![]() |
Weg met de rimpels .
Gedaan met botox en dag- en nachtcreme ...Geen dure en gevaarlijke facelifts meer !!!
De oplossing is gevonden ... Sperma houdt de huid jong http://www.gva.be/she/mode-en-beauty...huid-jong.aspx Citaat:
Zijn die gek of zo ??? Kunnen we dat niet een beetje goedkoper leveren ??? :-D |
Lekker!
|
Citaat:
|
Ik heb zo weinig rimpels, dat, als ik een erectie krijg, ik mijn ogen niet meer dichtkrijg (wegens te weinig vel)
|
Citaat:
Dat kan volgens mij goedkoper ;-) |
Nu begrijp ik waarom de mensen ons altijd tien jaar jonger schatten...
|
Waarom zou iemand nog gaan werken ??? Aan 180 Euro per kwakje kom je makkelijk aan een riant maandinkomen .... :-D
Laat die gekken maar bij de spermabank gaan doneren voor een centje en mss een koekje ... :cheer: leve het grote geld :cheer: :cheer: Red de natuur , geef het puur :cheer: |
Citaat:
SPERM® wordt geleverd in een handige trekfles. Voor het gebruik van SPERM® ![]() Na het gebruik van SPERM® ![]() Na het gebruik van SPERM® ga je duidelijk beter in je vel voelen. Opgelet: SPERM® maakt wel vlekken op de kleren. SPERM® in a bottle.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wacht even: HALLOHO??? HOT MARIJKE???? vertel het eens! |
Citaat:
|
een handje toesteken en er dan nog voor betalen ook?
zot zeker! |
Citaat:
|
Btw ... ik denk dat Bukake feestjes de komende jaren helemaal "in" zullen zijn ...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be