een enorme ravage aangericht heeft in het Vlaams vertrouwen. Maar te laat, blauwe rakkers, het kalf is reeds verdronken.

luc broes 16 april 2004 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
En waarom wil de VLD de snel-Belg-wet op minder dan 2 maanden voor de verkiezingen aanpakken. Het lijkt me duidelijk waarom.

Dat is toch niets nieuw. Tijdens de vorige kiesstrijd wou Stevaert dat ook al.
Toch heel merwaardig dat juist dan alle partijen opschuiven naar het VB-programma.

De Prof 16 april 2004 08:18

Citaat:

Ze zijn goe bezig die van de VLD.
Ze hebben net nog maar hun gat verbrandt aan het vreemdelingenbeleid, of ze beginnen opnieuw.

Mij nie gelaten zulle.Maar op gebied van dit thema, is de VLD de ongeloofwaardigste partij.

Hoe dom kan je toch blijven.

boss 16 april 2004 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

Kijk, brengen ze een voorstel naar voor twee maanden voor de verkiezingen is het propeganda, doen ze niets dan zijn het een stelletje dikbetaalde luilakken.

Ik zit hier al efkes op het forum en wat mij hier vooral opvalt is dat men kijkt naar de partijen die het voorstel indienen en niet naar de inhoud van het voorstel, dat volgens mij toch veel belangrijker is.

Citaat:

BRUSSEL - Enkele VLD-kamerleden hebben wetsvoorstellen klaar die de schijnhuwelijken hard moeten aanpakken, gezinsherenigingen bemoeilijken en meteen de snel-Belgwet aanzienlijk verstrengen. De voorstellen kregen de uitdrukkelijke steun van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael.

Er moest al lang iets gedaan worden aan die schijnhuwelijken, in sommige regio's zijn er tussen de allochtonen massa's schijnhuwelijken, waardoor er zonder enige conextie met het land mensen hier worden binnengebracht.
Ook de snelbelgwet moet beter uitgewerkt worden, meer opvolging komen, ook nadien.

Misschien zijn de verkiezingen wel de ideale manier om zoiets klaar te spelen.

joske 16 april 2004 14:42

maar wie heeft de snelbelg wet mee goedgekeurd? tochwel de vld zeker.hypocrieten.hoe kan een weldenkend mens nog op zo een partij stemmen. :?:

Klingon 16 april 2004 15:35

Citaat:

Bij de VLD zijn de verkiezingen de ideale manier om de mensen iets wijs te maken. Om het de dag volgend op de verkiezingen weer allemaal in te slikken om toch maar aan een regering kunnen deel te nemen. Benieuwd hoeveel volk hier blijft inlopen...

eliohater 16 april 2004 15:46

Het ergste van al is dat ze hun schijnheiligheid niet willen verbergen. Ze vinden hun imago van schijnheiligaards precies wel tof en willen dit dan ook zo goed mogelijk doorzetten. Verkiezingen op komst doet de VLD zeker watertanden :lol: :lol:

Bolter 16 april 2004 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klingon
Citaat:

Bij de VLD zijn de verkiezingen de ideale manier om de mensen iets wijs te maken. Om het de dag volgend op de verkiezingen weer allemaal in te slikken om toch maar aan een regering kunnen deel te nemen. Benieuwd hoeveel volk hier blijft inlopen...

En op dit eigenste moment is Jean-Marie Dedecker in de aanval gegaan tegen de superboetes.... :roll: :roll:

Naughty 16 april 2004 15:57

Citaat:

Tiens, zit Mimount Boussakla tegenwoordig bij de VLD?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be