ministe van agitatie |
14 april 2009 23:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend
(Bericht 4061115)
Wat een minachtende houding tegenover mede-forummers...
|
Dat hebben die forummers aan zichzelf te danken als ze mij toewerpen:
Citaat:
Moet jij niet ergens op een driehoekje gaan klikken, of schoenen gaan poetsen aan een of andere moskee ?
|
Zoiets verdient alleen maar minachting, me dunkt.
Citaat:
In de tijd van WO1 speelden de moslims nog braaf in hun zandbak , lekker onderdrukt door de Turken.
|
1) Turken zijn ook moslims
2) De islamitische wereld reikt van Zuid-China over Indonesië via Perzië, de Arabische wereld tot enclaves in Amerika. Dat is iets meer dan een zandbak
3) De moslimlanden die ik bezocht heb, hadden al badkamers uit grantiet met ligbaden, stromend water en toiletten toen de mensen hier nog in holen leefden, geloofden dat de aarde het middelpunt van het universum en plat was en hun eigen kinderen neukten.
Citaat:
Pas vanaf 1945 , toen de westerse wereld ze beginnen verrijken is met petrodollars, zijn die mensen stilletjesaan schadelijk geworden.
|
Zoals ongedierte, bedoelt u? Het is natuurlijk onzin, maar zelfs als het waar zou zijn, dan was het volgens u dus na de gruwelijke slachtingen die Westerlingen elkaar aandeden zo tussen 1870 en 1945? In dat opzicht lijken die moslims nog bijzonder beschaafd volgens uw logica.
Citaat:
Wat die flauwe grap over joden betreft...Ik heb je al eerder op joden horen kappen. Wat ben je eigenlijk ? Extreem links, of extreem rechts ?
|
Ik ben geen van beiden. Ik ben radicaal links maar zoek niet per sé het uiterste op. En nee, ik ben geen antisemiet. Ik maak af en toe een grapje. Zoals deze die je waarschijnlijk beter kan smaken:
• welk volk heeft de triatlon uitgevonden?
• Marokkanen: ze gaan te voet naar het zwembad en komen met de fiets terug.
|