![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() VLD wil strengere snel-Belgwet
IN DE TEGENAANVAL NA GOEDKEURING MIGRANTENSTEMRECHT BRUSSEL - Enkele VLD-kamerleden hebben wetsvoorstellen klaar die de schijnhuwelijken hard moeten aanpakken, gezinsherenigingen bemoeilijken en meteen de snel-Belgwet aanzienlijk verstrengen. De voorstellen kregen de uitdrukkelijke steun van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom wil de VLD de snel-Belg-wet op minder dan 2 maanden voor de verkiezingen aanpakken. Het lijkt me duidelijk waarom.
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Enne........... waarom achterstevoren te werk gaan? Moesten we niet eerst de snel-Belgwet aanpakken EN DAN eens zien voor migrantenstemrecht. Volgens mij is de waas van voor GuyNocchio zijn ogen eindelijk aan het verdwijnen en begint ie eindelijk in te zien dat de VLD een enorme ravage aangericht heeft in het Vlaams vertrouwen. Maar te laat, blauwe rakkers, het kalf is reeds verdronken.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch heel merwaardig dat juist dan alle partijen opschuiven naar het VB-programma. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben net nog maar hun gat verbrandt aan het vreemdelingenbeleid, of ze beginnen opnieuw. Mij nie gelaten zulle.Maar op gebied van dit thema, is de VLD de ongeloofwaardigste partij. Hoe dom kan je toch blijven. |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik zit hier al efkes op het forum en wat mij hier vooral opvalt is dat men kijkt naar de partijen die het voorstel indienen en niet naar de inhoud van het voorstel, dat volgens mij toch veel belangrijker is. Citaat:
Ook de snelbelgwet moet beter uitgewerkt worden, meer opvolging komen, ook nadien. Misschien zijn de verkiezingen wel de ideale manier om zoiets klaar te spelen. |
||
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() maar wie heeft de snelbelg wet mee goedgekeurd? tochwel de vld zeker.hypocrieten.hoe kan een weldenkend mens nog op zo een partij stemmen.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Het ergste van al is dat ze hun schijnheiligheid niet willen verbergen. Ze vinden hun imago van schijnheiligaards precies wel tof en willen dit dan ook zo goed mogelijk doorzetten. Verkiezingen op komst doet de VLD zeker watertanden
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#11 | |